«TO ΠAΡATETAMENO LOCKDOWN ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΑΪΟ»! ΒΙΝΤΕΟ

ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΑΠΟΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΕΓΚΛΕΙΣΜΩΝ…

CHRISTIAN SCHUBERT:«TO ΠAΡATETAMENO LOCKDOWN ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΑΪΟ»!

Ο Καθηγητής Ψυχο-νευρο-ανοσολόγος Christian Schubert:Ο ιός είναι και βιοψυχoκοινωνικός.
Οι συνέπειες του φόβου του άγχους που ενσπείρει η διαχείριση κρίσης είναι πολύ πιο θανάσιμες από τον απλό βιολογικό ιό αφού καταστέλουν το ανοσοποιητικό.
To παρατεταμένο lockdown προκαλεί ασθένειες που είναι πιο επικίνδυνες παρά προστατεύει από τον coronavirus!!!!

Σε μια διάλεξη στη Στοκχόλμη στις 19 Δεκέμβρη 2020, πολυάριθμοι επιστήμονες και ειδήμονες εκφράστηκαν για το τέλος της πανδημίας COVID και διοχέτευσαν εξηγήσεις για αυτό που για το τι την προκάλεσε και τι συντηρεί αυτήν την παγκόσμια κρίση. 
Ο Αναπληρωτής καθηγητής Ιατρικής του Πανεπιστημίου Innsbruck ο Ψυχο-νευρο-ανοσολόγος Christian Schubert έχει μελετήσει και αποδείξει ότι τα υπερβολικά υγειονομικά μέτρα προκαλούν άγχος και ότι αυτός είναι ένας φορέας για την εξάπλωση της νόσου μέσω της μείωσης του ανοσοποιητικού συστήματος.
 To μακροχρόνιο lockdown, για παράδειγμα, προκαλεί ασθένειες που είναι πιο επικίνδυνες παρά προστατεύει από τον coronavirus. 
Ο Christian Schubert εξηγεί τη σημασία της συνεκτίμησης της κοινωνικής και ψυχολογικής διάστασης της επιδημίας, διότι αυτά τα στοιχεία επηρεάζουν άμεσα την υγεία του πληθυσμού. 


Αποδεικνύει επιστημονικά εδώ ότι το χρόνιο άγχος και το κλίμα του φόβου οδηγούν σε καταστολή της ανοσολογικής απόκρισης του ανθρώπινου σώματος.
Κατά την γνώμη μου η παραδοσιακή δυτική ιατρική έχει πολλά λάθη επιδημιολογικά όπως ο δυαλισμός (σσ. μανιχαιστική αντίληψη) ο χωρισμός ψυχής σώματος ως προς την ανθρώπινη ύπαρξη (σσ.δηλ δεν αντιμετωπίζει τον άνθρωπο ως ενιαία ψυχοσωματική οντότητα) με την έννοια ότι η ψυχή δεν είναι σημαντική. Η Ψυχολογία ή η Κοινωνιολογία δεν είναι σημαντικές για την Ιατρική. Εγώ πιστεύω ακριβώς το αντίθετο. 
Θα σας το δείξω ότι οι κοινωνικές ή πολιτιστικές εκφάνσεις είναι πολύ πιο ισχυρές για να καθορίσουν αν αρρωσταίνουμε ή όχι.Αλλά η Βιοιατρική η παραδοσιακή ιατρική δυτική επιστήμη, η σχολική ιατρική επικεντρώνεται στο σώμα όχι στο σώμα και στη ψυχή. Αυτό είναι ένα από τα επιστημολογικά προβλήματα που έχουμε στην ιατρική αλλά έχουμε κι ένα άλλο. 
Θεωρώ ότι έχουμε επίσης ένα άλλο που είναι πολύ επίκαιρο στο θέμα του covid19. Reductionisme που σημαίνει επικεντρώνονται ολοένα και περισσότερο στο πιο μικρό μέρος της ύπαρξής μας πάνω στα γονίδια, στα μόρια στη βιολογική έκφανση του ιού κι όλα αυτά τα πράγματα πρωτεΐνες αντίγονα κι ένα άλλο λάθος επιστημονικό κοιτάζοντας τα πράγματα πάντα μ΄έναν τρόπο γραμμικό παραμελώντας την πολυπλοκότητα. Η ζωή είναι σύνθετη.

Ο covid19 είναι ένα φαινόμενο πολυσύνθετο, ολιστικό που εμείς δεν βλέπουμε στα μίντια και στις ιατρικές συζητήσεις.Aποσιωπούνται οι εκφάνσεις πολιτισμικές ψυχολογικές κ.α των ανθρώπινων πλασμάτων στα προβλήματα του covid19.
H έμφαση αποδίδεται σε υλικά πράγματα κι αυτό είναι τυπικό του π.χ των μηχανών…εμείς αποκαλούμε αυτό στη Φιλοσοφία το π.χ της μηχανής στην Ιατρική.
Έτσι τ΄ανθρώπινα πλάσματα ήταν μηχανές κι αυτή η μηχανική ιατρική είναι πολύ αποτελεσματική όταν πρόκειται για ιατρικές πτυχές πολύ ειδικές π.χ ένα ατύχημα.. Η Ιατρική αντιμετωπίζει άτομα ως μηχανές . 
Η Βιοιατρική η παραδοσιακή δυτική ιατρική απέτυχε όταν έχουμε χρόνιες ασθένειες π.χ καρκίνους, αυατοάνοσα, ψυχιατρικά,.. και τώρα έχουμε ένα φαινόμενο που δεν είναι μόνο υλικό αλλά βιοψυχοκοινωνικό. άρα η Ψυχο-νευρο-ανοσολογία είναι ένας τομέας μοντέρνας έρευνας στη ψυχοσωματική ιατρική που για ά φορά στην Ιατρική ιστορία συσχετίζει εκφάνσεις μη υλικές της ύπαρξής μας και συγκεκριμένα γεγονότα αποδείξιμα εργαστηριακά επί του ανοσολογικού συστήματος μέχρι το κυτταρικό πυρήνα του σώματος το επιγενετικό γονίδιο και της Ψυχο-νευρο-ανοσολογίας.
Οπότε υπάρχουν εξαρτήσεις μεταξύ του νευρολογικού και του ενδροκρινολογικού συστήματος και του ανοσοποιητικού κι από την άλλη ο αντίκτυπος των ψυχολογικών εκφάνσεων και κοινωνικών παραγόντων άυλων πάνω στο υλικό βιολογικό σύστημα.
Μια νέα ιδέα επιστημολογική και φιλοσοφική επί της ιατρικής με το φημισμένο άρθρο που αναφέρει ότι ο άνθρωπος είναι κάτι πολύ περισσότερο από αμιγώς βιολογία.
 Ενσωματώνει εκφάνσεις κοινωνικοπολιτιστικές και ψυχολογικές που είναι αλληλοεξαρτούμενες και οι κοινωνικοί παράγοντες είναι πολύ πιο δυνατοί για ν΄αλλάξουν τη βιολογία παρά το αντίθετο.( σσ 
Γι αυτό αλλάζουν το κοινωνικοπολιτισμισκό περιβάλλον ή το εξαφανίζουν για να τροποποιήσουν τον άνθρωπο ή να τονίσουν την ανθρώπινη μηχανική, περιορισμό του ανθρώπου σε υλιστική διάσταση για να τον ελέγξουν να πετύχουν την υποταγή). 
Aυτή είναι η τελεοτολογική οπτική καθώς τα γονίδια ή τα βιολογικά φαινόμενα δεν μπορούν ν΄αλλάξουν τη ψυχολογία ή την κοινωνία… Αυτό είναι πολύ σημαντικό στο πρόβλημα του covid19.

..Έχουμε κύτταρα ανοσολογικά που επιτίθενται στα αντίγονα ….
Έχουμε μια βιοκοινωνονικοψυχολογική ανοσία κι όχι μόνο ανοσολογικά κύτταρα κλπ δεν χρειαζόμαστε το νόμο να μας επιβάλει την κοινωνική απόσταση την έχουμε εκ του φυσικού όταν π.χ βλέπουμε ένα πουλί πεθαμένο στο δρόμο δεν πάμε να το πιάσουμε δεν πλησιάζουμε εύκολα έναν ασθενή.
Ο ιός είναι επίσης και βιοψυχκοινωνικός. Ενώ ο ιός με καθαρά υλική έκφανση πέρασε στον κόσμο μας και έγινε ένα σύμβολο σε μια παθογένεια βιοψυχοκοινωνική. Γιατί τα μίντια ο φόβος και το άγχος πρόσθεσαν στο βιολογικό ιό μια πλευρά άυλη ο ιός γίνεται ένα σύμβολο. Κι αυτό το σύμβολο έκφανσης βιοψυχοκοινωνικής είναι πιο επικίνδυνο από τον υλικό ιό αυτόν καθ εαυτόν. 
Οι συνέπειες του φόβου του άγχους συνυφασμένες με τον ιό είναι πολύ πιο θανάσιμες από τον απλό βιολογικό ιό…(δηλ. ο υλικός ιός μετατρέπεται σ΄επικίνδυνο βιολογικό όπλο από την υγειονομική διαχείριση και την πολιτικο-μιντιακή του διαχείριση). 
Κι αυτό γίνεται τώρα με τα μέσα, τα μέτρα που ελήφθησαν από τα κράτη όπως το lockdown,τα κοινωνικά προβλήματα, τις απωλεσθείσες θέσεις εργασίας, τα υπαρξιακά προβλήματα κλπ και σκοτώνονται άτομα..
Επομένως έχουμε έναν ιό ψυχοκοινωνικό και για μένα την μεγαλύτερη κρίση της δυτικής ιατρικής.. κι αυτό είναι ένα σκάνδαλο, ένα ιατρικό σκάνδαλο με το οποίο είναι τώρα αντιμέτωπη η ιατρική.

Και οι απαντήσεις στον ιό είναι μοναδικά με υλικά μέσα μάσκες, φυσική απόσταση, υγιεινής και όχι ψυχουγιεινή να καλμάρουμε τα άτομα δίνοντας αντίστοιχες πληροφορίες να καλμάρει τον πανικό και φόβο τους.
To 1991 o Sheldon Cohen έδειξε σε μελέτη του ότι 420 άτομα καλής υγείας μεταξύ 18-54 ετών που αγχώθηκαν στην αρχή της μελέτης παρουσίασαν μια σημαντική αύξηση των μολύνσεων από μια τεχνητή μόλυνση ρινοιό συνθετικό του αναπνευστικού έναν coronavirus.
Διοχέτευσαν αυτόν τον ιό σε κάποια άτομα κι απέδειξαν ότι η πιθανότητα να μολυνθεί κανείς από τον ιό είναι πολύ μεγαλύτερη όταν τ΄άτομα ήταν στρεσαρισμένα και συνεπώς να εκδηλώσουν κλινικά συμπτώματα αυτής της αναπνευστικής ασθένειας.
Η φυσική βία περιορίζει την άμυνα κατά της λέπρας το χρόνιο στρες ενεργοποιεί παθολογίες σύμφωνα με πολλές μελέτες…

ΠΗΓΗ

www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwitterlinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *