Tο εμβόλιο είναι επικίνδυνο, αν το κάνετε θα καταστραφείτε’Συναγερμός σε νοσοκομείο του Σικάγο: Σταμάτησε τη χορήγηση του εμβολίου της Pfizer – Έρευνα ξεκίνησε ο FDA.

5/5 (2)

Ποια χημική ουσία «δείχνει» ως υπαίτια ο FDA
Το γεγονός όμως ανάγκασε τον αμερικανικό οργανισμό Τροφίμων και φαρμάκων (FDA) να ξεκινήσει επειγόντως έρευνες για τις επιπτώσεις του εμβολίου της Pfizer/BioNTech και τις σοβαρές αλλεργικές αντιδράσεις που έχουν παρουσιαστεί σε εμβολιασμένους.

Κι αναρωτιέσαι: ΠΩΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ Η FDA ΣΕ ΕΝΑ ΕΜΒΟΛΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΕΙ;;;
ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΜΙΖΕΣ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΑΡΜΑΚΟΜΑΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΒΑΡΥΜΕΝΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ;
ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΜΙΖΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΟΥΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ;;;
Κι έχεις και τον οβριό, να λέει πως δεν θα κάνει πρώτος εμβόλιο για να μην το στερήσει από κάποιον άλλον.
ΤΟΥΡΚΟΕΒΡΑΙΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΟ, ΟΥΤΕ ΠΕΘΑΜΕΝΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.
ΑΗ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ, ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ.

Καλλιόπη Σουφλή
Υ.Γ. Τις τελευταίες ώρες, κυκλοφορεί η φήμη πως η νοσοκόμα που εχθές έκανε το εμβόλιο της FPIZER και λιποθύμησε, είναι νεκρή.
ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ.

Γράφει: Πάνος Σπαγόπουλος

Πληθαίνουν τα συμβάντα με τις σοβαρές αλλεργικές αντιδράσεις που προκαλούνται από το εμβόλιο της Pfizer/BioNTech σε σημείο που νοσοκομείο στο Σικάγο διέκοψε τον εμβολιασμό του προσωπικού του και ο FDA ξεκίνησε επειγόντως έρευνα για να διαπιστώσει τα αίτια.
Όπως αναφέρεται νοσοκομείο βόρεια από το Σικάγο σταμάτησε τον εμβολιασμό του προσωπικού του όταν τέσσερις νοσηλευτές παρουσίασαν έντονα αλλεργικά συμπτώματα μεταξύ των οποίων σοβαρή καρδιακή αρρυθμία.
Τρεις από τους νοσηλευτές έγινε δυνατό να επανέλθουν ενώ ο τέταρτος εξακολουθεί και νοσηλεύεται αναφέρει το FOX 32.
Η κατάσταση αυτή ανάγκασε του υπεύθυνους του νοσοκομείου Advocate Condell Medical Center να σταματήσουν την χορήγηση του εμβολίου της Pfizer αλλά σε 8 παραρτήματα του ιατρικού κέντρου στο Ιλινόις και 3 στο Γουισκόνσιν οι εμβολιασμοί συνεχίζονται κανονικά.
Σύμφωνα με το ιατρικό κέντρο οι τέσσερις αυτές περιπτώσεις αφορούν ένα μικρό ποσοστό από τους 3.000 περίπου εργαζόμενους, αλλά συνολικά πρόκειται για 9 πλέον περιπτώσεις αλλεργικών αντιδράσεων που έχουν εμφανιστεί σε ΗΠΑ και Βρετανία.

https://www.pronews.gr/sites/default/files/styles/default-inner/public/article/2020/12/19/advconmedctr11_143cr.jpg?itok=pOisWhe1

Watch the latest video at foxnews.com
Το παραπάνω γεγονός όμως ανάγκασε τον αμερικανικό οργανισμό Τροφίμων και φαρμάκων (FDA) να ξεκινήσει επειγόντως έρευνες για τις επιπτώσεις του εμβολίου της Pfizer/BioNTech και τις σοβαρές αλλεργικές αντιδράσεις που έχουν παρουσιαστεί σε εμβολιασμένους.
Ο Peter Marks διευθυντής του κέντρου βιολογικών ερευνών του FDA ανακοίνωσε ότι έχουν παρουσιαστεί τουλάχιστον 5 περιπτώσεις σοβαρών αλλεργικών αντιδράσεων από το εμβόλιο της Pfizer/BioNTech ερευνώνται από την υπηρεσία στο πλαίσιο της διασφάλισης της δημόσιας υγείας.
«Θεωρώ ότι έχουμε προς το παρόν το κατάλληλο σύστημα στο κατάλληλο μέρος. Πρώτον έχουμε την κατάλληλη στρατηγική για την αντιμετώπιση των αλλεργικών αυτών συμβάντων και δεύτερον συνεχίζουμε να παρακολουθούμε τα συμβάντα αυτά», ανέφερε για να συμπληρώσει:
«Είναι άγνωστο ακόμη τι προκαλεί τις αλλεργικές αυτές αντιδράσεις, αλλά υπάρχει η εντύπωση ότι η χημική ουσία πολυαιθυλενογλυκόλη που περιέχεται επίσης και στο εμβόλιο της Moderna μπορεί να είναι η αιτία».
Η πολυαιθυλενογλυκόλη ή PEG είναι ένα διαυγές, άχρωμο, ιξώδες που χρησιμοποιείται ως διαλύτης.
Θεωρητικά έχει χαμηλή τοξικότητα και χρησιμοποιείται ευρέως σε μια ποικιλία φαρμακευτικών σκευασμάτων, όπως και στα εμβόλια της Pfizer αλλά και της Moderna.
Τα αλλεργικά συμπτώματα που παρουσιάστηκαν ήταν σοβαρά: ένας εκ των ασθενών τα παρουσίασε λεπτά μετά τη λήψη του εμβολίου και αυτά ήταν πρήξιμο στη γλώσσα, δυσκολία στην αναπνοή ενώ ένας άλλος που νοσηλεύτηκε στην εντατική είχε έντονη καρδιακή αρρυθμία.

Πηγή

https://www.pronews.gr/ygeia/946092_o-fda-xekinise-ereyna-gia-tis-allergikes-antidraseis-apo-emvolio-tis-pfizer-poia-himiki

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟ COVID-19!

το εμβόλιο είναι επικίνδυνο, αν το κάνετε θα καταστραφείτε’

Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΣΤ! ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ;

Έχουμε κάθε δικαίωμα να αρνηθούμε κάθε ιατρική πράξη, διάγνωση, τεστ, θερμομέτρηση ή εμβολιασμό. Διεκδικήστε τα δικαιώματά σας!

Ο DR. SUCHARIT BHAKDI ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΑΝΥΠΑΚΟΗ!

ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΔΗΘΕΝ ΕΜΒΟΛΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ!

ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ ΠΟΥ ΛΙΠΟΘΥΜΗΣΕ!

ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ! ΟΙ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ!

ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ Live

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwitterlinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *