Ο ΙΣΧΥΡΟΣ ΔΕΣΜΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΚΑΖΙΝΟ

5/5 (1)

Το ποδόσφαιρο φαίνεται να έχει παραδοσιακά πολύ στενούς δεσμούς με τον τζόγο. Σχεδόν το 60% των ποδοσφαιρικών συλλόγων στις δύο κορυφαίες ποδοσφαιρικές κατηγορίες της Αγγλίας έχουν χορηγούς εταιρίες τζόγου. Αυτό σημαίνει πως οι 9 στις 20 ομάδες της PremierLeague αυτή τη στιγμή έχουν κάποιο λογότυπο στοιχηματικής εταιρίας στη φανέλα τους, ενώ στο 95% των τηλεοπτικών μεταδόσεων των ποδοσφαιρικών αγώνων του κορυφαίου αγγλικού πρωταθλήματος προβάλλονται διαφημίσεις με θέμα τον τζόγο στον νεκρό χρόνο της κάθε μετάδοσης.

Η όλη ιστορία ξεκίνησε πριν από δέκα χρόνια περίπου με τη Ρεάλ Μαδρίτης, η οποία συμφώνησε με την στοιχηματική εταιρία Bwinγια τη χορηγία της φανέλας της ποδοσφαιρικής της ομάδας. Η συμφωνία διήρκεσε 5 χρόνια έως το 2012. Στη συνέχεια η συγκεκριμένη στοιχηματική εταιρία ανέλαβε τη χορηγία της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Το 2012 χορηγός της φανέλας της Άστον Βίλλα έγινε το GentingCasino, το οποίο διαχειρίζεται 42 φυσικά καζίνο σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, με την συμφωνία να ολοκληρώνεται τελικά το 2015. Ακολούθησαν πάμπολλες αντίστοιχες περιπτώσεις εταιριών που σχετίζονται με τον τζόγο, οι οποίες αποτέλεσαν και συνεχίζουν να αποτελούν μεγάλους χορηγούς αγγλικών ομάδων, ενώ φυσικά η μόδα αυτή επεκτάθηκε σε όλη την Ευρώπη και στην Ελλάδα, όπου είχαμε ήδη δει το φαινόμενο από τη δεκαετία του ’80 μέσω του ΟΠΑΠ.

Η Λίβερπουλ δεν έμεινε αμέτοχη στην ιστορία αυτή, φροντίζοντας να προχωρήσει σε διετή συμφωνία με την στοιχηματική εταιρία PaddyPowerκαι στη συνέχεια με μια νέα συμφωνία το 2014 με την GameOn, ενώ το 2016 συμφώνησε με την BetVictorγια άλλα 3 χρόνια, με τη συμφωνία να βρίσκεται σε εξέλιξη. Μιλάμε δηλαδή για 3 διαδοχικά διαφορετικές εταιρίες και πιθανότατα να υπάρξει και τέταρτη συμφωνία με στοιχηματική εταιρία μέσα στο 2019 όταν ολοκληρώνεται το συμβόλαιο. Την σεζόν 2017-18 η Κουίν Παρκ Ρέιντζερς προχώρησε στην υπογραφή μιας πολύ μεγάλης συμφωνίας με την RoyalPanda, μια νέα εταιρία η οποία δημιουργήθηκε μόλις το 2014 και αποτελεί μία από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες εταιρίες στον χώρο του τζόγου σήμερα. Φυσικά περιμένουμε πολλές ακόμη νέες συμφωνίες αυτού του είδους να ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα και όπως είπαμε δεν μιλάμε για ένα αγγλικό φαινόμενο, αλλά για μια παγκόσμια μόδα που έχει επεκταθεί παντού, σε όλα τα ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα του πλανήτη μας. Η Ιταλία ακολουθεί το παράδειγμα του Ηνωμένου Βασιλείου, με την εταιρία Lottomoticaνα έχει κάνει τεράστιο άνοιγμα με τη χορηγία πέντε συλλόγων όπως η Ρόμα, η Νάπολι, η Μίλαν, η Σαμπντόρια, η Τζένοα και η Λάτσιο.

Στην Ελλάδα λίγο πολύ το σκηνικό είναι γνωστό εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Ο ΟΠΑΠ αποτελούσε πάντα και αποτελεί τον βασικό χορηγό του ελληνικού αθλητισμού. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια, με την ρύθμιση της αγοράς του διαδικτυακού τζόγου νέες εταιρίες έκαναν την εμφάνισή τους στο ποδόσφαιρο αλλά και σε άλλα αθλήματα. Έτσι λοιπόν είδαμε και βλέπουμε εταιρίες όπως sportingbet, stoiximan,Bwin, Betshopκαι άλλες εταιρίες να φιγουράρουν στις φανέλες των ομάδων. Μάλιστα αρκετές από αυτές φρόντισαν να αποτελέσουν χορηγούς και του πρωταθλήματος, δίνοντας το όνομά τους στο ίδιο το πρωτάθλημα στο οποίο μετέχουν οι ελληνικές ομάδες. Σε αυτή την ιστοσελίδα μπορείτε να βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες για το Bwin Casino.


ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *