Μωρό 2 ετών πεθαίνει μετά το εμβόλιο COVID της Pfizer. Το σύστημα VAERS καταγράφει την αναφορά θανάτου και μετά την εξαφανίζει!

5/5 (2)

Πριν μερικές ημέρες, «αλιεύσαμε» στο διαδίκτυο την παρακάτω φωτό.

Πρόκειται για την αναφορά θανάτου ενός δίχρονου κοριτσιού στην Πολιτεία Βιρτζίνια των ΗΠΑ, μετά την δεύτερη δόση του εμβολίου COVID της Pfizer/Biontech, στο σύστημα αναφοράς ανεπιθύμητων ενεργειών των εμβολίων των ΗΠΑ (VAERS).

Όσο κι αν φαίνεται έγκυρη η φωτό, δεν μπορούσαμε να τη χρησιμοποιήσουμε χωρίς να την επιβεβαιώσουμε. Δηλαδή, να βρούμε την αναφορά με δική μας αναζήτηση στο σύστημα VAERS. 

Η φωτογραφία είναι κομμένη σε σημείο που δεν εμφανίζεται ο αριθμός καταχώρησης στο σύστημα (VAERS ID), αλλά σκεφτήκαμε ότι δεν θα είναι και πολύ δύσκολο να τη βρούμε, άλλωστε πόσα δίχρονα κοριτσάκια να έχουν πεθάνει στις ΗΠΑ μετά από εμβόλιο COVID – σωστά;

Κι όμως, η αναζήτηση με βάση την ηλικία δεν έφερε κανένα αποτέλεσμα! Τουλάχιστον όχι για το συγκεκριμένο κοριτσάκι, γιατί κάποιο άλλο αποτέλεσμα υπήρχε, αλλά αυτό θα το πούμε παρακάτω.

Δοκιμάσαμε διάφορες αναζητήσεις και συνδυασμούς όρων αναζήτησης, με την Πολιτεία, τις ημερομηνίες, τις δόσεις του εμβολιασμού κλπ, αλλά μάταιο. 

Προτού όμως αποφασίσουμε ότι η φωτό ήταν μούφα και να τελειώσει εκεί το θέμα, λέμε ας ψάξουμε και στο MedAlerts. Το MedAlerts είναι μια υπηρεσία του National Vaccine Information Center, που περιλαμβάνει μια βάση δεδομένων που αντλεί τα στοιχεία της από το σύστημα VAERS. Χωρίς πολλές ελπίδες, κάνουμε την αναζήτηση με βάση την ηλικία και – ω, του θαύματος! – το κοριτσάκι ευρέθη! 

Τώρα λοιπόν που είχαμε το VAERS ID, ξαναπήγαμε στο VAERS, για να βρούμε την αρχική κάρτα, κάνοντας αναζήτηση για τον συγκεκριμένο αριθμό. Αλλά και πάλι, το VAERS επέμενε ότι ο αριθμός αυτός δεν υπάρχει!

Μια τελευταία επιβεβαίωση, ήταν να ζητήσουμε και από τα δυο συστήματα, VAERS και MedAlerts, μια κατάταξη των θανάτων μετά από εμβόλιο COVID ανά ηλικιακή ομάδα. Τα αποτελέσματα τα βλέπετε στις παρακάτω φωτό.

Φαίνεται λοιπόν, και εδώ, ότι ενώ στο MedAlerts οι θάνατοι παιδιών κάτω των 3 ετών είναι τρεις, στο VAERS είναι μόνο δύο. Και αντίστοιχα, το σύνολο των θανάτων στο VAERS υπολείπεται κατά έναν, σε σχέση με το MedAlerts.

Το τι συνέβη και γιατί εξαφανίστηκε η αναφορά θανάτου του 2χρονου κοριτσιού από το VAERS, δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε, ούτε και θα επιχειρήσουμε οποιοδήποτε σενάριο για να το ερμηνεύσουμε (μη μας πούνε και… συνωμοσιολόγους – αλίμονο!) Θα συνοψίσουμε απλώς τα δεδομένα μας:

  • Ένα κοριτσάκι 2 ετών, καθ’ όλα, όπως φαίνεται από την αναφορά, υγιές, 
  • έκανε τη 2η δόση του εμβολίου COVID της Pfizer/Biontech στις 25 Φεβρουαρίου 
  • και 4 ημέρες μετά, 1 Μαρτίου, εμφάνισε παρενέργειες. 
  • Νοσηλεύτηκε για 17 ημέρες και πέθανε. 
  • Ο θάνατός του αναφέρθηκε στο σύστημα αναφοράς ανεπιθύμητων ενεργειών των εμβολίων VAERS και, 
  • κάποια στιγμή, μυστηριωδώς, η αναφορά αυτή εξαφανίστηκε.

Ψάχνοντας για το 2χρονο κοριτσάκι, εντύπωση μας προκάλεσε ότι υπήρχαν άλλες δύο αναφορές θανάτων παιδιών κάτω των τριών ετών. 

Η πρώτη είναι η αναφορά θανάτου ενός μωρού κάτω των 6 μηνών.

Όπως φαίνεται στην κάρτα, πρόκειται για ένα βρέφος 5 μηνών, το οποίο δεν εμβολιάστηκε το ίδιο, αλλά η μητέρα του που το θήλαζε. 

Στις 17 Μαρτίου η μητέρα έλαβε τη δεύτερη δόση του εμβολίου Pfizer/Biontech. Την επόμενη ημέρα, 18 Μαρτίου, το μωρό εμφάνισε εξανθήματα, έκλαιγε απαρηγόρητα, αρνιόταν να φάει και ανέβασε πυρετό. Η μητέρα το πήγε σε νοσοκομείο, σε τμήμα επειγόντων, όπου του έκαναν διάφορες εξετάσεις και διαπίστωσαν αυξημένα ηπατικά ένζυμα. Το μωρό νοσηλεύτηκε για δύο ημέρες, αλλά δεν παρουσίασε βελτίωση και τελικά πέθανε στις 20 Μαρτίου. Διάγνωση: θρομβωτική θρομβοκυτοπενική πορφύρα. Το παιδί δεν είχε εμφανίσει κάποια άλλη αλλεργία και δεν είχε εκτεθεί σε κάτι άλλο, εκτός από το μητρικό γάλα.

Τα συμπτώματα που αναφέρονται στην κάρτα είναι: άρνηση λήψης τροφής, συναισθηματική δυσφορία, έκθεση μέσω μητρικού γάλακτος, ανεπαρκής ανάπτυξη, αυξημένα ηπατικά ένζυμα, πυρετός, εξάνθημα, θρομβωτική θρομβοκυτοπενική πορφύρα.

Η άλλη αναφορά θανάτου παιδιού κάτω των 2 ετών στο σύστημα VAERS αφορά στον θάνατο ενός μωρού από αυτοπυροβολισμό!

Το εντυπωσιακό εδώ είναι ότι η αιτία θανάτου αναφέρεται ως «αυτοκτονία» και όχι ως ατύχημα, όπως – προφανώς – πρέπει να ήταν…

https://mandataapoekso.blogspot.com/2021/05/2-covid-pfizer-vaers.html

www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwitterlinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *