Κωνσταντίνος Βαθιώτης: *** Το μπράτσο σου ή την ελευθερία σου ***:Θρόμβωση στον εγκέφαλο ατόμων που έχουν πεθάνει με εμβόλιο-Ὁ ὅρκος τοῦ Ἱπποκράτη ἀπαγορεύει τοὺς ὑποχρεωτικοὺς ἐμβολιασμούς!

5/5 (8)

Το 2014 εξεδόθη από τον εκδοτικό οίκο Π.Ν. Σάκκουλα το βιβλίο “Απάτη και Εκβίαση: Ομοιότητες – Διαφορές – Διασταυρώσεις”. Ο συγγραφέας του, ο οποίος κοιμόταν επί μακρόν τον ύπνο του Ποινικού Δικαίου, δεν φανταζόταν ότι επρόκειτο να ζήσει σε μια πρωτόγνωρη εποχή ιατροφασιστικής τυραννίας, με άλλα λόγια: υγειονομικής δικτατορίας. Ειδικότερα, δεν του περνούσε από το μυαλό ότι θα ερχόταν αντιμέτωπος με έναν κυβερνητικό θίασο-υπηρετών της Νέας Τάξης Πραγμάτων, ο οποίος θα αντέγραφε τις μεθόδους που χρησιμοποιούν οι απατεώνες και οι εκβιαστές, θα συνεπικουρείτο δε από μία λεγεώνα (συνεννοημένων ή πλανεμένων) ιατρών, νομικών, ιερέων και βεβαίως δημοσιογράφων. 

Με δεδομένο ότι ο μεν απατεώνας προσπαθεί να επιτύχει τον στόχο του χρησιμοποιώντας την πειθώ, ο δε εκβιαστής τον εξαναγκασμό, είναι σημαντική η ακόλουθη διάκριση: Το θύμα της απάτης έχει την ψευδαίσθηση ότι έλαβε μια ελεύθερη και λογική απόφαση, γι’ αυτό οι απατεώνας ενεργεί ως “λύκος με προβιά”. Για να αξιοποιήσουμε ένα από τα εμβλήματα της σημερινής δυστοπικής εποχής: ο απατεώνας εμφανίζεται μασκοφορεμένος ενώπιον του θύματός του. 

Αντιθέτως, το θύμα της εκβίασης έχει επίγνωση ότι βγάζει τα μάτια του με τα ίδια του τα χέρια, γι’ αυτό ο εκβιαστής εμφανίζεται αμασκοφόρετος, ως “καθαρόαιμος λύκος” που δείχνει τα δόντια του. Χρησιμοποιώντας εξαναγκαστικά μέσα (βία ή απειλή), ο δράστης εμπλέκει το θύμα σε μια διλημματική κατάσταση, την οποία καλείται να διαχειριστεί επί τη βάσει της ατομικής ανάλυσης κόστους-οφέλους, αποφασίζοντας ποιο αγαθό του θα θυσιάσει ή ποιο θα διακυβεύσει. 

Εκείνο που πρέπει να προσεχθεί ιδιαιτέρως είναι ότι δεν μπορεί να προεξοφληθεί η ήττα του απειλουμένου, διότι η απειλή του εκβιαστή ενδέχεται να μην υλοποιηθεί (οπότε μιλάμε για απειλή-μπλόφα). Συνεπώς, στην μια πλευρά της ζυγαριάς, ο απειλούμενος θα πρέπει να βάλει το αγαθό που θα χάσει αν συνεργαστεί με τον εκβιαστή, και στην άλλη πλευρά την πιθανότητα να χάσει το αγαθό που έχει στοχοποιήσει διαζευκτικά ο δράστης για να κάμψει την άρνηση του θύματος να συνεργαστεί μαζί του (δεν αποκλείεται βεβαίως σε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις ο εκβιαστής να μη φερθεί “τίμια” και έτσι παρά τη συνεργασία του θύματος να υλοποιήσει την απειλή του).

Μεταφέροντας τις σκέψεις αυτές στην σημερινή πραγματικότητα, διαπιστώνουμε τα εξής: Ο πολίτης που φοβάται να παίξει ρώσικη ρουλέτα με τα πειραματικά εμβόλια αναγκάζεται υπό καθεστώς ψυχικής πίεσης να αποφασίσει ποιο αγαθό του θα απεμπολήσει ή ποιο θα ρισκάρει. Μια προσεκτικότερη ματιά σε αυτό το δίλημμα αποκαλύπτει ότι το πράγμα είναι πολύ πιο σύνθετο απ’ ό,τι στις κλασικές περιπτώσεις εκβίασης. Διότι στις τελευταίες η ικανοποίηση της αξίωσης του εκβιαστή μπορεί να λυτρώσει τον απειληθέντα από τον κίνδυνο να χάσει το διαζευκτικά στοχοποιημένο από τον δράστη αγαθό του. Παράδειγμα: Στο άκουσμα της απειλής “τα λεφτά σου ή την ζωή σου”, ο απειληθείς δίνει τα λεφτά του και κρατά την ζωή του. Η εκβίαση αυτή αποκαλείται ληστρική, διότι τελέσθηκε με απειλή ενωμένη με επικείμενο κίνδυνο ζωής (άρθρο 380 παρ. 1 ΠΚ), ο δε δράστης είναι ταυτοχρόνως και ληστής. 

Αντιθέτως, στην σύγχρονη μορφή υγειονομικού εκβιασμού που τελείται μέσω της απειλής “το μπράτσο σου ή την ελευθερία σου”, ο απειλούμενος, αφ’ ης στιγμής ενδώσει στον εκβιασμό, δεν απαλλάσσεται από τους κινδύνους που είναι συνυφασμένοι με την εμπλοκή του στην διλημματική κατάσταση. Δίνοντας δηλαδή ο απειληθείς το μπράτσο του για τρύπημα, δεν αποκλείεται να υποστεί τις σοβαρές παρενέργειες του εμβολίου στο εγγύς ή στο απώτερο μέλλον. Επίσης, δεν αποκλείεται να χάσει και την ελευθερία του από την επιβολή ενός καινούργιου lockdown. Αλλά υπάρχει και ένας ακόμη κίνδυνος, για τον οποίο ο εκβιαζόμενος-εμβολιαζόμενος δεν έχει διαφωτισθεί από τους οργανωτές της εμβολιαστικής εκστρατείας: να πρέπει να ξαναδώσει το μπράτσο του, προκειμένου να αντιμετωπισθούν μελλοντικές μεταλλάξεις του κορωνοϊού! 

Η επαναληψιμότητα των εμβολιαστικών δόσεων παραπέμπει στην επαναληψιμότητα των απειλών ενός αχόρταγου εκβιαστή, ο οποίος, βλέποντας ότι η απειλή του έπιασε τόπο, δεν θα διστάσει να την εκτοξεύσει εκ νέου (στην “προοπτική των επαναλαμβανόμενων απειλών” [“prospect of repeated demands”] αναφέρεται π.χ. ο Shavell, University of Pennsylvania Law Review, Vol. 141 [1992-1993], σελ. 1877 επ., 1884): Όπως ο καλομαθημένος εκβιαστής θα ορέγεται εφεξής την δι’ αυτού του τρόπου απόκτηση ενός ακόμη χρηματικού ποσού από το θήραμά του, έτσι θα ορέγεται και το κράτος το μπράτσο του πολίτη ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Το φαινόμενο αυτό, το οποίο παρομοιάζεται με “βίδα που στροφάρει χωρίς να βιδώνει” (Krause, Τιμ. Τόμ. Spendel, 1992, σελ. 547 επ., 551), είναι γνωστό από το πεδίο εκείνης της μορφής εκβιάσεως που τελεί ο γνώστης ενός “αμαρτωλού μυστικού”, με την αποκάλυψη του οποίου απειλεί το “αμαρτωλό θύμα”, αν αυτό δεν δεχθεί να καταβάλει λύτρα σιωπής· η εκβίαση αυτή είθισται να αποκαλείται blackmail. 

Το άκρως ανησυχητικό στοιχείο που αναδεικνύουν οι μελετητές αυτού του φαινομένου είναι η σχέση κ υ ρ ι α ρ χ ί α ς και υ π ο τ α γ ή ς (dominance and subordination), η οποία καθιδρύεται σε βάρος του θύματος εκ μέρους του εκβιαστή εκείνου που επανέρχεται αενάως στο προσκήνιο. Έτσι, ο εν δυνάμει διαρκώς απειλούμενος μέσω blackmail μπορεί να μετατραπεί σε “οιονεί όμηρο” του εκβιαστή, ενώ κάποιοι μιλούν και για “ηθικό φόνο” που τελεί ο δράστης σε βάρος του θύματος (Coase, Virginia Law Review, Vol. 74 [1988], σελ. 655 επ., 675).

Λόγω αυτού του ιδιαίτερου χαρακτηριστικού του, ο συγκεκριμένος τύπος εκβίασης αξιοποιείται τόσο στην λογοτεχνία όσο και στον κινηματογράφο, όπου η κάθαρση για τον αναγνώστη ή τον θεατή επέρχεται με την θανάτωση του εκβιαστή (βλ. εντελώς ενδεικτικά το αστυνομικό μυθιστόρημα “Αύριο και για πάντα” του Γιάννη Μαρή και την ταινία “Κατηγορώ τους ανθρώπους” σε σενάριο Νίκου Φώσκολου και σκηνοθεσία Ντίνου Δημόπουλου).

Για να αποφευχθεί λοιπόν αντίστοιχη αιματοχυσία, θα ήταν πολύ σημαντικό να κάνουν οι πολίτες αυτό που δεν συμφέρει τους σεναριογράφους αστυνομικών θρίλερ: να α ν τ ι σ τ α θ ο ύ ν πάση θυσία σε κάθε υγειονομική εκβίαση που επιχειρείται να υλοποιηθεί είτε από το κράτος είτε από ιδιώτες (π.χ. εργοδότες). Μόνο έτσι θα θέσουν φραγμό στη βουλιμία των τελευταίων για επέκταση της εδώ και ενάμιση χρόνο ασκούμενης βιοεξουσίας πάνω στα σώματά τους. Διαφορετικά, οι εκβιαστές θα μετατραπούν σε λ η σ τ έ ς ενός θεμελιώδους γνωρίσματος του ανθρώπου: του α υ τ ε ξ ο υ σ ί ο υ του.    

Μετά τις ανωτέρω διευκρινίσεις, στην ιατροφασιστική εποχή του κορωνοϊού, χαρακτηριστικό της οποίας είναι η παραληρηματική φ α ν τ α σ ί ω σ η του (πρωτοφανούς στην ιστορία της ανθρωπότητας) μαζικού εμβολιασμού των πολιτών, θα ήταν ιδιαιτέρως επωφελές να γραφτεί μια καινούργια μονογραφία με τίτλο “Απάτη και Εκβίαση: Ομοιότητες – Διαφορές – Διασταυρώσεις στην εποχή του παγκόσμιου εμβολιασμού”.  

O επίδοξος συγγραφέας της θα ήταν ευχής έργον αν λάμβανε υπ’ όψιν το εξαίρετο βιβλίο του Ζαν Μπωντριγιάρ “Η συμβολική ανταλλαγή και ο θάνατος” (μτφ. Κ. Καψαμπέλη, εκδ. Νήσος, Αθήνα 2020), στο οποίο περιέχεται μια υποενότητα με τίτλο “Η εκβίαση για ασφάλεια”. Εκεί διαβάζουμε την εξής μαύρη αλήθεια:

«Άλλη μορφή κοινωνικού ελέγχου, όπου το άτομο εκβιάζεται να ζήσει και να επιβιώσει: η α σ φ ά λ ε ι α. Είναι πανταχού παρούσα για μας σήμερα, και οι “δυνάμεις ασφαλείας” εκτείνονται από την ασφάλεια ζωής και την Κοινωνική Ασφάλιση μέχρι τη ζώνη αυτοκινήτου, περνώντας από τα Σώματα Ασφαλείας. “Σκάσε και δέσου” λέει στην ουσία ένα διαφημιστικό σλόγκαν για τη ζώνη ασφαλείας».

Ένας διαφημιστής-προπαγανδιστής θα μπορούσε να εμπνευσθεί από το χωρίο αυτό και να διατυπώσει ένα απεχθές σλόγκαν, το οποίο θα μιλούσε στην καρδιά όλων των εμβολιολατρών: «Σ κ ά σ ε και ε μ β ο λ ι ά σ ο υ»!

Ὁ ὅρκος τοῦ Ἱπποκράτη ἀπαγορεύει τοὺς ὑποχρεωτικοὺς ἐμβολιασμούς!

Kάποια πράγματα δέν γίνεται νά μήν λέγονται…ἔστω κι ἄν εἶναι αὐτονόητα ἀκόμα καί γιά τριτοετεῖς φοιτητές Ἰατρικῆς (στό τρίτο ἔτος διδασκόμαστε τήν Μικροβιολογία)… 

1.Ὅλοι οἱ ἰοί ἐξασθενοῦν ὅσο ἀνεβαίνει ἡ θερμοκρασία, εἰδικά τό καλοκαῖρι μᾶς ἀπασχολοῦν ἐλάχιστα ἕως καθόλου. 

2.Ὅλοι οἱ ἰοί καταλείπουν ἀνοσία μετά τήν ἀποδρομή τους ἔστω καί ὀλιγόμηνη (κάποιοι ἀκόμα καί ἰσόβια ὅπως ἡ ἱλαρά, ἡ ἀνεμοβλογιά, ἡ λοιμώδης μονοπυρήνωση κλπ.) 

3.Ὅλοι οἱ ἰοί ἔχουν τήν ἰδιότητα νά μεταλλάσσονται πολύ εὔκολα (εἰδικά οἱ ἰοί RNA ὅπως ὁ Covid19), κάτι πού συμβαίνει ἄλλωστε αἰῶνες τώρα μέ τή γρίπη, αὐτό ὅμως δέν τούς ἀλλάζει ὡς διά μαγείας ἀπό μή παθογόνους γιά τόν ἄνθρωπο σέ μαζικά θανατηφόρους (ὅπως προσπαθοῦν νά μᾶς πείσουν κάποιοι). 

4.Ὅλοι οἱ ἰοί εἶναι οὐσιαστικά ἐντελῶς ἀνενεργοί ἔξω ἀπό τόν ξενιστή τους (τό ἀνθρώπινο κύτταρο π.χ.) καί ἑπομένως δέν μποροῦν νά “αἰωροῦνται” γιά ὧρες ὡς παθογόνοι στόν ἀέρα ὅπως εἰπώθηκε (καί τό χειρότερο ὅλων, ἔγινε πιστευτό). 

5. Ὅλοι οἱ ἰοί ἀπέχουν πολύ ἀπό τό νά χαρακτηριστοῦν ὡς ζωντανοί ὀργανισμοί (ὅπως εἶναι π.χ. τά βακτήρια) καί γιά αὐτό ὁ ὅποιος πολλαπλασιασμός τους δέν μπορεῖ νά γίνει…

ἔξω ἀπό ἕνα ζωντανό κύτταρο (στό ὁποῖο ὅπως εἶπα, δροῦν μόνο ὡς ξενιστές). 

6. Ὅλοι οἱ ἰοί μεταδίδονται μέ σωματικά ὑγρά ἀσθενοῦς (π.χ. αἷμα ὅπως στό AIDS, σάλιο καί ἐκκρίσεις ὅπως στόν Covid19 ἀλλά καί τή γρίπη) ἐφ’ ὅσον ἔλθουν σέ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ μέ κάποια “πόρτα εἰσόδου” στόν ὀργανισμό (π.χ. ἀνοιχτή πληγή στό AIDS, στοματική κοιλότητα, βλεννογόνος μύτης ἤ ματιῶν ) σέ γρίπη καί Covid19. 

Ἑπομένως, μόνο ἄν κάποιος βήξει ἤ φτερνιστεῖ πάνω μας μποροῦμε νά κολλήσουμε καί στήν περίπτωση φυσικά πού μέ ἄπλυτα χέρια ἀγγίξουμε τό στόμα, τή μύτη ἤ τά μάτια μας. 

Τά περί 8 καί 18 μέτρων προσωπικά θά μέ ἔκαναν νά γελάσω ἄν δέν ἔκρυβαν πίσω ὑστερόβουλες σκέψεις ὅσων τά λένε. 

Αὐτά ἀφοροῦν βασικότατες γνώσεις γιά ἕνα τριτοετῆ φοιτητή Ἰατρικῆς! 

Ἄν τώρα κάποιος ἀκόμα καί μέ τόν τίτλο τοῦ ἐκπροσώπου ὁποιουδήποτε φορέα ὑγείας, Ἑλληνικοῦ ἤ διεθνοῦς, βγεῖ καί πεῖ ἄλλα, ἄς ἔχουμε στό μυαλό μας ὅτι μπορεῖ νά μήν μιλάει ἀπό μόνος του ἀλλά γιά συμφέροντα τρίτων. 

Τό ἀφήνω ἐδῶ, δέν μπορῶ νά γίνω πιό σαφής… 

Πᾶμε τώρα καί σέ 2-3 ἀκόμα παραδοχές πού θά μᾶς ἀνοίξουν λίγο περισσότερο τά μάτια (ἐλπίζω)… 

Τό τέστ ταυτοποίησης τοῦ ἰοῦ μέ τή μέθοδο PCR δέν εἶναι οὔτε εἰδικό γιά τόν Covid19 οὔτε ἐνδεικτικό ἐνεργοῦ λοίμωξης. Τί σημαίνει αὐτό; 

Σημαίνει ὅτι ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ μπορεῖ νά δώσει θετικό τό τέστ ἀκόμα καί ἄν εἶχε προσβάλλει τόν ὀργανισμό ἕνα τρίμηνο καί παραπάνω πρίν (καί φυσικά πλέον ἔχει ἀποδράμει). 

Μπορεῖ μέ λίγα λόγια νά ἀνιχνευτοῦν ὑπολείμματα γενετικοῦ ὑλικοῦ (RNA) ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ (ἀπό τούς ὁποίους προσβαλλόμαστε πολύ συχνά καί τά θεωροῦμε “γριποῦλες”) ἀκόμα καί ἄν ἔχουμε ἀναρρώσει πλήρως καί δέν εἴμαστε πλέον φορεῖς !!!…γιά φαντάσου… 

Ἔχει γίνει ἐπισήμως παραδεκτό (καί ὄχι μόνο στή χώρα μας) ὅτι ἔχουν δηλωθεῖ ἀποβιώσαντες ὡς ἀπώλειες κοροναϊοῦ ἀκόμα καί ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ, ἐνῶ ἡ αἰτία θανάτου ἦταν προφανέσταστη (ἐγκεφαλικό, ἀνακοπή κλπ.)! 

Αὐτό φυσικά δέν συνέβαινε οὔτε μέ τή γρίπη οὔτε μέ ἄλλα λοιμώδη νοσήματα. 

Ἄν συνδυάσουμε λοιπόν αὐτό τό γεγονός μέ τά ὅσα ἀναφέρθηκαν παραπάνω σέ σχέση μέ τά τέστ καταλαβαίνουμε ὅτι ὡς “νεκροί ἀπό κορονοϊό” μπορεῖ νά θεωρηθοῦν καί ἄνθρωποι πού ἔπαθαν ἐγκεφαλικό στά 85 τους καί εἶχε τύχει νά μολυνθοῦν ἀπό ὁποιονδήποτε κορονοϊό ἀκόμα καί πρίν ἀπό τά Χριστούγεννα !!!… γιά φαντάσου Νο 2… 

Ἔχει ἐπίσης γίνει ἐπισήμως παραδεκτό (καί ὄχι μόνο στή χώρα μας) ὅτι τά πραγματικά κρούσματα τοῦ ἰοῦ εἶναι ἴσως καί 10 φορές περισσότερα (τό λιγότερο). Καί φυσικά, ὅταν κάποιος “ἰνστρούχτορας” τό δηλώνει αὐτό, κανείς δημοσιογράφος δέν τοῦ ρωτάει τό ἁπλό “Ἄρα, ἡ θνησιμότητα τοῦ ἰοῦ εἶναι 10 φορές μικρότερη, ἄρα πολύ-πολύ μικρότερη ἀπό ἄλλες ἰογενεῖς λοιμώξεις;” 

Εἶναι προφανές γιατί δέν τό ρωτάει κανείς (προφανές φυσικά σέ ὅσους θέλουν νά βάζουν τό μυαλό νά σκέφτεται). 

Κλείνω μέ μιά μικρή παραπομπή στόν Ἱπποκράτη (στό ὄνομα τοῦ ὁποίου ὁρκίζονται ὅλοι ὅσοι πρόκειται νά γίνουν γιατροί)… 

Ὁ ὅρκος τοῦ Ἱπποκράτη, λοιπόν, δηλώνει εὐθαρσῶς ὅτι κανείς γιατρός ἤ λειτουργός ὑγείας δέν ἔχει δικαίωμα νά χορηγήσει διά τῆς βίας ὁποιοδήποτε φάρμακο σέ ἀσθενῆ ἤ ὑγιῆ ἐφ’ ὅσον αὐτός δέν θέλει νά τό πάρει καί ἀρνεῖται κατηγορηματικά. 

Ἄς τό ἔχουν αὐτό ὑπ’ ὄψιν ὅσοι ὀνειρεύονται μαζικούς ἐμβολιασμούς ὑποχρεωτικούς διά νόμου…” 

Ἀλέξανδρος Παναγιώτου Ἰατρός Κυτταρολόγος 

πηγη

http://scripta—manent.blogspot.com/2021/07/blog-post_12.html?m=1

Θρόμβωση στον εγκέφαλο ατόμων που έχουν πεθάνει με εμβόλιο

Bίντεο

Thrombosis in the brain of people who have died by vaccine

https://vk.com/video399257442_456241585?list=846d3796862b661a66

www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwitterlinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *