Κρατική Επιτροπή της Δούμα για την Ανάπτυξη της Κοινωνίας των Πολιτών: παράνομο κι αντισυνταγματικό το κλείσιμο των εκκλησιών…..ΤΡΕΙΣ καί ο …ΚΟΥΚΟΣ !

5/5 (4)

Το “Πάσχα χωρίς πιστούς” ήταν μια από τις πιο θλιβερές συνέπειες της πανδημίας του κορονοϊού. Αλλά ήταν νόμιμες οι απαιτήσεις των περιφερειακών αρχών, των αρχών Rospotrebnadzor και των υγειονομικών γιατρών να κλείσουν οι εκκλησίες για πιστούς; Εμπειρογνώμονες της Κρατικής Επιτροπής Δούμα για την Ανάπτυξη της Κοινωνίας των Πολιτών, Θέματα Δημοσίων και Θρησκευτικών Ενώσεων κατέληξαν στο συμπέρασμα: το κλείσιμο των θρησκευτικών κτιρίων δεν ήταν τίποτα περισσότερο από αυθαιρεσία.
Οι αρχές υποχρεούνται να συμμορφώνονται με το Σύνταγμα, τον ομοσπονδιακό νόμο και να σέβονται τους Ποινικούς και Διοικητικούς Κώδικες. Αυτά είναι προφανή. Ωστόσο, η πανδημία του κορονοϊού έφερε αναπροσαρμογές: τόσο στο κέντρο όσο και στις τοποθεσίες, το «καθεστώς υψηλής επιφυλακής και αυτο-απομόνωσης», πολλοί αξιωματούχοι θεωρούσαν την καθιέρωση «επαναστατικής νομιμότητας», δηλαδή, νομιμοποιημένη ανομία.
Όπως πριν από έναν αιώνα, η γραφειοκρατική αυθαιρεσία, πρώτα απ ‘όλα, στράφηκε εναντίον των θρησκευτικών θεσμών, υποχρέωσαν στο κλείσιμο των εκκλησιών έτσι και τώρα το Πάσχα 2020 για πρώτη φορά στην ιστορία της Ρωσικής Εκκλησίας στις περισσότερες περιοχές της χώρας μας έγινε «Πάσχα χωρίς πιστούς». Φυσικά, οι τοπικοί αξιωματούχοι και λοιποί διευθύνοντες υπαινίχθηκαν διάφορους νόμους. Στην πραγματικότητα, παραβίασαν τόσο το γράμμα όσο και το πνεύμα του ρωσικού νόμου.
Στις 20 Απριλίου, στον ιστότοπο της Κρατικής Δούμας της Ρωσίας, δημοσιεύθηκε η Γνωμοδότηση των μελών του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων της Κρατικής Επιτροπής Δούμα για την Ανάπτυξη της Κοινωνίας των Πολιτών,και για θέματα δημόσιων και θρησκευτικών Ενώσεων σχετικά με την αλλαγή της λειτουργίας των θρησκευτικών κτιρίων (εκκλησίες) και την απαγόρευση στους πιστούς να τα επισκέπτονται…Πρόκειται για ένα έγγραφο που περιγράφει την παρανομία του κλεισίματος των θρησκευτικών κτιρίων,της αναγκαστικής απομάκρυνσης των πιστών από τις εκκλησίες…..

Σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση στις σχέσεις μεταξύ εκκλησίας και κοσμικών αρχών και για το πώς η Εκκλησία και το κράτος μπορούν από κοινού να αντισταθούν στην εξάπλωση της λοίμωξης από κορονοιό, το τηλεοπτικό κανάλι Tsargrad μίλησε με τον επικεφαλής της προαναφερθείσας επιτροπής της Δούμα Σεργκέι Γκαβρίλοφ.

Αυτός είπε: Οι απαιτήσεις για το κλείσιμο εκκλησιών για ενορίτες, οι επιβολές προστίμων στους πιστούς που ήρθαν σε λειτουργίες έρχονται σε αντίθεση τόσο με το ισχύον Σύνταγμα της Ρωσίας όσο και με το πνεύμα αυτών των νομοθετικών τροποποιήσεων για την ενίσχυση των παραδοσιακών, συμπεριλαμβανομένων των πνευματικών αξιών, ως πυρήνα της χώρας μας, που πρόσφατα, εισήχθησαν από τον αρχηγό του κράτους και υποστηρίχθηκαν στο κοινοβούλιο. Οι αποφάσεις τους δεν μπορούν ν΄αφορούν τις δραστηριότητες των θρησκευτικών θεσμών. Αυτό είναι το γράμμα και το πνεύμα του νόμου.

Οι ναοί μας δεν είναι κρατικοί θεσμοί, ούτε επιχειρηματικές δομές, ούτε χώροι διασκέδασης. Σύμφωνα με το νόμο, το έργο των ναών δεν μπορεί να περιοριστεί καθόλου. Μπορείτε να περιορίσετε μόνο τη δραστηριότητα ορισμένων κατηγοριών πολιτών: ασθενείς που έχουν επαφή με ασθενείς, ή και άτομα με βάση την αρχή της ηλικίας, αλλά όσον αφορά το έργο των εκκλησιών κανείς δεν μπορεί να επιβάλει στους πιστούς να μετέχουν σε λειτουργίες, ακολουθίες.
Όσον αφορά τις δραστηριότητες των υγειονομικών αρχών αυτές είναι συνέπεια αποφάσεων των περιφερειακών αρχών…

Και φυσικά, η αδικία είναι προφανής όταν αποκατασταθεί το έργο πολλών επιχειρηματικών δομών (και αυτό είναι φυσιολογικό) και οι ναοί να συνεχίζουν να παραμένουν κλειστοί στους πιστούς. Ιδιαίτερη αντίθεση είναι όταν βλέπουμε το ατύχημα στα σημεία ελέγχου ή, όπως πρόσφατα, στο μετρό της Μόσχας, γεμάτα υπεραγορές και … εκκλησίες στο κάστρο. Αποδεικνύεται ότι η εξαγωγή εισοδήματος γίνεται προτεραιότητα σε σύγκριση με τα συνταγματικά δικαιώματα των πιστών. Δεν είναι αυτή διάκριση; Ταυτόχρονα, είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι για έναν πιστό στιγμές όπως η εορτή του Πάσχα, το βάπτισμα ενός παιδιού, η θεία κοινωνία και η κηδεία των νεκρών είναι πολύ πιο σημαντικές από το να πηγαίνεις στο κατάστημα και να περπατάς με τον σκύλο.

Τώρα, υπό συνθήκες υψηλού συναγερμού (και όχι κατάστασης έκτακτης ανάγκης), τυχόν ομοσπονδιακές και περιφερειακές αποφάσεις πρέπει να λαμβάνονται εξαιρετικά διακριτικά και με σεβασμό προς το συμφέρον των θρησκευτικών θεσμών.
Βλέπουμε ότι η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία στο πρόσωπο της ιεραρχίας της πηγαίνει πάντα προς την κατεύθυνση των κοσμικών αρχών, είναι έτοιμη να συναινέσει σ’ οποιαδήποτε ζητήματα, να συμβιβαστεί. Αλλά αυτό δεν πρέπει να είναι μονόδρομη κίνηση. Οι κοσμικές αρχές δεν πρέπει να λαμβάνουν αποφάσεις και πρωτοβουλίες, να επιβάλλουν απαγορεύσεις και πρόστιμα που θυμίζουν στους πιστούς τις χειρότερες σελίδες της ιστορίας μας.

Σε πολλές περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της Μόσχας, οι εκκλησίες παραμένουν κλειστές για τους πιστούς και μετά το Πάσχα…. Τώρα είναι πολύ σημαντικό να λάβουμε μέτρα για την προστασία των δικαιωμάτων των πιστών, και ιδίως του κλήρου, συμπεριλαμβανομένων των επισκόπων, οι οποίοι ενδέχεται να βρίσκονται υπό πολύ σοβαρή πίεση, κάτι που είναι παράνομο.

Τυχόν αντι-εκκλησιαστικές ενέργειες θα πρέπει να θεωρούνται αντι-πολιτειακές, αντι-συνταγματικές, αντι-ρωσικές, καθώς υπονομεύουν την ενότητα της χώρας μας και στρέφονται κατά της ιστορικής κληρονομιάς της, η οποία αναφέρεται συγκεκριμένα στις τροπολογίες του Συντάγματος. Οι κοσμικές αρχές οποιουδήποτε επιπέδου δεν χρειάζεται να προσπαθούν να ρυθμίσουν τη ζωή της Εκκλησίας….

dimpenews.com

ΤΡΕΙΣ καί ο …ΚΟΥΚΟΣ !

Πως ανέχθηκαν οι πνευματικοί μας πατέρες, με μια σκούπα γένια ο καθένας, να εμπαιχθεί κατά τέτοιον τρόπο ο λαός μας;
Πως ανέχθηκαν να λειτουργούν μόνοι τους χωρίς λαό και να ευλογούν άδεια στασίδια και καρέκλες, δηλαδή ξύλα;
Πως ανέχθηκαν να μη συγκακοχούνται μετά του λαού του Θεού και προτίμησαν να λέγονται «υιοί θυγατρός Φαραώ»;
Πως ανέχθηκαν να βλέπουν γεμάτες από κόσμο τράπεζες, γεμάτα υπερκαταστήματα, κινητικότητα και συγχρωτισμό παντού και μόνες κι έρημες τις χελιδονοφωλιές του Θεού;
Πως ανέχτηκαν κα κυκλοφορούν νταλίκες και να εφοδιάζουν νυχθημερόν τις υπεραγορές και να μη μπορεί με ένα αυτοκινητάκι να ρθεί το Άγιο Φως σε κάθε πόλη;
Πως ανέχτηκαν να κάνουν τυφλή υπακοή σε μια ομάδα ανθρώπων, επαινούντες κάθε τρείς και λίγο την πονηρή αλεπού της κυβέρνησης και από κάτω ένας ολόκληρος λαός να βράζει από αγανάκτηση;
Γιατί δεν εκλήθη όλη η Σύνοδος της Ιεραρχίας;
Πως για το μισθολόγιο των Ιερέων έγινε το αυτονόητο;
Πως ανέχτηκαν τέτοια αδικία στο λαό μας, στους πιστούς, τέτοια άνιση μεταχείριση για την Εκκλησία και τους ναούς;
Πως άφησαν μια κυβέρνηση, βαπτισμένα παιδιά του λαού μας και αυτά, να κάνουν τόσο κακό και δεν φώναξαν, όπως ο άγιος Πρόδρομος: «ουκ έξεστί σοι»;
Πως δεν διδάχτηκαν από την συμπεριφορά των άλλων Ορθοδόξων Εκκλησιών που μας περιβάλλουν στα Ορθόδοξα Βαλκάνια;
Πως καταδέχτηκαν να βγάλουν μηνύματα για την Ανάσταση και το Πάσχα των Ελλήνων;  Να πούνε τι;  Αφού αυτά που έπρεπε να πούνε, δεν τα είπαν και δεν έκαναν το καθήκον τους;
Πως ολόκληροι άνδρες που έχουν γευτεί στη ζωή τους την ανειλικρίνεια του κράτους τόσα χρόνια, δεν κατάλαβαν τον εμπαιγμό και τόλμησαν από πάνω και χρηματοδότησαν ένα καμουφλαρισμένο και παραφουσκωμένο γεγονός;
Πως λύγισαν στον συναισθηματισμό ενός επιστήμονα και δεν φωτίστηκε κανένας να δεί πίσω από τα γλυκανάλατα λόγια τα πονηρά σχέδια της εξουθένωσης και απομόνωσης των χριστιανών;
Πως ανέχτηκαν και ξεγελάστηκαν αντί του αγίου φωτός και των εκατομμυρίων λαμπαδηφορούντων χριστιανών, που είναι το από αιώνων καθορισμένο γεγονός, να γεμίσουν με βεγγαλικά τον κατασκότεινο ουρανό της Ελλάδος με έξοδα μάλιστα του ελληνικού λαού;  Τι είμαστε ;  Ιθαγενείς που ξεγελιούνται με καθρεφτάκια και δίνουν τα διαμάντια τους;
Πως δεν συγκινήθηκαν από τις άγιες φωνές ιερέων ευλαβών, που έσπασαν το εμπάργκο με κόστος και ταπείνωση και αυτοί με χρυσοποίκιλτα άμφια σε άδειες εκκλησίες να τελούν τις ακολουθίες χωρίς εκκλησίασμα;
Πως δεν βρέθηκε ένας επίσκοπος σαν τον άγιο Μάρκο τον Ευγενικό να πεί όχι και ας πήγαινε εξορία και φυλακή;
Πως στον Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών μετρούσαμε περί τους τριάντα παρατρεχάμενους και ανά την Ελλάδα οι ναοί ρήμαζαν μόνοι τους;
Πως δεν ταρακουνήθηκαν από τα θαύματα του Χριστού σε διάφορα σημεία της Ελλάδος αυτές τις ημέρες;
Που είναι τώρα όλοι εκείνοι που αρθρογραφούσαν περί υπακοής και τα λοιπά, να ακούσουν τη φωνή του αριστερού πολιτικού Αλαβάνου;  Να ακούσουν τις απλές σκέψεις του λαού: γιατί όχι καμπάνες; γιατί όχι μεγάφωνα; γιατί όχι λίγοι λίγοι;
Που είναι η λεγόμενη πανδημία; Σε πόσες πόλεις της Ελλάδας δεν έχουμε κανένα κρούσμα; Κι όχι από τα μέτρα που ελήφθησαν, γιατί όλα λειτούργησαν πλημμελώς;
Πως ανέχτηκαν να διατεθούν 5.000 αστυνομικοί για την Αθήνα και 20.000 για την επαρχία να φυλάνε τους ναούς, την στιγμή που τζαμιά και ιμάμηδες με μεγάφωνα λειτουργούσαν ανεμπόδιστα;
Κι αν τώρα σε μια εβδομάδα αφήσουν ελεύθερες τις Εκκλησιές, τι θα έχει αλλάξει σε μια βδομάδα; Ποιόν κοροϊδεύουν; Απλούστατα αρχίζει το ραμαζάνι…

Ξέρετε τι λέει ο λαός μας;  Εγώ είμαι με τον Νεόφυτο της Μόρφου.  Δεν θα ξαναπάω εκκλησία, όταν θάναι επίσκοπος δικός μας εκεί.
Γιατί άδειασαν έναν ολόκληρο λαό; Ας έρθουν τώρα, όταν έρθουν, να λειτουργήσουν και να κοιτάξουν κατάματα ένα λαό προδομένο;
Ακόμη και οι πιο καλοί συναπήχθησαν με την πράξη της υποχώρησης.  Κρίμα!  Μια φωνή δεν υπήρξε; Έ νας Γαμαλιήλ, να σώσει το γόητρο της Εκκλησίας! Ουκ ήν φωνή ουκ ήν ακρόασις.
Μας εγκατέλειψε η χάρις του Θεού; Με το Κολυμπάρι, τα Θρησκευτικά και το Ουκρανικό χάσαμε την παρρησία μας «ήτις έχει μισθαποδοσίαν μεγάλην».
Αρνηθήκαμε και το Τάμα του Έθνους και με την ύφεση τώρα ποιος θα δώσει κάτι για να κτισθεί το όραμα των Πατέρων μας;
Η πατρίδα μας μέρα με τη μέρα γίνεται μουσουλμανική.  Περνάμε σε μια νέα αιχμαλωσία της φυλής μας. 
Η χειρότερη αμαρτία είναι πλέον η δειλία μας;
Αλήθεια, ποιο σατανικό μυαλό τα σκέφτηκε όλα αυτά;  Πως ανεχτήκαμε να μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια μας; 
Όποιος αιωνόβιος πέθαινε, τον βάπτιζαν κορωνοϊό;
Επίσης, που βάζεις τα υπέρογκα πρόστιμα; Δεν ντρέπονται λίγο; Πως οι αρχιερείς μας δεν υπερασπίστηκαν το δίκαιο του λαού μας; 
Για ένα αμπελάκι του Ναβουθαί ο προφήτης Ηλίας και για ένα χωραφάκι μιας χήρας ο αγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος, μπήκαν μπροστά στους βασιλείς και πάλεψαν… Και μείς για τα σπίτια του πατέρα μας σφυρίζαμε ανέμελα;
Πως ανεχτήκαμε να μη πάμε στη κηδεία του Πρωτόκοκου αδελφού μας Ιησού Χριστού;  Ποιος δε θα πήγαινε ακόμη και τώρα να κλάψει επί του τάφου τον πρώτο συγγενή του;
Είδατε στην Κίνα ξαναγύρισαν τα κρούσματα; Ποιος μας λέγει ότι αύριο δεν θα επικαλεσθούν κάτι ανάλογο κι εδώ για το Δεκαπενταύγουστο και για τα Χριστούγεννα;  Απλούστατα θέλουν ό,τι κάνουν, να γίνεται έτσι ώστε να μη φαίνεται η πίστη και η ακολουθία του λαού μας.
Μωροί και τυφλοί, ανόητοι και βραδείς τη καρδία Έλληνες, δεν καταλαβαίνουμε ότι θέλουν να σβήσουν από το λαό μας την Ορθοδοξία; Να γίνουμε άχρωμοι και άοσμοι και άνοστοι πνευματικά;
Πως θα ζήσουμε από δω και πέρα;
Η Τηλεόραση μας βόλεψε; 
Αύριο μέσω Τηλεοράσεως όμως θα βλέπουμε και όλες τις μουσουλμανικές εορτές.  Τα τζαμιά και τους δερβίσηδες; 
Δημοκρατία δεν έχουμε;  Θα εφαρμοσθούν τα αλλοιωμένα θρησκευτικά των μαθητών μέσα στην κοινωνία.  Ο αληθινός Θεός και τα δαιμόνια μαζί, σε ίση μοίρα.

«Αρχιερείς και άρχοντες του λαού συνήχθησαν επί το αυτό», με την σπείρα, τους στρατιώτες και τον όχλο…
Οι δημοσιογράφοι δε σταμάτησαν να χύνουν χολή και όξος στις πληγές του λαού, οι αστυνομικοί δεν δίστασαν να μαλιοτραβάνε τους πιστούς και τους μαθητές και ο όχλος των αθέων, των δωδεκαθεϊστών και υλιστών να σιγοντάρουν και να επιχαίρουν..
Οι δώδεκα μαθητές εγκατέλειψαν… «Πέπαυται τόλμα μαθητών…»
Γιατί δεν άκουσαν τον Γέροντα Ευθύμιο και τον Γέροντα Γαβριήλ από το Άγιο Όρος Μας δόθηκε μια ευκαιρία ομολογίας και τη χάσαμε!
Κάνα δύο ιερείς αρίστευσαν, Ο Ιωσήφ και ο Νικόδημος.
Πάντως αυτό που έγινε φέτος, το Αίσχος και το Άγος, δεν πρέπει να ξεχασθεί ποτέ.  Αν ο λαός μας ξαναψηφίσει αυτούς τους ανθρώπους, που του χάλασαν την ωραιότερη γιορτή της Πίστεως, τότε θα είναι και αυτός «λαός δυσσεβής και παράνομος».
Τους Αρχιερείς θα τους αναλάβει ο Κύριος, όπως λέγεται στην Αποκάλυψη… Δυστυχώς …
Αρίστευσαν μόνο οι άρχοντες. 
Αυτοί θα πάνε να πούνε στον Καίσαρά τους: Πετύχαμε: ούτε Πάσχα φέτος στην Ελλάδα ούτε καμπάνες ούτε μεγάφωνα ούτε ευλαβικές πορείες με τον Επιτάφιο ούτε κεριά και λαμπάδες ούτε πλατείες και Ανάσταση ούτε ψησίματα και χωριά. Τα γεροντάκια μόνα τους. 
Η Ορθοδοξία στην Ελλάδα έσβησε… Την προδώσαμε…
«Τι ημίν θέλετε δούναι ίνα αυτόν παραδώσωμεν υμίν;»
«Και έταξαν αυτοίς τα 30 ευρωαργύρια …»
Όταν όμως κατάλαβαν, όσοι κατάλαβαν, τι έκαναν… «απελθὀντες απήγξαντο.
Αυτοκτόνησαν θρησκευτικά, πολιτικά και οικονομικά .
Τάχασαν όλα.
Θα τα χάσουν όλα.
Προσοχή! 
Όσοι πιστοί «στώμεν καλώς»! 
Μη φερθούμε μπόσικα. 
Στην θέση του Ιούδα θα εκλέξουμε άλλο μαθητή!
«Και την επισκοπήν αυτού λάβοι έτερος».
Χριστιανική Εστία Λαμίας
http://aktines.blogspot.com/2020/04/blog-post_849.htm

Από το καμπανάκι του λεπρού στo contact tracing…

To καμπανάκι του λεπρού η “ανοσολογική εφαρμογή ” του Μεσαίωνα αποτέλεσμα της ποινικοποίησης μιας ασθένειας και της Social Distancing της εποχής: ” ντιν ντον φθάνει ο λεπρός “, σήμερα το σήμα είναι ηλεκτρονικό μέσω του contact tracing (ιχνηλάτησης επαφών) και proximity (εγγύτητας) : ” bip-bip φθάνει ο μολυσμένος με Covid 19 “.Αλλού οι ασθενείς με ηλεκτρονικό βραχιόλι ως κατάδικοι…
Η εξουσία με τη σταθερή της “Επιτήρηση και Τιμωρία..” γεννά πάντα φυλακές σύμφωνα με τον Michel Foucault συγχρονιζόμενη πάντα με την εποχή.. Δημιουργεί σήμερα υγειονομικά Νταχάου ,ψηφιακά στρατόπεδα συγκέντρωσης για το λαό κι απαρτχάιντ απομονωτήρια για τους ασθενείς. Τα μέσα αλλάζουν το σκεπτικό είναι πάντα το ίδιο κι απαράλλαχτο..Σήμερα δεν επανέρχεται μόνο το καμπανάκι του λεπρού αλλά ως και….. οι καμπάνες θεωρήθηκαν λεπρές μολυσμένες .. γι αυτό και τους επέβαλαν να σιγήσουν Μεσαίωνας διπλός….


www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwitterlinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *