Καμπανάκι από την Ιερά Σύνοδο για την τήρηση των μέτρων ενάντια στον Κορωνοϊό… Τυφλή καί ἄνευ ὅρων ὑπακοή; Τό ἀπαγορεύουν οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας!Στόν ἱερό Ναό φορᾶμε μάσκες; π. Σαράντης Σαράντος

5/5 (6)

Καμπανάκι από την Ιερά Σύνοδο για την τήρηση των μέτρων ενάντια στον Κορωνοϊό…

=π.Δ… ΟΙ ΑΘΕΟΙ – ΟΙ ΧΡΙΣΤΕΜΠΟΡΟΙ – ΟΙ ΘΕΟΜΠΑΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΕΜΠΟΡΟΙ – ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ: ΤΥΦΛΗ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ…. <ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΡΕ ΔΙΩΧΤΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΟΥΡΚΟ ΣΑΣ>….

Τον κώδωνα της… συμμόρφωσης με τα μέτρα που έχουν ληφθείνάντια στον Κορωνοϊ «χτυπά» η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος.


Με εγκύκλιο που εστάλη προς όλες τις Μητροπόλεις, προτρέπει για την ακριβή και συνεπή τήρηση των προβλεπόμενων μέτρων για την προστασία της Δημόσιας Υγείας.


Εν όψει των επικειμένων μεγάλων εορτών του θέρους (Μεταμορφώσεως του Σωτήρος και Κοιμήσεως της Θεοτόκου), στις οποίες παρουσιάζεται μεγάλη συμμετοχή πιστών στις ιερές Ακολουθίες και με αφορμή την αύξηση των κρουσμάτων του νέου κορωνοϊού ιδιαιτέρως στο λεκανοπέδιο της Αττικής, το Γραφείο Τύπου της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος ανακοινώνει ότι εστάλη σήμερα Εγκύκλιο Σημείωμα προς την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και τις Ιερές Μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος, διά του οποίου έγινε υπενθύμιση των σχετικών αποφάσεων της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου ως προς την ακριβή και συνεπή τήρηση των προβλεπομένων μέτρων προφυλάξεως για την προστασία της δημόσιας υγείας στους Ιερούς Ναούς, με την προτροπή προς όλους τους Κληρικούς, τους Μοναχούς και τις Μοναχές και τα μέλη των Εκκλησιαστικών Συμβουλίων και Ηγουμενοσυμβουλίων, για την πιστή και μετά προσοχής τήρησή τους.




Η Εκκλησία της Ελλάδος, όπως έπραξε από την αρχή της υγειονομικής κρίσεως, συνεχίζει να τηρεί υπεύθυνη θέση έναντι του ιερού Κλήρου και του πιστού Λαού Της, ενδιαφερόμενη τόσο για την υγεία των ανθρώπων, όσο και για την εξασφάλιση της ακωλύτου τελέσεως της Θείας Λατρείας.


ΠΗΓΗ>>> ΕΔΩ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ, ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ!

Στόν ἱερό Ναό φορᾶμε μάσκες; π. Σαράντης Σαράντος

elena1111ful-put on the full armor of God

Μετά ἀπό τή σημερινή Κ.Υ.Α. γιά τήν ὑποχρεωτική χρήση μάσκας μέσα στούς ἱερούς Ναούς, ἐκφράζουμε μέ δυσανασχέτηση τήν ἀπορία: δέν εἶναι εὐχαριστημένη ἡ κυβέρνηση γιατί οἱ ἱεροί Ναοί μας ἀπό τόν Μάιο πού ἄνοιξαν γιά τούς πιστούς δέν ὑπῆρξαν πολλαπλασιαστές κρουσμάτων τοῦ κορονοϊοῦ; 
Παρά ταῦτα σκληραίνει τά μέτρα ἐντός τῶν ἱερῶν Ναῶν καί μάλιστα τήν ἱερή περίοδο τοῦ Δεκαπενταύγουστου ζητώντας ἀκόμα καί τά μικρά παιδιά νά φοροῦν μάσκες. 


Ὅπως δηλώνουν οἱ καλοί μας κυβερνῆτες, ὅτι οἱ μάσκες μᾶς προστατεύουν ἀπό τόν ἰό, ἔτσι καί ἐμεῖς ὡς ὑπεύθυνοι γονεῖς καί κηδεμόνες δηλώνουμε ὅτι βάσει ἐγκρίτων γνωμοδοτήσεων, πιστεύουμε ὅτι εἶναι ἄχρηστες ἤ ἐπικίνδυνες γιά ὅλους καί ἰδιαίτερα γιά τά παιδιά μας ἕως καί θανατηφόρες. 

Ἡ ὑπουργός ὑγείας τῆς Ὀλλανδίας δηλώνει: «Δέν θά καταστεῖ ὑποχρεωτική χρήση μάσκας στήν Ὀλλανδία, καθώς ἡ κυβέρνηση ὑποστηρίζει ὅτι τά ἐπιστημονικά στοιχεῖα τῆς ἀποτελεσματικότητάς της εἶναι ἀνάμεικτα». 
Μάλιστα ἡ ἀνακοίνωση ἔγινε τήν Τετάρτη (29/7/2020) καί ἡ ὀλλανδική κυβέρνηση τόνισε ὅτι δέν θά συστήσει στούς πολίτες νά φοροῦν μάσκα γιά τήν ἐπιβράδυνση τῆς διασπορᾶς τοῦ κορονοϊοῦ. Τήν ἀποφαση αὐτή ἀνακοίνωσε ἡ ἀρμόδια ὑπουργός ἰατρικῆς Περίθαλψης Ταμάρα βάν Ἄρκ μετά μιά ἐπανεξέταση ἀπο τό Ἐθνικό Ἰνστιτοῦτο Ὑγείας τῆς χώρας (RIVM). 
Ἐπίσης τήν ἄποψη ὅτι οἱ ὑφασμάτινες μάσκες εἶναι ἐν δυνάμει «ἐπικίνδυνες» ἐξέφρασε ὁ καθηγητής Πνευμονολογίας Ἐντατικῆς Θεραπείας Ἰατρικῆς Σχολῆς Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν, Θεόδωρος Βασιλακόπουλος, σημειώνοντας πώς ἕως σήμερα δέν ὑπάρχουν ἐπιστημονικές ἐνδείξεις ὅτι ἡ υφασμάτινη μάσκα μᾶς προστατεύει ἀπό τή μετάδοση λοιμώξεων καί ἄρα καί ἀπό τόν κορονοϊό. 
«Μέχρι σήμερα δέν ὑπάρχει καμία σοβαρή ἐπιστημονική ἀπόδειξη ὅτι οἱ υφασμάτινες μάσκες προστατεύουν. Ὑπάρχουν μάλιστα σοβαρές μελέτες, ἡ καλύτερη πού κυκλοφορεῖ, πού λένε ὅτι ἄν φοράω συνέχεια ὑφασμάτινη μάσκα, γιά ἀρκετή ὥρα, ἔχω 13 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα νά πάθω λοίμωξη τοῦ ἀναπνευστικοῦ, ἀπ’ ὅ,τι ἄν φοράω χειρουργική μάσκα καί 8 φορές ἀπό τό νά μή φοράω καμία μάσκα», ἀνέφερε χαρακτηριστικά, μιλώντας στήν ἐκπομπή «Ἐκτός Γραμμῆς» στόν Alpha. 
«Ἡ μόνη λογική πού μπορεῖ νά ἔχει μία ὑφασμάτινη μάσκα εἶναι νά τή φοράω γιά πολύ μικρό χρονικό διάστημα, μέχρι νά νοτίσει. Μέχρι, δηλαδή, ἀπό τήν ἐκπνοή μου νά ὑγρανθεῖ. Πρίν λίγο καιρό, ἐπίσημα ὄργανα τῆς ἐπιστήμης δέν ἔλεγαν γιά ὑφασμάτινες μάσκες. Ὑπάρχει σοβαρή μελέτη πού εἶναι ἐναντίον τῆς χρήσεως καί ὑπάρχει ἐλεύθερα στό διαδίκτυο μελέτη πού συλλέγει τά ἀποτελέσματα ἀπό ὅλες τίς μελέτες πού ἔχουν γίνει, πού ἀφοροῦν ὅμως κυρίως τίς χειρουργικές μάσκες, καί πού λέει ὅτι τό ὄφελος εἶναι μᾶλλον μικρό», συμπλήρωσε ὁ καθηγητής. 
Ὁ κ. Ἀναστάσιος Χατζής, MD, PhD, Παιδίατρος – Ἐντατικολόγος, Διευθυντής Παιδιατρικῆς Μονάδας Ἐντατικῆς θεραπείας, Παιδιατρικό Κέντρο Ἀθηνῶν ἔχει δηλώσει πρόσφατα τά ἑξῆς: «Πάνω ἀπ’ ὅλα ὅμως θά πρέπει νά γνωρίζουμε ἕνα σοβαρό κίνδυνο πού ἔχουν τά παιδιά ὅταν φοροῦν τή μάσκα. Ὅλοι συμφωνοῦν ὅτι γιά νά προστατεύει ἡ μάσκα θά πρέπει νά ἐφαρμόζει καλά γύρω ἀπό τό στόμα καί τή μύτη καλύπτοντας καί τό πηγούνι. Ὅμως, μιά τέτοια ἐφαρμογή ἀναπόφευκτα δυσκολεύει τήν ἀναπνοή. 
Ἕνας ἐνήλικας, ἄν δέν ἔχει χρόνιο ἀναπνευστικό ἤ καρδιακό πρόβλημα, μπορεῖ νά προσαρμοστεῖ καί νά ρυθμίσει ἀνάλογα τήν ἀναπνοή του. Ἕνα μικρό παιδί αὐτό δέ μπορεῖ νά τό κάνει. Πολύ περισσότερο ἄν τρέξει, παίξει, γελάσει ἤ φωνάξει! 
Σ’ αὐτήν τήν περίπτωση ἡ ἀναπνοή του γίνεται πιό γρήγορη, πιό ἀπότομη καί πιό βαθιά. Ἄν λοιπόν τό παιδί προσπαθήσει νά πάρει μιά ἀπότομη καί βαθιά ἀναπνοή μέσα ἀπό τή μάσκα, εἶναι σάν κάποιος νά τοῦ ἔχει κλείσει τό στόμα καί τή μύτη μέ τήν παλάμη του. Ἡ προσπάθεια ἀναπνοῆς μέ φραγμένο τό στόμα καί τή μύτη δέν προκαλεῖ εἴσοδο τοῦ ἀέρα, ὅπως γίνεται στήν κανονική ἀναπνοή. Αὐτό ἔχει δύο συνέπειες:   1. ἀπότομη πτώση τοῦ ὀξυγόνου στό αἷμα τοῦ παιδιοῦ. 2. μεγάλη αὔξηση τῆς (ἀρνητικῆς) ἐνδοθωρακικῆς πίεσης. Καί τά δύο μαζί δυσκολεύουν τήν καρδιακή λειτουργία μέ κίνδυνο ἤ τήν καρδιακή ἀνακοπή ἤ τήν ἐμφάνιση ὀξέος πνευμονικοῦ οἰδήματος. Καί τά δύο μποροῦν νά ὁδηγήσουν σέ αἰφνίδιο θάνατο». Ἡ ἰατρική ἐπιστήμη μᾶς παρέχει τίς παραπάνω ἀπαραίτητες πληροφορίες γιά τή χρήση τῆς μάσκας, εἰδικῶς στά παιδιά. 
Ὅμως, ἐμεῖς ὡς ὀρθόδοξοι χριστιανοί πιστεύουμε στά μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας μας καί σέ ὅλη τήν ἁγιασμένη διάχυτη ἀτμόσφαιρα τοῦ ὀρθοδόξου ἱεροῦ Ναοῦ. Μολονότι δέν περιφρονήσαμε τίς συστάσεις τῶν ἐπιστημόνων γιά τήν ἀσφάλεια τῆς ὑγείας τῶν συνανθρώπων μας, ὅμως ταπεινῶς φρονοῦμε ἐντός τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ ἀσφαλῶς καί δέν χρειάζονται οἱ ἀποστάσεις, ἀσφαλῶς καί δέν φοβόμαστε νά προσκυνήσουμε τίς ἱερότατες ἅγιες εἰκόνες, ἀσφαλῶς καί δέν χρειάζεται νά φορᾶμε μάσκες. Φεύγουμε ἀπό τόν ἱερό Ναό κοινωνημένοι, ἔχοντες παροξυσμόν ἀγάπης, φιλοθεΐας καί φιλαδελφείας. 
Τοῦ ἀρχιμ. Σαράντη Σαράντου Εφημερίου Ἱ. Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου Ἀμαρουσίου. 
ΠΗΓΗ https://psigmataorthodoxias3.wordpres… ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ !

Νεκτάριος Δαπέργολας: Τυφλή καί ἄνευ ὅρων ὑπακοή; Τό ἀπαγορεύουν οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας!

Ὁ πιστεύων στὸν κορονοϊό καὶ ὄχι στὸν Χριστό… ἀπεφάνθη: «Ναὶ στὶς μᾶσκες».
τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα
Διδάκτορος Ἱστορίας

Γράφαμε πρὸ ὀλίγων ἡμερῶν γιὰ τὸ θέμα τῆς ὑπακοῆς, γιὰ τὴν ὑποχρέωση τῶν πιστῶν νὰ ἀντιδροῦν ἀπέναντι στὶς κακοδοξίες πλανεμένων ποιμένων, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὸ σημερινὸ ἀφήγημα κάποιων ὅτι ἡ παραμικρὴ ἀπείθεια δὲν δικαιολογεῖται, ἐνῶ ὅσοι τὴν ἐπιδεικνύουν εἶναι φανατικοί, ἀκραῖοι, μισαλλόδοξοι, οὐ κατ᾿ ἐπίγνωσιν ζηλωτὲς ἢ ὅπως ἀλλιῶς ἐπιθυμεῖ νὰ τοὺς βαφτίζει ἡ κακοήθεια τῶν οἰκουμενιστῶν θολολόγων.  Ἐπειδὴ λοιπὸν παράγινε τὸ κακὸ μὲ τοὺς κήρυκες τῆς τυφλῆς ὑπακοῆς καὶ τοῦ νανουρισμένου ἐφησυχασμοῦ, καταθέτουμε σήμερα (ἀλλὰ καὶ σὲ προσεχὲς ἄρθρο) μία σειρὰ ἐντυπωσιακῶν μαρτυριῶν ποὺ τεκμηριώνουν ὅλα αὐτὰ ἐπάνω στοὺς ἴδιους τοὺς Ἁγίους καὶ τοὺς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας. Γιατί ὄντως τεκμηριώνονται καὶ μάλιστα πολλαπλῶς (ἐξ οὗ καὶ ἡ ἀνάγκη νὰ ὑπάρξει καὶ ἑπόμενο κείμενο). 
Καὶ ὅλα αὐτὰ βέβαια τὴν ὥρα ποὺ οἱ κακοδοξίες περὶ αὐτοῦ τοῦ ἰδιόμορφου ἐπισκοπικοῦ ἀλαθήτου καὶ τῆς (ἄνευ ὅρων καὶ διακρίσεως) ὑπακοῆς δὲν μποροῦν ἀντιθέτως νὰ τεκμηριωθοῦν πουθενά, παρὰ μόνο σὲ κάτι μύχιους πόθους καὶ κάποια θλιβερὰ φληναφήματα ὁρισμένων συγχρόνων θολολόγων τῆς μεταπατερικῆς πλάνης.

Καὶ ξεκινοῦμε βεβαίως μὲ τὸν μέγα Ἀπόστολο τῶν Ἐθνῶν, ὁ ὁποῖος στὴν «Πρὸς Γαλάτας Ἐπιστολή» του (α’ 6-9), δηλώνοντας τὴ δυσάρεστη ἔκπληξή του γιὰ τὴν εὐκολία μὲ τὴν ὁποία οἱ Χριστιανοὶ τῆς Γαλατίας τῆς Μ.Ασίας πέφτουν σὲ πλάνη καὶ παρασύρονται ἀπὸ διαστρεβλωτὲς τῆς πίστεως, γράφει: «Θαυμάζω ὅτι οὕτως ταχέως μετατίθεσθε ἀπὸ τοῦ καλέσαντος ὑμᾶς ἐν χάριτι (=Χριστοῦ) εἰς ἕτερον εὐαγγέλιον, ὃ οὐκ ἔστιν ἄλλο· εἰ μή τινές εἰσιν οἱ ταράσσοντες ὑμᾶς καὶ θέλοντες μεταστρέψαι τὸ εὐαγγέλιον τοῦ Χριστοῦ, ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται παρ᾽ ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω, εἴ τὶς ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ᾽ ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω».
Σαφὴς λοιπὸν ἡ προτροπή/ἐντολὴ τοῦ Ἀποστόλου Παύλου πρὸς τοὺς πιστούς, καὶ μάλιστα δύο φορὲς πρὸς πλήρη ἐμπέδωση («ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω») νὰ μὴ δεχθοῦν καμία καινοτομία, ἀκόμη κι ἂν προέρχεται ἀπὸ ἄγγελο ἢ ἀπὸ τοὺς ἴδιους τοὺς Ἀποστόλους.  Ἐντολὴ ποὺ καταργεῖ κάθε ἔννοια «ἀλαθήτου», κάθε ἔννοια αὐθεντίας τῶν μεμονωμένων προσώπων ἔναντι τῆς Παραδόσεως μέσα στήν Ἐκκλησία (ἀφοῦ οὔτε οἱ ἴδιοι οἱ Ἀπόστολοι δὲν μποροῦν ὑστερογενῶς νὰ ἀλλάξουν τὸ Εὐαγγέλιό τους, ἐπειδὴ αὐτὸ εἶναι «ἄνωθεν»), ἀλλὰ καὶ ἐπιπλέον ἀρκεῖ ἀπὸ μόνη της νὰ μᾶς καθοδηγήσει στὸ τί πρέπει νὰ γίνεται ὅταν κάποιοι μᾶς καλοῦν νὰ κάνουμε ὑπακοὴ ἐναντίον τῆς Πίστεως τῆς Ἐκκλησίας: πολὺ ἁπλᾶ ἀπομακρύνουμε ὅποιον ἀλλοιώνει τὸ ἀρχικὸ εὐαγγελικὸ κήρυγμα. Ὅποιος τὸ τολμήσει, «ἀνάθεμα ἔστω».
Ὅσο δὲ γιὰ τὸ ἄλλο χωρίο τοῦ Ἀποστόλου Παύλου, ποὺ συνήθως ἐπικαλοῦνται ἀπομονωμένα οἱ τυφλο-ὑπακοούληδες, δηλαδὴ τὸ περίφημο «πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν καὶ ὑπείκετε· αὐτοὶ γὰρ ἀγρυπνοῦσιν ὑπὲρ τῶν ψυχῶν ὑμῶν ὡς λόγον ἀποδώσοντες» (Πρὸς Ἑβραίους ιγ’, 17), καὶ πάλι εἶναι σαφὲς πὼς δὲν πρόκειται γιὰ ἄνευ ὅρων ὑπακοή. Ἀλλὰ γιὰ ὑπακοὴ ποὺ συνδέεται μὲ τὴν ὀρθὴ στάση τῶν «ἡγουμένων», τῶν διδασκάλων καὶ ἐκκλησιαστικῶν ταγῶν: ἡ προϋπόθεση εἶναι ὅτι «αὐτοὶ ἀγρυπνοῦσιν ὑπὲρ τῶν ψυχῶν ὑμῶν».  Ἄν ὅμως αὐτοὶ ὀλιγωροῦν γιὰ τὶς ψυχὲς καὶ ἀμελοῦν γιὰ τοὺς πνευματικοὺς κινδύνους καὶ πρωτίστως γιὰ τὴν αἵρεση, τότε καταργεῖται τὸ καθῆκον τῆς ὑπακοῆς σὲ αὐτούς. Καὶ τὸ ἂν ὄχι μόνο ἀμελοῦν ἀλλὰ καὶ ὑποχωροῦν στὴν αἵρεση, εἶναι πολὺ εὔκολο βέβαια νὰ διαγνωσθεῖ βάσει τῶν Ἱερῶν Κανόνων. Ἄλλωστε γεμᾶτο ἀναφορὲς εἶναι τὸ συγγραφικὸ ἔργο τοῦ Ἀποστόλου γιὰ διάκριση ἀνάμεσα σὲ καλοὺς καὶ κακοὺς ποιμένες, γνήσιους δασκάλους καὶ ψευδοποιμένες ἢ ψευδοπροφῆτες, ποὺ θὰ ἐμφανιστοῦν μέσα στήν Ἐκκλησία «λαλοῦντες διεστραμμένα». Ἡ ὑπακοὴ στοὺς τελευταίους εἶναι φυσικὰ ἀδιανόητη.

συνεχεια εδω

https://ethnegersis.blogspot.com/2020/08/blog-post_46.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FoXccgn+%28%CE%95%CE%98%CE%9D%CE%95%CE%93%CE%95%CE%A1%CE%A3%CE%99%CE%A3%29

www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwitterlinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *