ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΝ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΞΗΡΤΗΜΕΝΗ… ΓΙΑΤΙ ΠΟΙΜΕΝΑΡΧΗ ΜΑΣ ΙΕΡΩΝΥΜΕ;!

5/5 (3)

Δεν γιορτάσαμε φέτος την Εθνική Επέτειο! Δεν υπάρχει γιορτή χωρίς την συμμετοχή του Λαού. Η βουβαμάρα, οι άδειες πλατείες, η όποια κυκλοφορία ανθρώπων με φιμωμένο το μισό πρόσωπο και το άλλο μισό κατσούφικο, είναι τα στοιχεία που χαρακτήριζαν την ημέρα.

Γράφει ο Νικήτας Αποστόλου

Δεν γιορτάσαμε φέτος την Εθνική Επέτειο! Δεν υπάρχει γιορτή χωρίς την συμμετοχή του Λαού. Η βουβαμάρα, οι άδειες πλατείες, η όποια κυκλοφορία ανθρώπων με φιμωμένο το μισό πρόσωπο και το άλλο μισό κατσούφικο, είναι τα στοιχεία που χαρακτήριζαν την ημέρα.
Και πως να μην ήταν έτσι αυτή η 25η Μαρτίου, όταν οι κυβερνώντες τον Λαό τον φυλάκισαν στα σπίτια του και έβαλαν την αστυνομία να φροντίζει μην ξεμυτίσει κανείς. 
Και εκείνοι μόνοι, μαζί με 4.000 αστυνομικούς, drones, ελικόπτερα και ελεύθερους σκοπευτές σε ταράτσες, για να προστατεύουν τους εαυτούς τους και τους προσκεκλημένους τους,( από ποιούς αλήθεια), υποτίθεται ότι γιόρταζαν τα 200 χρόνια από την Επανάσταση. 
Αυτή η συμπεριφορά τους δείχνει ότι νοιώθουν πως κύρος και εκτίμηση δεν έχουν από τον Λαό. Γνωρίζουν ότι την χώρα την έχουν μετατρέψει σε μπανανία. Σε Προτεκτοράτο. Σε αποτυχημένο Κράτος. Και αυτό τους τρομάζει και αυτό τους τρομοκρατεί.
Στις 25ης Μαρτίου το Έθνος μας δεν τιμά μόνο την Παλιγγενεσία του Έθνους, τιμά και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Αυτό δεν είναι τυχαίο. 
Η Θεοτόκος Μαρία είναι η Ελευθερώτρια Εκείνη Μητέρα, που έλαβε το μήνυμα της Ελευτερίας όλου του ανθρωπίνου γένους δια του Σταυρού του Παντοτινού Ελευθερωτή Χριστού, την έλευση του Θεανθρώπου Κυρίου μας, από τον Αρχάγγελο Γαβριήλ.
Αυτήν την σημαντική γιορτή για κάθε Χριστιανό, η πολιτική και πολιτειακή ηγεσία αυτής της χώρας την αγνόησε τελείως, δεν την τίμησε, δεν προσήλθε στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό να την τιμήση. Προσήλθε μόνο στην δοξολογία για την Εθνεγερσία!
Γιατί αυτό το γεγονός το ανεχθήκατε αυτό Ποιμενάρχη μας Ιερώνυμε;
Γιατί στο πέρας της δοξολογίας Ποιμενάρχη μας Ιερώνυμε επιτρέψατε στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας , στον Πρωθυπουργό και τους λοιπούς μασκοφόρους να ασπασθούν τον Τίμιο Σταυρό;
Κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν έπρεπε να τους επιτραπεί αυτό που έγινε. Δεν ήταν ασπασμός. Τα χείλη τους δεν ασπάστηκαν τον Τίμιο Σταυρό την μάσκα τους ασπάστηκαν. Για εμένα τον απλό και ανάξιο πιστό ήταν τραγική η εικόνα. Ήταν το γεγονός αυτό αδιανόητο και προσβλητικό. Ενδεικτικό λιγοψυχίας αν όχι απιστίας και υποκρισίας.
Ποιμενάρχη μας Ιερώνυμε, έπρεπε να μην επιτρέψεις τέτοια συμπεριφορά.
Εάν δεν τους το επέτρεπες θα προκαλούνταν ένα ΣΟΚ που όμως θα ήταν σωτήριο. Για εκείνους, γιατί θα αναγκάζονταν να αναλογισθούν ότι τα θέματα πίστεως είναι από τα “ου παικτοίς” και εάν μεν μεταμελούντο, στο μέλλον θα άλλαζαν συμπεριφορά. Θα σέβονταν στο μέλλον την πίστη του Ελληνικού Λαού.
Για το Λαό το κέρδος θα ήταν απύθμενο, γιατί θα βεβαιωνόταν ότι έχει ποιμένα ικανό αντάξιο των περιστάσεων και θα επηρέαζε θετικά το ήθος της κοινωνίας , αφού θα είχε ως πρότυπο την συμπεριφορά σας για την δική του συμπεριφορά.
Έπρεπε ποιμενάρχη μας να παραδειγματιστείς και να ακολουθήσεις το παράδειγμα του Αμβροσίου Επισκόπου Μεδιολάνων. Εκείνος αρνήθηκε στον κοσμικά παντοδύναμο μονοκράτορα Αυτοκράτορα Θεοδόσιο την είσοδο στον Ιερό Ναό για το αμάρτημα του και τήρησε το επιτίμιο που ο Επίσκοπος του επέβαλε.
Τότε, τον 4ο μ.Χ. αιώνα οι Επίσκοποι είχαν άλλο ήθος και συμπεριφορά και η Ιστορία τους δικαίωσε. Ο Μέγας Βασίλειος ήταν αλύγιστος απέναντι στον αρειανό Αυτοκράτορα Κωνστάντιο και απάντησε στον Μόδεστο όπως έπρεπε. 
Ο Γρηγόριος Ναζιανζηνός ο Θεολόγος προς τον μονοκράτορα Αυτοκράτορα Ιουλιανό απήθυνε δύο λόγους «στηλιτευτικούς κατά Ιουλιανού Βασιλέως» για την αποστασία του Ιουλιανού και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος από άμβωνος ήλεγξε την αυτοκράτειρα Ευδοξία για την συμπεριφορά και τον βίο της. 
Λυπάμαι Ποιμενάρχη μας γιατί ταυτίζεσθε σε όλα με την κοσμική εξουσία. 
Ακολουθείτε κατά γράμμα τις πράξεις της. Όπως εκείνη υποθήκευσε για έναν αιώνα την δημόσια περιουσία με τα μνημόνια, το ίδιο και εσείς στις, με αριθμό 2167 και 2168 της 3ης του τρέχοντος μηνός, προσκλήσεις ενδιαφέροντος αξιοποίησης της Εκκλησιαστικής Κεντρικής Υπηρεσίας Οικονομικών, προχωράτε στην δια δημοπρασίας εκχώρηση για “αξιοποίηση” 100 χρόνων ή σε πώληση, του σημαντικώτερου τμήματος της εκκλησιαστικής ακίνητης περιουσίας. 
Οι ενδιαφερόμενοι προφανώς θα είναι τα περιβόητα φανς που έχουν πάρει και από τις τράπεζες τα κόκκινα δάνεια των Ελλήνων αντί πινακίου φακής. Θα ενεργήσετε λοιπόν αναπόφευκτα σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους που διέπονται από την αντιχριστιανική φιλοσοφία του ατομισμού και του υλικού κέρδους που είναι η ψυχή του Καπιταλιστικού κοινωνικού συστήματος;
Λυπάμαι ποιμενάρχη μας που πρέπει να σημειώσω εγώ ο ελάχιστος πιστός ότι.α) Κάτω από τις σημερινές κοινωνικοπολιτικές και νομικές συνθήκες δεν είναι Χριστιανικά επιτρεπτό η Εκκλησία να συμμετέχει σε παραγωγικές διαδικασίες που αναπόφευκτα οδηγούν σε κλοπή της υπεραξίας της εργασίας συνανθρώπων μας.
β) Είναι αλήθεια αδιανόητο τα νομικά πρόσωπα της Εκκλησίας να δηλώνουν σε επίσημα δημόσια κείμενα, όπως τα συμβολαιογραφικά έγγραφα, ότι έχουν κυριότητα σε ακίνητα πράγματα (κτήματα, διαμερίσματα κλπ), όταν ο Θεός ως ο Δημιουργός του Κόσμου είναι και ο πραγματικός κύριός του. (Γεν. Κεφ.Α. 1,Ψαλ. ΚΓ 1 & Πραξ. Αποστ. ΙΖ 24). Οι άνθρωποι είμαστε απλώς πρόσκαιροι κάτοχοι εξουσιαστές των πραγμάτων του φυσικού κόσμου νομείς των (Γεν. Κεφ.Β 15). Δεν μπορούμε άλλα να λέμε στους Ναούς και άλλα να λέμε στα συμβολαιογραφεία.
Θα κλείσω απευθυνόμενος σε όλους μας εμάς τους απλούς πιστούς Χριστιανούς Έλληνες. Συμπολίτες μου η Σαρακοστή είναι η περίοδος που οφείλουμε απέναντι στον εαυτό μας να αποτινάξουμε κάθε άσχημο από μέσα μας για να βρούμε τη δύναμη να βιώσουμε σε όλο το βάθος της την Ανάσταση του Κυρίου, ώστε να πετύχουμε στη συνέχεια αγωνιζόμενοι και την δική μας ατομική και συλλογική ανάσταση.
Το δίλημμα που έχουμε μπροστά μας είναι ολοκάθαρο: Ή με αλληλεγγύη, αγώνα και ιδρώτα θα ανακτήσουμε την αξιοπρέπειά μας ως πολίτες ως Λαός ή θα ζήσουμε ως δουλοπάροικοι στην ίδια μας την χώρα. Η επιλογή μας είναι αναπόφευκτη και καθημερινά θα μορφοποιείται με την δράση και την ζωή μας. Είθε να είναι σύμφωνη με τις ιστορικές παραδόσεις και την Ιστορία του Έθνους μας.
Νικήτας Αποστόλου.


oimos-athina.blogspot.com


”Το ευαγγελίζου γη χαράν μεγάλη” αποσιωπήθηκε για 2η συνεχή χρονιά από τις βέβηλες υγειονομικοπολιτικές κι εκκλησιαστικές ντιρεκτίβες. Βαριές Θλίψεις θα έχουμε..

Το κλείσιμο των ναών και η χρήση μάσκας είναι ρητώς απαγορευμένες πρακτικές σύμφωνα με Κανόνες Οικουμενικών Συνόδων. Το κλείσιμο των ναών απαγορεύεται από τον Δ΄Κανόνα της Ζ΄Οικουμενικής Συνόδου και η χρήση μάσκας-προσωπείου επίσης απαγορεύεται από τον 62ο Κανόνα της Πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου. Η χειρουργική μάσκα εντός μάλιστα ναού είναι ένα ”τραγικό προσωπείο” που ρητώς είναι απαγορευμένο. Οι υγιείς υποδύονται τους ασθενείς, οι πολίτες παριστάνουν τους υγειονομικούς είναι ένα θέατρο παραλόγου που εντός ναού προσλαμβάνει κωμικοτραγικές διαστάσεις εμπαιγμού..

Στό «Πηδάλιο» πού ἔχει συντάξει ὁ Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης, περιέχεται ὁ τέταρτος Κανόνας τῆς ἑβδόμης Οἰκουμενικῆς Συνόδου ὁ ὁποῖος εἶναι ξεκάθαρος σχετικά μέ τό κλείσιμο τῶν Ἱερῶν Ναῶν. Ἀπαγορεύει ρητῶς στούς Ἐπισκόπους νά ἐπιτρέπουν τό κλείσιμο τῶν Ναῶν, ὁποιαδήποτε αἰτία κι ἄν ὑφίσταται!

Ἀπόσπασμα ἀπό τό «Σύνταγμα Θείων καί Ἱερῶν Κανόνων»,
τῶν Ράλλη – Ποτλή, τόμος Β΄, ἐκδόσεις «Γρηγόρη».
Κανών Δ΄ τῆς Ἁγίας καί Οἰκουμενικῆς Ἑβδόμης (Ζ΄) Συνόδου τῆς ἐν Νικαίᾳ:
«…Εἴ τις οὖν δι΄ ἀπαίτησιν χρυσοῦ, ἤ ἑτέρου τινός εἴδους, εἴτε διά τινα ἰδίαν ἐμπάθειαν, εὐρεθείη ἀπείργων τῆς λειτουργίας, καί ἀφορίζων τινά τῶν ὑπ΄ αὐτόν κληρικῶν, ἤ σεπτόν ναόν κλείων, ὡς μή γίνεσθαι ἐν αὐτῷ τάς τοῦ Θεοῦ λειτουργίας, καί εἰς ἀναίσθητον τήν ἑαυτοῦ μανίαν ἐπιπέμπων, ἀναίσθητος ὄντως ἐστί, καί τῇ ταυτοπαθείᾳ ὑποκείσεται, καί ἐπιστρέψει ὁ πόνος αὐτοῦ ἐπί τήν κεφαλήν αὐτοῦ, ὡς παραβάτης ἐντολῆς Θεοῦ καί τῶν Ἀποστολικῶν διατάξεων…». ( Ἰωάννης Χατζηδιγενῆς, θεολόγος/orthodoxia-ellhnismos.)

”Ἀλλὰ μήτε προσωπεῖα κωμικά, ἢ σατυρικά, ἢ τραγικὰ ὑποδύεσθαι· μήτε τὸ τοῦ βδελυκτοῦ Διονύσου ὄνομα, τὴν σταφυλὴν ἐκθλίβοντας ἐν ταῖς ληνοῖς, ἐπιβοᾷν· μηδὲ τὸν οἶνον ἐν τοῖς πίθοις ἐπιχέοντας γέλωτα ἐπικινεῖν, ἀγνοίας τρόπῳ ἢ ματαιότητος, τὰ τῆς δαιμονιώδους πλάνης ἐνεργοῦντας. Τοὺς οὖν ἀπὸ τοῦ νύν τι τῶν προειρημένων ἐπιτελεὶν ἐγχειροῦντας, ἐν γνώσει τούτων καθισταμένους, τούτους, εἰ μὲν κληρικοὶ εἶεν, καθαιρεῖσθαι προστάσσομεν· εἰ δὲ λαϊκοί, ἀφορίζεσθαι. ( 62ος Κανόνας τῆς Πενθέκτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου πού ἀπαγορεύει νά φορᾶμε προσωπεῖα.’‘

εδω

Κανόνες Πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου

https://el.wikisource.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82_%CE%A0%CE%B5%CE%BD%CE%B8%CE%AD%CE%BA%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%9F%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82_%CE%A3%CF%85%CE%BD%CF%8C%CE%B4%CE%BF%CF%85

www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwitterlinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

1 Response

  1. Ο Ποιμενάρχης είναι κολλητός του κούλη το ξέρουμε αυτό ,άλλη μία τοπική οργάνωση της ν.δ ετοιμάζετε να βάλει λουκέτο και μάλιστα σε μεγάλη περιφέρεια του πειραιά …..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *