Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος [;] θανάτου: της χειραψίας(βιντεο)

5/5 (2)

Κωνσταντίνος Βαθιώτης: “Δεδομένου ότι στην κορω(παρα)νοϊκή εποχή μία από τις ανθρώπινες συνήθειες που μετεβλήθησαν άρδην ήταν η παραδοσιακή χειραψία, η οποία αντικαταστάθηκε από τις γελοίες αγκωνιές, μπουνιές ή ποδαψίες, ο προμνημονευθείς διάλογος γεννά εύλογες αμφιβολίες και ανησυχίες, φέρνοντας στον νου μας τον λεγόμενο “προορατικό προγραμματισμό” (“predictive programming”).

Πρόκειται για μια κυβερνητική στρατηγική, η οποία αποβλέπει στην “υποδόρια εξοικείωση” του πολίτη ενόψει γεγονότων που σχεδιάζεται να συμβούν στο μέλλον.”

Τα νοσηρά “παιχνίδια” των “κυρίαρχων της γης”, γίνονται πάντα κάτω από το πρίσμα της CAMBAL, σύμφωνα με το οποίο, κάθε εχθρική ενέργεια κατά της ανθρωπότητας, όταν με οποιονδήποτε τρόπο προαναγγέλλονται μέσα από ταινίες ή άλλους τρόπους  που έχουν “ΑΥΤΟΙ” δρομολογήσει και οι λαοί δεν αντιδρούν, “η συνείδησή τους”, δεν επιβαρύνεται.

Επιπλέον, σε όλες τις προαναγγελίες τους, υπάρχουν οι σατανικοί τους αριθμοί.

Άλλωστε όλοι αυτοί, έρχονται από το πολύ παλιό παρελθόν το αρχαίο, όπου ο σατανισμός ήταν … Βαβυλωνιακό δημιούργημα.

ΔΙΑΒΟΛΙΚΟ!

Όπως και τα κρυμμένα μηνύματα που περνούν στην συγκεκριμένη ταινία … αλλά και σε άλλες πολλές ταινίες στις οποίες προαναγγέλουν τις σατανικές δράσεις τους σε βάρος της ανθρωπότητας.

Σε ότι αφορά στο άκρως διαφωτιστικό και αφυπνιστικό άρθρο του αναπλ. Καθηγητή Νομικής του Πανεπιστημίου Θράκης κ. Κωνσταντίνου Βαθιώτη, θα σταθώ σε δυο φράσεις του:

1. “την παρασκευή του (εικονικού ή πραγματικού) εδέσματος.”

Όντως για τα σατανικά αυτά όντα που έχουν επιβληθεί στην ανθρωπότητα εδώ και χιλιάδες χρόνια και είναι γνωστής γονιδιακής προέλευσης, εμείς οι απλοί άνθρωποι, είμαστε τα εδέσματα που πρόσφεραν και συνεχίζουν να προσφέρουν στον δικό τους “θεό”.

2. “αποβλέπει στην “υποδόρια εξοικείωση” του πολίτη ενόψει γεγονότων που σχεδιάζεται να συμβούν στο μέλλον.”

Μας οδηγούν συνειδητά, σε μια μειωμένη κατά πολύ ανθρωπότητα (δικοί τους σχεδιασμοί κι αυτοί), η οποία θα έχει μετατραπεί σε πλήρως ελεγχόμενα… ζόμπι.

Αν οι λαοί δεν αφυπνιστούν ΑΜΕΣΑ, και δεν ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ, τότε το 1984 του Όργουελ, θα είναι… παιδική άνοιξη μπροστά στο δυστοπικό μέλλον που μας περιμένει.

Ο Θεός, να βάλει το χέρι Του.

Κωνσταντίνος Βαθιώτης

Το αμερικανικό θρίλερ “Contagion” είναι γνωστό τοις πάσι ότι αποτελεί ένα από τα “κινηματογραφικά ευαγγέλια” του 2020.

Όποιος το παρακολουθήσει θα διαπιστώσει ότι η παρούσα υγειονομική κρίση ομοιάζει με “πιστό αντίγραφό” του.

Οι βασικοί πρωταγωνιστές της σημερινής εποχής είναι περίπου όποιοι και όσοι διαδραμάτισαν ρόλο και στην επίμαχη ταινία – λες και πρόκειται για συνταγή μαγειρικής με συγκεκριμένα υλικά που αποτελούν sine qua non στοιχεία για την παρασκευή του (εικονικού ή πραγματικού) εδέσματος.

Επί παραδείγματι, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, οι επιδημιολόγοι, οι πολιτικοί, οι μασκοφορεμένοι πολίτες αλλά και οι συνωμοσιολόγοι είναι παρόντες επί Contagion όπως και επί Covid-19.

Από το 2013, όταν άρχισα να διοργανώνω στην Νομική Σχολή της Κομοτηνής τα σεμινάρια “Ποινικό Δίκαιο & Κινηματογράφος” υπό την αιγίδα της Elsa Komotini, παρότρυνα τους συμμετέχοντες να παρακολουθούν συχνά κινηματογραφικές ταινίες, διότι μέσα από αυτές ο θεατής αποκτά μια αντιπροσωπευτική πρόγευση όσων αναμένεται να συμβούν στο εγγύς ή απώτερο μέλλον.

Κάποια κανάλια, μάλιστα, είχαν το “θράσος” να προβάλουν την συγκεκριμένη ταινία διαρκούσης της “καραντίνας”, σαν να ήθελαν να “παίξουν με τον πόνο μας” ή σαν να ήθελαν να “είναι εντάξει” απέναντί μας στην βάση της λογικής: «εμείς σας δείξαμε την πορεία που ακολούθησαν τα γεγονότα στο “Contagion”, τα συμπεράσματα δικά σας!».

Για την συνειδητοποίηση της επίδρασης που μπορεί να ασκήσει η εν λόγω ταινία στην κατανόηση και ανάλυση της δυστοπικής εποχής μας είναι μια φαινομενικά επουσιώδης σκηνή, η οποία ενδεχομένως δεν έχει τύχει της δέουσας προσοχής.

Πρόκειται για μια σύντομη στιχομυθία που λαμβάνει χώρα ανάμεσα σε ένα αγόρι και τον Δρ Ellis Cheever, μέλος του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (Center for Disease Control and Prevention), μετά τον ρινικό εμβολιασμό που κατά παρέκκλιση από την προβλεπόμενη διαδικασία πραγματοποίησε ο τελευταίος για χάρη αυτού του παιδιού (λόγω της σχέσης που τον συνέδεε με τον πατέρα του παιδιού).

Με αφορμή την ευχαριστήρια χειραψία μεταξύ του άρτι εμβολιασθέντος παιδιού και του γιατρού, λέγει ο δεύτερος στο πρώτο:

«Ξέρεις από πού προήλθε η χειραψία; Ήταν ένας τρόπος να δείχνεις στους ξένους ότι δεν οπλοφορείς».

Αφού το παιδί αποχωρεί, ο γιατρός συμπληρώνει απευθυνόμενος προς τον πατέρα:
«Έδιναν το δεξί τους χέρι άδειο για να δείξουν ότι δεν οπλοφορούν».

Ο πατέρας ομολογεί ότι δεν το ήξερε. Και τότε ο γιατρός αναρωτιέται:
«Άραγε ο ιός να το ήξερε;».

Τα παραπάνω λόγια θυμίζουν την επισήμανση του Γάλλου Φιλίπ Λιχτφίς (ειδικού σε θέματα πρωτοκόλλου και εθιμοτυπίας, τον οποίον επικαλούνται ευρέως τα μέσα ενημέρωσης) ότι «οι χειραψίες είναι μια σχετικώς πρόσφατη εξέλιξη, η οποία έχει τις ρίζες της στον Μεσαίωνα».

Ο ίδιος, μάλιστα, τάσσεται υπέρ της άποψης ότι σήμερα επέχει θέση ισοδύναμου με την χειραψία χαιρετισμού το κοίταγμα των ανθρώπων στα μάτια!

Δεδομένου ότι στην κορω(παρα)νοϊκή εποχή μία από τις ανθρώπινες συνήθειες που μετεβλήθησαν άρδην ήταν η παραδοσιακή χειραψία, η οποία αντικαταστάθηκε από τις γελοίες αγκωνιές, μπουνιές ή ποδαψίες, ο προμνημονευθείς διάλογος γεννά εύλογες αμφιβολίες και ανησυχίες, φέρνοντας στον νου μας τον λεγόμενο “προορατικό προγραμματισμό” (“predictive programming”).

Πρόκειται για μια κυβερνητική στρατηγική, η οποία αποβλέπει στην “υποδόρια εξοικείωση” του πολίτη ενόψει γεγονότων που σχεδιάζεται να συμβούν στο μέλλον.

Σημειωτέον ότι το “Contagion” κυκλοφόρησε πριν από 9 χρόνια, δηλαδή το 2011 (οι αριθμοί 11 και 9 καθώς και το άθροισμά τους δίνουν λαβή για περίεργες σκέψεις…).

Η ανάρτηση αυτή, όπως άλλωστε και οι λοιπές αναρτήσεις, δεν υπηρετεί κανέναν άλλο στόχο ει μη μόνο να συμβάλει στην εύρεση και θωράκιση της αλήθειας, είτε προς την επικυρωτική είτε προς την απορριπτική κατεύθυνση, ώστε οι πολίτες να γνωρίζουν κάθε πτυχή της και να εφησυχάζουν με την σκέψη ότι οι ανείπωτες θυσίες στις οποίες υποβάλλονται καθημερινώς έχουν εύλογο, ορθό και αναλογικό υπόστρωμα. Άλλως θα πρέπει να ανησυχούν σφόδρα για ό,τι ενδεχομένως πρόκειται να ακολουθήσει.

Αυτό, πάντως, που ακολουθεί στην ανωτέρω ταινία είναι η εύρεση του εμβολίου και η σταδιακή υποβολή των πολιτών σε εμβολιασμό.

Κι επειδή τα εμβόλια δεν επαρκούν για το σύνολο του πληθυσμού, η κατά προτεραιότητα χορήγησή τους γίνεται με εφαρμογή ενός κριτηρίου που υποτίθεται ότι διασφαλίζει την δίκαιη διανομή: την ημερομηνία γέννησης!

Όσοι έχουν εμβολιασθεί, φορούν βραχιολάκι στον καρπό, το οποίο σκανάρεται ή επιδεικνύεται, ώστε να επιτραπεί η είσοδος σε δημόσιους ή, αντιστοίχως, σε ιδιωτικούς χώρους.

Σκανάρισμα στο βραχιολάκι του εμβολιασμένου

Το βραχιολάκι επιδεικνύεται από έναν νεαρό για να τον αφήσει η αγαπημένη του να εισέλθει στο σπίτι της!


Αν, λοιπόν, ο εν θέματι “μαζικός εμβολιασμός” εντάσσεται στον προρρηθέντα “προορατικό προγραμματισμό” που υλοποιείται μέσω της προβολής κινηματογραφικών ταινιών (εν προκειμένω: ενός θρίλερ), τότε είναι κρίσιμη η ακόλουθη επισήμανση: Θεμέλιος λίθος για την λήψη  α υ τ ο π ρ ο α ί ρ ε τ η ς απόφασης εκ μέρους των πολιτών στην ετεροπροσβολή τους από τα χέρια τρίτου είναι η  δ ι α φ ώ τ ι σ ή  τους περί των  ο υ σ ι ω δ ώ ν  διαστάσεων της επικίνδυνης ενέργειας.

Ο δε εμβολιασμός ως ιατρική πράξη προϋποθέτει απαραιτήτως την  δ έ ο υ σ α ενημέρωση του ασθενούς.

Αν κάποιοι πολίτες αποφασίσουν να συναινέσουν στην ετεροπροσβλητική ιατρική πράξη έχοντας πλημμελή ενημέρωση, τότε η βλάβη που είτε προκλήθηκε, είτε παρ’ ολίγον να προκληθεί σε βάρος τους, θα είναι  έ ρ γ ο  εκείνων που τους  ε ξ ώ θ η σ α ν  να συγκατατεθούν στην ετεροπροσβολή τους, παραλείποντας να τους παράσχουν όλες τις κρίσιμες πληροφορίες, βάσει των οποίων θα έπρεπε να είχε διαμορφωθεί η  σ υ ν ε ι δ η τ ή  και  υ π ε ύ θ υ ν η  απόφασή τους να ανεχθούν την επικίνδυνη πράξη (βλ. και άρ. 11 παρ. 1 Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας:

«Ο ιατρός έχει γενικά καθήκον αληθείας προς τον ασθενή.

Οφείλει να ενημερώνει  π λ ή ρ ω ς  και  κ α τ α ν ο η τ ά  τον ασθενή για την πραγματική κατάσταση της υγείας του,  το π ε ρ ι ε χ ό μ ε ν ο  και τα  α π ο τ ε λ έ σ μ α τ α  της προτεινόμενης ιατρικής πράξης, τις  σ υ ν έ π ε ι ε ς  και τους ενδεχόμενους  κ ι ν δ ύ ν ο υ ς  ή  ε π ι π λ ο κ έ ς  από την εκτέλεσή της, τις εναλλακτικές προτάσεις, καθώς και τον πιθανό χρόνο αποκατάστασης, έτσι ώστε ο ασθενής να μπορεί να σχηματίζει  π λ ή ρ η  εικόνα των ιατρικών, κοινωνικών και οικονομικών  π α ρ α γ ό ν τ ω ν  και  σ υ ν ε π ε ι ώ ν  της κατάστασής του και να προχωρεί  α ν ά λ ο γ α  στη λήψη αποφάσεων»).

Σε ό,τι αφορά την τύχη του συνωμοσιολόγου, αυτός συνελήφθη, αλλά τελικώς αφέθηκε ελεύθερος χάρη στην εγγύηση που κατέβαλαν γι’ αυτόν οι οπαδοί του.

Δεν αργεί ίσως η ώρα που θα ζήσουμε κάτι αντίστοιχο και στην Ελλάδα.

Θα πρότεινα να βλέπαμε την ταινία αυτή καθημερινά προτού κοιμηθούμε, μήπως και ξυπνήσουμε έστω την υστάτη στιγμή.

Ειδάλλως υπάρχει κίνδυνος να κοιμηθούμε πριν από την ώρα μας και μια για πάντα…

Σημείωση: Μεγάλη βοήθεια στην απαραίτητη αφύπνισή μας θα προσέφερε η αντιπαραβολή του “Contagion” με μια παλαιότερη, αλλά εξίσου κλασική ταινία τρόμου (βρετανογερμανικής παραγωγής), το “Resident evil” (2002).

Και η συγκεκριμένη ταινία πραγματεύεται την διασπορά ενός ιού, με την διαφορά ότι:

α) οφείλεται σε σκόπιμη ενέργεια ανθρώπου και

β) ως συνέπεια έχει την μετατροπή των μολυσμένων ανθρώπων σε ζόμπι: σε αυτό που δεν πρέπει να καταλήξουν τα μέλη της δικής μας, πλέον δυστοπικής κοινωνίας!

Κωνσταντίνος Βαθιώτης

Δείτε την ταινία…

attika.nea.info

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 2012 – ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ

www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwitterlinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *