ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΣΙΝΔΟΝΗΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ(Βίντεο)

5/5 (4)

Γράφει η Σουλτάνα Χειλαδάκη

Εδώ και χρόνια υπάρχει μια έντονη εκστρατεία από πολλούς κύκλους στη Δύση να καταδείξουν ότι η Σινδόνη του Τορίνο είναι ένα πλαστό κατασκεύασμα και δεν ανταποκρίνεται στην ιστορική αλήθεια.

Την τρίτη μέρα της Σταύρωσης του, ο Χριστός ανέστη εκ νεκρών το 33 μ.Χ όπου και εορτάστηκε το πρώτο Πάσχα όπως μαρτυρήθηκε από πολλούς παρευρεθέντες μάρτυρες.

Σύμφωνα με την Βίβλο, την Τρίτη μέρα μετά τη Σταύρωση του Χριστού, η σωρός του Χριστού τυλίχτηκε από ένα σάβανο το οποίο πήρε την ονομασία Ιερά Σινδόνη.

Τα ίχνη αυτής της Σινδόνης χάθηκαν στο βάθος των αιώνων ενώ κατά καιρούς πολλοί ερευνητές είχαν προσπαθήσει, ψάχνοντας σε διάφορα μέρη όπου έζησε ο Ιησούς Χριστός, να την βρουν. Τον 13ο αιώνα στο Τορίνο της Ιταλίας εμφανίστηκε ένα ύφασμα στο οποίο ήταν αποτυπωμένη η μορφή του Ιησού και για το οποίο ισχυρίστηκαν ότι ήταν η Ιερά Σινδόνη.

Από τότε υπήρξαν πολλές έρευνες, πολλές συζητήσεις και πολλές αντιμαχόμενες απόψεις αν επρόκειτο πραγματικά για την Ιερά Σινδόνη.

Τα τελευταία χρόνια όλες οι επιστημονικές έρευνες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα, παρά τις πολλές αντίθετες ενστάσεις, ότι η μορφή που απεικονίζεται πάνω σε αυτό το ύφασμα είναι πραγματικά η μορφή του Εσταυρωμένου.

Σε μια ειδική ιστοσελίδα με την επωνυμία «η Σινδόνη του Τορίνο», έχουν συγκεντρωθεί άπειρα επιστημονικά συμπεράσματα, γνώμες και απόψεις ότι πραγματικά πρόκειται για την Ιερά Σινδόνη του Ιησού Χριστού.

Ο μεγαλύτερος αμφισβητίας της γνησιότητας αυτής της Σινδόνης ήταν ο σημερινός κάτοχός της, δηλαδή το Βατικανό, το οποίο μάλιστα επί χρόνια επέμενε να απαγορεύει να γίνει μια ειδική χημική εξέταση που θα εξακρίβωνε τη γνησιότητά της.

Οι ισχυρισμοί αυτών που αμφισβητούσαν τη γνησιότητα, υποστήριζαν πως επρόκειτο για ένα πανί του 13ου με 14ου αι το οποίο δεν είχε καμία σχέση με τον Χριστό.

Το πρόβλημα προκάλεσε πολλούς διαξιφισμούς μεταξύ των ειδικών καθώς άλλοι υποστήριζαν τη μία άποψη και άλλοι την αντίθετη.

Το 1992 εκδόθηκε από τον εκδοτικό οίκο Μουλερ(Langen Müller Verlag) ένα βιβλίο, στο οποίο παρουσιαζόταν μια καταπληκτική έρευνα-ντεντέκτιβ των δημοσιογράφων Κέρστεν και Κρούβερ (Kersten&Gruber).

Οι δύο αυτοί δημοσιογράφοι παρά τις απειλές που είχαν δεχτεί για την ίδια τους τη ζωή, κατάφεραν να τραβήξουν αποκλειστικές τρισδιάστατες φωτογραφίες και κατάφεραν να υποκλέψουν ένα μικρό κομμάτι ύφασμα από το γνήσιο πανί για να το υποβάλλουν σε περεταίρω ειδικές εξετάσεις.

Για πρώτη φορά εμφανίστηκε μια κατά προσέγγιση εικόνα από το πανί που αντιστοιχούσε στη μορφή του Ιησού Χριστού.

Η εικόνα όμως αυτή όπως παρουσιάστηκε, πρόβαλλε ένα πρόσωπο που δεν μπορούσε κατά προσέγγιση να είναι ακριβώς όπως το πραγματικό πρόσωπο όπως υποστήριξαν οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι που την είχαν προβάλλει.

Οι περεταίρω έρευνες με τις σύγχρονες τεχνολογικές δυνατότητες κατάφεραν να εντοπίσουν πάνω στο ίδιο πανί ίχνη από γύρη και λουλουδιών τα οποία συναντώνται μόνο στα Ιεροσόλυμα και ειδικά από την περιοχή που έως σήμερα πιστεύεται ότι είναι ο τάφος του Ιησού Χριστού.

Σύμφωνα με έναν Ιταλό ειδικό της Ιταλικής Ακαδημίας Επιστημών ΕΝΕΑ, με την τεχνολογική μέθοδο που εφαρμόστηκε και με τις ακτίνες λέιζερ διαπιστώθηκε ότι πράγματι υπήρχαν ίχνη λουλουδιών από τα Ιεροσόλυμα της εποχής του Ιησού Χριστού.

Παράλληλα πάνω στη Σινδόνη κατάφεραν πάλι με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα να βρουν αποτυπώματα από νομίσματα της ίδιας εποχής.

Παρόλα αυτά, η βασική αμφισβήτηση για τη γνησιότητα της Σινδόνης ήταν ότι βρέθηκαν κομμάτια από ύφασμα που δεν ήταν της εποχής του Ιησού Χριστού αλλά από τον 13ο αιώνα. Το πρόβλημα που δημιουργήθηκε κατάφεραν και το έλυσαν δυο Αμερικάνοι επιστήμονες οι οποίοι αν και δεν ήταν ειδικοί, είχαν μια έντονη παρόρμηση να ασχοληθούν με το θέμα.

Σύμφωνα λοιπόν με τα συμπεράσματά τους, αυτά τα κομμάτια από ύφασμα του 13ου αιώνα είχαν προστεθεί μεταγενέστερα στη Ιερά Σινδόνη για να την συντηρήσουν και να μην διαλυθεί με αποτέλεσμα να δεθούν με το γνήσιο ύφασμα μπερδεύοντας έτσι τους ερευνητές.

Για την αλήθεια της ύπαρξης της Σινδόνης υπάρχουν πολλές βιβλικές και ιστορικές αναφορές όπως του ευαγγελιστή Ιωάννη και των επισκόπων των πρώτων χριστιανικών χρόνων Ιγνατίου της Αντιοχείας και Πολύκαρπου της Σμύρνης ο οποίος ήταν μαθητής του Πρόκλου που είχε μαθητεύσει στον Ιωάννη το θεολόγο και είχε γράψει καθ υπαγόρευσή του την αποκάλυψη του Ιωάννη.

Η ιστορία της Σινδόνης για πολλούς αιώνες ήταν ένα μεγάλο ιστορικό αίνιγμα καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι είναι δύσπιστοι και αμφισβητούσαν τη γνησιότητά της ενώ δεν υπήρχαν επιστημονικές αποδείξεις. Και όπως αναφέρει η Αγία Γραφή (Ψαλμοί 22:18, Κατά Ματθαίον 27:35, Κατά Λουκάν 23:34) ο διάβολος θα κάνει τα αδύνατα δυνατά για να μην μπορεί να αποδειχτεί η γνησιότητα αυτή της Ιερά Σινδόνης.

Ψαλ. 34,20    Διότι δόλιοι αυτοί, με την γλώσσαν των ωμιλούσαν ειρηνικούς και καλούς λόγους προς εμέ. Εσωτερικώς όμως, λόγω του μίσους των, εσκέπτοντο δολιότητας εναντίον μου.

Ιω. 19,33     Οταν όμως ήλθαν στον Ιησούν, επειδή είδαν, ότι αυτός είχεν ήδη πεθάνει, δεν του έσπασαν τα σκέλη,

Ιω. 19,34      αλλά ένας στρατιώτης, δια κάθε ενδεχόμενον, του ετρύπησε την πλευράν με την λόγχην• και αμέσως έτρεξε από εκεί αίμα και νερό καθαρόν, πράγμα παράδοξον και πρωτοφανές δια νεκρόν.

Ιω. 19,35    Αυτό το μέγα και συμβολικόν γεγονός, εκείνος που το είδε με τα ίδια του τα μάτια (δηλαδή ο Ιωάννης ο Ευαγγελιστής) το εβεβαίωσε κατά τον πλέον επίσημον τρόπον και η μαρτυρίαν του αυτή είναι απολύτως αληθινή. Και εκείνος γνωρίζει πολύ καλά ότι λέγει την αλήθειαν δια το θαυμαστόν αυτό γεγονός, ώστε και σεις να πιστεύσετε.

Ιω. 19,36     Διότι έγιναν όλα αυτά, δια να εκπληρωθή η προφητεία της Γραφής• Δεν θα συντριβή κανένα από τα οστά του.

Κολ. 1,15    Αυτός, ο Υιός, είναι απαράλλακτη εικών του Θεού του αοράτου, πρωτοτόκος, που δεν εκτίσθη, αλλ’ εγεννήθη προαιωνίως από την αυτήν ουσίαν του Πατρός, Θεού τέλειος, πριν ακόμη δημιουργηθή κανένα απολύτως από όλα τα κτίσματα.

Ιω. 14,9     Λεγει εις αυτόν ο Ιησούς• “τόσον καιρόν είμαι μαζή σας, Φιλιππε, και δεν με εγνώρισες ακόμη, ότι δηλαδή είμαι ο Υιός του Θεού, Θεός όπως ο Πατήρ; Εκείνος που είδε εμέ και εισεχώρησε στο μυστήριον της ενανθρωπήσεώς μου, είδε τον Πατέρα. Και πως συ λέγεις• Δείξε μας τον Πατέρα;

Ιω. 1,18      Τον Θεόν κανείς ποτέ δεν έχει ίδει. Ο Υιός ο μονογενής, που υπάρχει προαιωνίως πάντοτε στον κόλπον του Πατρός, εκείνος εφανέρωσεν εις ημάς και κατέστησε γνωστόν τον Θεόν.

Ησ. 52,14     Οπως θα μείνουν κατάπληκτοι πολλοί εμπρός εις τα φοβερά παθήματά σου, τόσον πολύ θα χάση η μορφή σου την λάμψιν της ωραιότητάς σου μεταξύ των ανθρώπων και τόσον πολύ θα διασυρθή και θα πέση η υπόληψίς σου από τους υιούς των ανθρώπων

Γεν. 3,18    Αγκάθια και τριβόλια θα σου φυτρώνη η γη και θα τρέφεσαι με τα χόρτα του αγρού.

Μαρκ. 15,17     Και δια να τον εμπαίξουν ως ψευδή βασιλέα, του εφόρεσαν κάποιον κόκκινον μανδύαν, τάχα ως βασιλικήν πορφύραν, έπλεξαν ένα στεφάνι από αγκάθια και το έβαλαν γύρω στο κεφάλι του, ως στέμμα τάχα βασιλικόν.

Ιω. 19,5    Εβγήκε, λοιπόν, ο Ιησούς έξω, φορών τον ακάνθινον στέφανον και τον κόκκινον μανδύαν.

Ματθ. 27,2     Και αφού τον έδεσαν, τον έσυραν από εκεί και τον παρέδωσαν στον Ποντιον Πιλάτον, τον Ρωμαίον ηγεμόνα.

Ψαλ. 21,14     Ηνοιξαν εναντίον μου διάπλατα φοβερόν το στόμα των σαν άγρια ληοντάρια, τα οποία ωρυόμενα αρπάζουν με μανίαν το θύμα των.

Ψαλ. 21,15      Από τους τρομερούς και αβάστακτους πόνους παρέλυσα. Εγινα σαν το νερό, που χύνεται ασκόπως κατά γης. Σαν να εξεκλειδώθησαν αι αρθρώσεις μου, σαν να διεσκορπίσθησαν τα οστά μου. Η καρδία μου μέσα στο στήθος μου είναι ωσάν κερί, το οποίον λυώνει από την φωτιάν.

Ψαλ. 21,16      Σαν πήλινο σκεύος, το οποίον χωρίς νερό ξηραίνεται στον φλογερόν ήλιον, έτσι εξηράνθη και εξέλιπεν η δύναμίς μου. Η γλώσσα μου από την δίψαν, που με κατακαίει και την αγωνίαν, εκόλλησεν στον λάρυγγά μου. Και συ, Κυριε, φαίνεται σαν να με άφησες, να φθάσω στο χώμα του βαθέος τάφου.

Ζαχ. 12,10      Θα χύσω δε πλουσίως επί τον βασιλικόν οίκον του Δαβίδ και εις όλους, όσοι κατοικούν την Ιερουσαλήμ και την Ιουδαίαν, πνεύμα χάριτος και αγαθών συναισθημάτων και θα στρέψουν τα βλέμματα των ευγνώμονα και ικετευτικά προς εμέ, τον οποίον αυτοί ενέπαιξαν, και θα θρηνήσουν τότε με μεγάλον κοπετόν και θρήνον, όπως θρηνούν δια τον θάνατον πρωτοτόκου αγαπητού υιού.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα των ερευνητών που μελέτησαν τη Σινδόνη, το ιερό αυτό εύρημα συνοψίζει επάνω του όλη τη βιβλική αλήθεια περί της ενσάρκωσης του Χριστού και της σταύρωσής του για τη σωτηρία της ανθρωπότητας.

Α Θεσ. 4,14     Διότι, εάν πραγματικά και αληθινά πιστεύωμεν, ότι ο Ιησούς απέθανε και ανεστήθη, έτσι και πρέπει να πιστεύωμεν, ότι και ο Θεός αυτούς, οι οποίοι απέθαναν με πίστιν στον Ιησούν, θα τους αναστήση και θα τους φέρη μαζή με αυτόν εις την αιωνίαν και μακαρίαν ζωήν.

Α Θεσ. 4,15      Τούτο δε σας το λέγομεν όχι από ιδικήν μας επινόησιν, αλλ’ από λόγον και αποκάλυψιν, που έκαμεν εις ημάς ο Κυριος, ότι δηλαδή ημείς που θα ζώμεν ακόμη, και κατά την Δευτέρα Παρουσίαν του Κυρίου θα έχωμεν απομείνει και θα ευρισκώμεθα εις την γην, δεν θα προφθάσωμεν τους κοιμηθέντας, επειδή αυτοί θα έχουν πρώτον αναστηθή.

Α Θεσ. 4,16      Επειδή αυτός ο ίδιος ο Κυριος με παντοδύναμον πρόσταγμα, με φωνήν αρχαγγέλου και με σάλπιγγα Θεού θα κατεβή από τον ουρανόν και οι νεκροί, που έχουν πεθάνει με την πίστιν στον Χριστόν, θα αναστηθούν πρώτοι.

Α Θεσ. 4,17       Επειτα από αυτό ημείς που θα ζώμεν και θα έχωμεν απομείνει εις την γην, θα αρπαχθώμεν μαζή με αυτούς μέσα εις νεφέλας, δια να προυπαντήσωμεν τον Κυριον στους ουρανίους χώρους. Και έτσι θα είμεθα πάντοτε μαζή με τον Κυριον στον ουρανόν.

Ιω. 14,6      Του λέγει ο Ιησούς• “εγώ είμαι ο ασφαλής δρόμος, που οδηγεί στον ουρανόν, εγώ είμαι η απόλυτος και καθαρά αλήθεια, που φωτίζει τον άνθρωπον δια την σωτηρίαν, εγώ είμαι η ζωή και ο χορηγός της αιωνίου ζωής δι’ όλους τους πιστούς. Κανείς δε δεν ημπορεί να έλθη προς τον Πατέρα, δια να απολαύση την αιώνιον ζωήν, παρά μόνον δια μέσου εμού.

Ιω. 5,24     Σας διαβεβαιώνω, ότι εκείνος ο οποίος ακούει την διδασκαλίαν μου και πιστεύει στον Πατέρα, που με έστειλε, αυτός έχει κερδήσει την αιώνιον ζωήν και δεν θα περάση από δίκην και κρίσιν, αλλά έχει μεταβή πλέον από τον πνευματικόν θάνατον της αμαρτίας εις την αιώνιον ζωήν.

Το μεγάλο μήνυμα της Ιεράς Σινδόνης είναι ακριβώς η απόδειξη της ύπαρξης και του μηνύματος του ίδιου του Ιησού Χριστού που έδωσε τις δύο θεμελιώσεις εντολές στην ανθρωπότητα δηλαδή “να αγαπάς Κυριον τον Θεόν σου με όλην την καρδιάν σου και με όλην την ψυχήν σου και με όλην την διανοίαν σου(Ματθ. 22,37) και τον πλησίον σου ως σεαυτόν(Ματθ. 22,39)».

Επειδή όμως οι άνθρωποι και παρά του μηνύματος της Ιεράς Σινδόνης σήμερα έχουν ξεχάσει αυτές τις εντολές και αμφισβητούν ακόμα και την ύπαρξη του Ιησού Χριστού, η ανθρωπότητα μες την αγνωμοσύνη της βαδίζει με ολέθρια βήματα προς τον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Είναι χαρακτηριστικό πως αυτή η φράση ‘Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος’ είναι στην κορυφή στη μεγαλύτερη μηχανή ανίχνευσης του διαδικτύου δηλαδή το Google.

Είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι τα κεφάλαια Κατά Λουκά 21 και Κατά Ματθαίον 24 είναι σαν να γράφτηκαν για τη σύγχρονη εποχή και περιγράφουν ουσιαστικά τα πρόθυρα μιας νέας παγκόσμιας σύρραξης.

Ας ελπίσουμε ότι θα κατανοήσουμε πως το μήνυμα του Πάσχα της Σταύρωσης και της Ανάστασης είναι πως ήρθαμε στη ζωή για να περάσουμε τη δοκιμασία του προπατορικού μας αμαρτήματος, δηλαδή τη Σταύρωση και να φτάσουμε μετά στην Ανάσταση.

 

 

ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Μπορεί να σας αρέσει...

2 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *