Τα πράγματα που δεν μπορείτε να πείτε για τον κοροναϊό COVID19(Βίντεο)

Γράφει Συντακτική Ομάδα Χειλαδάκη

Πσσστ. Εσείς. Σας ενδιαφέρει να μιλήσετε για . . πράγματα; Ξέρετε, τα πράγματα που δεν μας επιτρέπεται να μιλάμε πια; Ξέρετε, μετά από το. . . «γεγονός»?
Θέλετε? Ίσως να έχετε παρατηρήσει ότι τα πράγματα γίνονται λίγο άσχημα εκεί έξω. Όπως και είναι πιθανό να σας ανοιξουν το κεφάλι επειδή τολμήσατε να προτείνετε ότι τα πράγματα μπορεί να μην είναι εντελώς εντάξει με το «νέο φυσιολογικό».

Φαίνεται ότι όλα αυτά τα νέα κοινωνικά πρότυπα και τα πολιτιστικά ταμπού που έχουν προκύψει τις τελευταίες εβδομάδες έχουν επίσης δημιουργήσει μια σειρά από νέες σκέψεις: Πράγματα που δεν πρέπει να ομιλούνται από το φόβο μήπως εκδιωχθούν από την «ευγενική» κοινωνία. . . ή χειρότερα.

Tom MacDonald -«Coronavirus»

Γι ‘αυτό είναι τόσο ζωτικής σημασίας για εμάς να μιλήσουμε για τις ανησυχίες μας πριν αυτές οι κοινωνικά αστυνομικές σκέψεις να γίνουν κυριολεκτικά εγκλήματα. Όπως είμαστε βέβαιοι ότι γνωρίζετε, αν αυτά τα νέα κοινωνικά πρότυπα δεν αντιμετωπιστούν, η έκφραση διαφωνίας θα καταστεί σύντομα αδύνατη.

Επιτρέψτε μας, λοιπόν, να εκφράσουμε κάποια εγκλήματα σκέψης. Αλλά σας προειδοποιούμε: Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα βρείτε τουλάχιστον μερικές από τις ιδέες μας να είναι προσβλητικές. Θα διαφωνείσετε έντονα. Θα θυμώσετε.

Το πραγματικό ερώτημα είναι: Τι θα κάνετε για να εκφράσετε τις απόψεις με τις οποίες διαφωνείτε; Θα συμμετέχετε σε διάλογο μαζί τους; Ή να ζητήσετε από τους πράκτορες του κράτους να καθαρίσουν την ομιλία τους από το Διαδίκτυο και να τους κλειδώσουν σε ένα κλουβί για το έγκλημα σκέψης τους;

Heal the world- Micheal Jackson Lyrics | Corona Outbreak 2020

Σε κάθε περίπτωση, έχουν διαπραγεί ήδη εγκλήματα σκέψης πολλές φορές στο παρελθόν, όπως:

1 – Έχουμε συναντήσει τον εχθρό. . . και είναι οι γείτονές μας

Αυτή η εικόνα δεν έχει ιδιότητα alt. Το όνομα του αρχείου είναι snitch.jpg

Λοιπόν, σε κάθε περίπτωση, έχω διαπράξει ήδη εγκλήματα εγκληματικότητας πολλές φορές τις τελευταίες εβδομάδες, ίσως και να τις μοιραστώ μαζί σας. Είσαι έτοιμος? Πάμε.

Σε κάθε περίπτωση, έχουν διαπραγεί ήδη εγκλήματα σκέψης πολλές φορές στο παρελθόν, όπως:

1 – Έχουμε συναντήσει τον εχθρό. . . και είναι οι γείτονές μας

Οι άνθρωποι φαντάζονται ότι όταν έρθει η τυραννία των μπότες, θα επιβληθεί από την αστυνομία ή το στρατό. Η τυραννία ακινητοποίησης είναι εδώ και επιβάλλεται από τους γείτονές σας,

Χρειάζεστε απόδειξη; Τι συμβαίνει με όλες τις νέες «λεηλασίες» που ανοίγουν στην πόλη μετά την πόλη και το κράτος μετά από την κατάσταση σε όλο τον κόσμο για να βοηθήσουν τους καλούς πολίτες να χτυπάνε τους γείτονες που δεν ασκούν σωστή κοινωνική αποστασιοποίηση;

Σωστά. Δεν είναι απλώς παιδιά που φωνάζουν πια από τα παράθυρά τους στο Μπρούκλιν. Τώρα, όποτε βλέπετε κάποιον σε απόσταση δύο μέτρων από κάποιον άλλο, είναι καθήκον σας ως πιστός πολίτης της γενναίας νέας παγκόσμιας τάξης να το αναφέρετε ενεργά στις αρχές, ώστε να μπορέσουν να αντιμετωπιστούν από τον Big Brother.

Να είστε βέβαιοι ότι μια κάρτα σκοποβολής καταρτίζεται για κάθε δικαιοδοσία και οι εξουσίες που δεν πρέπει, να διατηρούν μια λίστα με το ποιος είναι κακός ή καλός (καλή δουλειά).


Παρόλα αυτά, ενώ όλοι μπορούμε να συμφωνήσουμε κατηγορηματικά και 100% με την ιδέα ότι όποιος προσεγγίζει φυσικά έναν άλλο άνθρωπο σε αυτό το Έτος του Ιού 2020 του αξίζει να κατηγορηθεί για ανθρωποκτονία για την «απάνθρωπη» πράξη του, ίσως, απλώς μπορεί- και απλώς υποθετικά, γι ‘αυτό συγχωρέστε μας αν αυτό φαίνεται φρικτό – να κατευθυνόμαστε σε επικίνδυνο έδαφος. Ξέρετε τι θα γίνει με τον κοινωνικό αποστασιοποιητικό Στάζι(Υπουργείο Κρατικής Ασφαλείας) μας καλεί να γίνουμε οι νέοι επιτηρητές του καινούργιου μας εφιάλτη, του αστυνομικού κράτους και όλα αυτά.

2 – Οι γιατροί είναι οι νέοι στρατιώτες.

Όταν έγινε η 9/11, σημειώθηκε έντονη και αξιοσημείωτη εντατικοποίηση στην προπαγάνδα που δοξάζει τον αμερικανικό στρατό. Όχι ότι τέτοια προπαγάνδα δεν υπήρχε πριν, αλλά δεν ήταν τίποτα όπως αυτό που έχουμε δει από την «ημέρα που άλλαξε τα πάντα». Ναι, η λατρεία του ήρωα των βετεράνων είναι ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Εποχής της Τρομοκρατίας που εντάχθηκαν στις 9/11.

Έτσι, αν αυτή η πανδημία είναι η νέα 9/11, ποια είναι η νέα λατρεία του ήρωα; Λοιπόν, θα πρέπει να είναι προφανές μέχρι τώρα: Οι γιατροί είναι οι νέοι στρατιώτες. Τώρα πρέπει να δείξουμε ευλαβικά την εκτίμησή μας για τους γενναίους ιατρικούς εργαζόμενους στις πρώτες γραμμές αυτού του νέου πολέμου. . . ή να αντιμετωπίσουν ακόμη μεγαλύτερη κοινωνική καταστροφή.

Μπορεί να έχετε παρατηρήσει το ενδιαφέρον φαινόμενο που με τον τρόπο του διαδίδεται σε όλο τον κόσμο. Το ονομάζουμε «Το φαινομενικό χειροκρότημα του μπαλκονιού».

Ναι, εντελώς ξαφνικά, όλοι οι άνθρωποι που βρίσκονται υπό κλείδωμα έχουν αποφασίσει να δείξουν την εκτίμησή τους για τους γενναίους γιατρούς και τους νοσηλευτές σε αυτόν τον ηρωικό αγώνα, πηγαίνοντας στο μπαλκόνι τους σε προκαθορισμένο χρόνο και επικροτώντας. Και όχι, αυτό το εντελώς αυθόρμητο φαινόμενο δεν συμβαίνει μόνο σε μία ή δύο χώρες. Ή σε τρεις ή τέσσερις χώρες. Αλλά σε φαινομενικά κάθε χώρα σε όλο τον κόσμο.

Social Distance

Ακριβώς έτσι. Απλά έτσι ξαφνικά. Πρέπει να είναι κάτι στο zeitgeist, υποθέτω.
Τώρα θα μας συγχωρήσετε που είχατε βγει από το βρόχο, αλλά όπως γνωρίζετε, η τρέλα του κορώνα δεν έχει φτάσει ακόμα στην Ιαπωνία.
(Αλλά, ακριβώς όπως πρόβλεψα, την ίδια μέρα που αναβλήθηκαν οι Αγώνες του Τόκιο 2020, ο Διοικητής του Τόκιο ξαφνικά ανησύχησε σοβαρά την πόλη της και τώρα θα πρέπει να «κλείσουν» το Τόκιο, εκτός αν συμπεριφέρονται σωστά οι φτωχές ομάδες ανθρώπων.

Έτσι δεν ξέρουμε ακριβώς πώς αποφασίζουν οι άνθρωποι σχετικά με την κατάλληλη στιγμή για να πάνε στο μπαλκόνι τους για να χειροκροτούν. Αυτό γίνεται με ψηφοφορία; Τι γίνεται αν κάποιος αργήσει μερικά λεπτά; Θα σκέφτονται οι άνθρωποι ότι χειροκροτούμε για κάτι άλλο; Ποια ακριβώς είναι η εθιμοτυπία εδώ;

Εδώ είναι το μυστήριο: Αυτές οι προβολές είναι ανατριχιαστικές. Θεωρούμε την «δοξολογία» των γιατρών και των νοσηλευτών ανησυχητική.

Όχι επειδή νομίζουμε ότι είναι όλοι τους άχρηστοι. Όχι επειδή πιστεύουμε ότι είναι όλοι κακοί. Όχι γιατί δεν είμαστε ευγνώμονες για το έργο που (μερικοί) γιατροί κάνουν (ορισμένες φορές). Όχι επειδή δεν αναγνωρίζουμε το τεράστιο άγχος στο οποίο αυτοί οι γιατροί και οι νοσηλευτές βρίσκονται από αυτή τη στιγμή. Αλλά επειδή αυτή η κοινωνικά διαμορφωμένη λατρεία θα χρησιμοποιηθεί για να ωθήσει μια ατζέντα ακριβώς όπως η δοξασία των βετεράνων χρησιμοποιήθηκε για να προωθήσει το πρόγραμμα στρατιωτικοποίησης των μετά την 9/11 ετών. 

Αυτή τη φορά, μας ζητείται να δοξάζουμε γιατρούς και νοσηλευτές επειδή αυτοί είναι οι ίδιοι αξιόπιστοι εμπειρογνώμονες των οποίων η εξουσία δεν μπορεί να αμφισβητηθεί ποιος πρόκειται να σας δώσει το εμβόλιο. Ξέρετε, το εμβόλιο. Αυτό που θα θέσει τέρμα στην τότε 18μηνη ψυχολογική πολιορκία στην οποία βρισκόμαστε. Τι?? Εξακολουθείτε να αμφισβητείτε τα εμβόλια; Εξακολουθείτε να τολμάτε να αψηφήσετε την εξουσία αυτών των γενναίων γιατρών και νοσοκόμων που διακινδύνευσαν τη ζωή τους για εμάς; Δεν μπορείτε να το πείτε αυτό, εσείς!

Να είστε ειλικρινείς, ξέρετε ότι αυτή η ώθηση έρχεται. Και παίρνουν το κοινό να υπογράψει με όλες αυτές τις «αυθόρμητες» συνεδρίεςεπευφημίες μπαλκονιών.

3 – Δεν εμπιστευόμαστε κανέναν μόνο από τους αριθμούς που αναφέρθηκαν για το ξέσπασμα αυτό του ιού.

Είναι αρκετά μπερδεμένο, η προσοχή που τα λογικά ανθρώπινα όντα δίνουν στους τελευταίους αναφερόμενους αριθμούς από αυτόν ή εκείνον τον οργανισμό υγείας για τη μάστιγα του Covid-19. Οι άνθρωποι ρίχνουν την προσοχή τους γύρω σαν να  έχουν μελετήσει επιδημιολογία ολόκληρη τη ζωή τους. Στην πραγματικότητα, απλά αναμασούν ό, τι είδαν στα κανάλια ή ό,τι τους είπαν στην τελευταία συνέντευξη τύπου του όποιου κυβερνήτη.

Τι κάνουμε λοιπόν για την αποκλίνουσα διαφορά στα ποσοστά θανάτων από το Covid-19 μεταξύ διαφορετικών χωρών; Γιατί το ποσοστό θνησιμότητας της Ιταλίας από τη νόσο είναι εντυπωσιακό κατά 10%, ενώ η Κίνα είναι περισσότερο σαν ένα 4%; Και τι σημαίνει αυτό για το 70% της ανθρωπότητας ότι οι «ειδικοί» προειδοποιούν ότι θα μολυνθούν από αυτόν τον ιό;

Και ενώ είμαστε σε αυτό, γιατί να μην κάνουμε κάποιες εξίσου σημαντικές ερωτήσεις, όπως: Τι χρώμα είναι το πασχαλινό κουνέλι; Και πόσο νόστιμο είναι το τυρί και το κατσίκι; 

Οι μέθοδοι διάγνωσης αυτής της νόσου ποικίλλουν τόσο ευρέως από χώρα σε χώρα, ώστε οι συγκρίσεις μεταξύ χωρών να μην είναι σαν να συγκρίνουμε τα μήλα και τα πορτοκάλια. Είναι σαν να συγκρίνεις μήλα και αράβικα. Και διάγνωση ενός συγκεκριμένου τύπου ιογενούς λοίμωξης μέσω αξονικής τομογραφίας; Πώς μπορούμε να εμπιστευτούμε τους αριθμούς μόλυνσης που παράγονται από αυτές τις μεθόδους;

Songs for Social Distancing – Parody Medley

Όλα αυτά θα καθιστούσαν τον υπολογισμό των ποσοστών θνησιμότητας για αυτή την ασθένεια αρκετά προβληματική. Αλλά, για να χειροτερέψουμε τα πράγματα, δεν έχουμε ούτε μια ακριβή συσχέτιση του αριθμού των ανθρώπων που έχουν πεθάνει από το Covid-19. Πάρτε το περίφημο ιταλικό παράδειγμα, ως παράδειγμα. Μας λένε ότι τα κλιμακωτά ποσοστά θανάτου στην Ιταλία (περίπου το 10% αν πάμε από τους επίσημους αριθμούς κατά τη διάρκεια του Τύπου) είναι ένα σημάδι του πόσο θανατηφόρος είναι αυτός ο νέος ιός.

Αλλά υπάρχουν κάποια προβλήματα με αυτούς τους αριθμούς. Όπως αποκάλυψε πρόσφατα ο καθηγητής Walter Ricciardi, επιστημονικός σύμβουλος του Υπουργού Υγείας της Ιταλίας, «Ο τρόπος με τον οποίο κωδικοποιούμε τους θανάτους στη χώρα μας είναι πολύ γενναιόδωρος υπό την έννοια ότι όλοι οι άνθρωποι που νοσηλεύονται στα νοσοκομεία με τον κοροναϊό θεωρείται ότι πεθαίνουν και από το κορωναϊό. «

Έτσι, πόσοι από τους ανθρώπους που έχουν αναφερθεί ως «θανάτους Covid-19» στην Ιταλία είχαν στην πραγματικότητα κορώναϊό που αναφέρεται ως αιτία θανάτου τους; Μόνο 12 τοις εκατό.
Επιπλέον, σύμφωνα με την ίδια την έκθεση της ιταλικής κυβέρνησης, οι μισοί από αυτούς που πέθαναν είχαν τρεις ή περισσότερες άλλες ασθένειες τη στιγμή του θανάτου. Σχεδόν το 80% είχε τουλάχιστον δύο άλλες ασθένειες τις οποίες πολεμούσαν όταν πέθαιναν. Μόνο το 1,7% αυτών που πέθαναν δεν είχαν άλλη νόσο.

Αλλά γιατί να ακούσετε τον James Corbett, θεωρητικό συνωμοσίας, ή αυτούς τους ανόητους ιταλικούς κυβερνητικούς υγειονομικούς συμβούλους σε αυτό το θέμα; Λοιπόν, δεν είμαστε μόνοι σε αυτή την υποψία των επίσημων αριθμών.

Αποδεικνύεται ότι η ερευνητική ομάδα «Ο Κόσμος μας σε δεδομένα»(Our World in Data) που προσπαθεί να παρακολουθήσει τους αριθμούς του κορωναϊού έχει σταματήσει να χρησιμοποιεί τα δεδομένα της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας επειδή «βρήκαμε πολλά λάθη στα δεδομένα που δημοσίευσε η ΠΟΥ όταν περάσαμε από όλα καθημερινές αναφορές κατάστασης.»

Και ο Ιωάννης Ιωαννίδης – που οι ακροατές της έκθεσης Corbett θα θυμούνται ξεκίνησε την κρίση της αναπαραγωγής στην επιστήμη με το έργο του 2005 για το «Γιατί τα πιο δημοσιευμένα ερευνητικά ευρήματα είναι ψεύτικα» – έστειλε πρόσφατα ερώτημα εάν η σημερινή απάντηση του Covid-19 είναι » κατασκευή.» Όπως παρατηρεί ο Ιωαννίδης:

«Τα δεδομένα που έχουν συγκεντρωθεί μέχρι στιγμής σχετικά με το πόσα άτομα έχουν μολυνθεί και πώς εξελίσσεται η επιδημία είναι εντελώς αναξιόπιστα. Δεδομένων των περιορισμένων δοκιμών μέχρι σήμερα, χάνονται ορισμένοι θάνατοι και πιθανώς η μεγάλη πλειοψηφία των μολύνσεων που οφείλονται στο SARS-CoV-2. Δεν γνωρίζουμε αν αποτυγχάνουμε να καταγράψουμε λοιμώξεις κατά τρεις ή 300. Τρεις μήνες μετά την εμφάνιση της επιδημίας, οι περισσότερες χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, δεν έχουν τη δυνατότητα να εξετάσουν μεγάλο αριθμό ανθρώπων και καμία χώρα δεν έχει αξιόπιστα δεδομένα σχετικά με την επικράτηση του ιού σε αντιπροσωπευτικό τυχαίο δείγμα του γενικού πληθυσμού. «

Αφού περάσει αυτή η τρέχουσα τρέλα, οι άνθρωποι θα δουν την τυφλή αποδοχή αυτών των πρακτικών από τον κόσμο με τον ίδιο τρόπο που βλέπουμε την τυφλή αποδοχή του λαού από την αιμοληψία και άλλες μεθόδους ιατρικής περιπλοκής από το παρελθόν.

4 – Ο θάνατος ενός 91χρονου είναι μια οικογενειακή τραγωδία, όχι ένα γεγονός διεθνούς ενδιαφέροντος

Εντάξει, εξακολουθείτε να επιμένετε στη σοβαρή λήψη αυτών των αριθμών ύψιστης ανοησίας; Τότε ας ρίξουμε μια άλλη ματιά σε εκείνη την ιταλική έκθεση για εκείνους που πεθαίνουν (όχι με) Covid-19. 

Η έκθεση μας λέει ότι η μέση ηλικία των νεκρών με (όχι) Covid-19 είναι 78. Για να θέσουμε τον αριθμό σε προοπτική, το μέσο προσδόκιμο ζωής στην Ιταλία είναι 82,8.

Αυτό σημαίνει ότι όσοι πεθαίνουν (όχι) από την ασθένεια βρίσκονται μέσα σε χρόνια να φτάνουν στο μέσο προσδόκιμο ζωής (και, ας μην ξεχνάμε, υποφέρουν επίσης στη συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων από τουλάχιστον δύο άλλες ασθένειες). Ένας παρόμοιος πανικός θα μπορούσε να δημιουργηθεί σχεδόν για οποιαδήποτε ιική ασθένεια κυκλοφορεί εάν αναφέρθηκε με τον ίδιο τρόπο όπως αυτός ο κοροναϊός έχει αναφερθεί.

Εφόσον διαπράττουμε εδώ σκέψεις, ας είμαστε ευθείς: «Ηλικιωμένος ασθενής με πολλαπλές επιπλοκές πεθαίνει μετά από σύμβαση αναπνευστικής ασθένειας» ΔΕΝ είναι ιστορία ειδήσεων. Είναι καθημερινό γεγονός της ζωής.

Αλλά στην πραγματικότητα «είναι» μια ιστορία ειδήσεων. Για παράδειγμα ο τρόπος με τον οποίο ο καναδικός MSM (Μετάλλιο Ευδοκίμου Υπηρεσίας) καλύπτει τον πανικό και είδε ένα τμήμα σε μία από τις εθνικές εκπομπές ειδήσεων σχετικά με μια γυναίκα της οποίας η 91χρονη μητέρα πέθανε σε γηροκομείο.

Υπονοείται ότι η ζωή αυτής της 91χρονης γυναίκας υπέφερε τραγικά από τον κοροναϊό και, για να χειροτερέψουν τα πράγματα, η κόρη της δεν μπόρεσε να κηδέψει τη μητέρα της, επειδή ο Καναδάς είναι υπό κλείδωμα. Δεν ξέρουμε αν έχουμε χάσει την επαφή με την πραγματικότητα ή όλοι οι άλλοι, αλλά επιτρέψτε μας να επαναλάβουμε: Αυτό δεν είναι ιστορικό ειδήσεων.

Μην μας παρεξηγήσετε: Οποιοσδήποτε τέτοιος θάνατος είναι αναμφίβολα μια τραγωδία για την οικογένεια που εμπλέκεται. Η καρδιά μας πηγαίνει πραγματικά σε όλους εκείνους που χάνουν τους συγγενείς τους υπό τέτοιες συνθήκες. Αλλά αυτό δεν είναι κάτι που επεκτείνενται σε ολόκληρο τον πολιτισμό μας.

Δεν σταματάμε κάθε παραγωγική ανθρώπινη δραστηριότητα στον πλανήτη, καταρρέουμε την οικονομία, στείλουμε εκατομμύρια ανθρώπους στη γραμμή ανεργίας, κλείνουμε ινστιτούτα και αρχίζουμε να μιλάμε για υποχρεωτικούς εμβολιασμούς, εσωτερικά διαβατήρια και άλλες καταργήσεις βασικών ανθρώπινων ελευθεριών σε μια τέτοια βάση.

Στην πραγματικότητα, αν πέθαινε κανείς στην ηλικία των 78 ετών λόγω κάποιων ιογενών αναπνευστικών ασθενειών μαζί με τις άλλες ομάδες 78 ετών, μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα εξοργιζόταν με  τις εξουσίες – που δεν θα έπρεπε – να χρησιμοποιούν το θάνατό του για να καταργήσουν τις ελευθερίες που είχε ξοδέψει όλη τη ζωή του προσπαθώντας να τις υπερασπιστεί. Είναι αηδιαστικό.

«Αλλά τι γίνεται με τους νέους ανθρώπους που πεθαίνουν από την ασθένεια;» εσείς ρωτάτε. Δίκιο έχετε. Και πάλι, σύμφωνα με τις επίσημες αναφορές (οι οποίες, επιτρέψτε μας να σας υπενθυμίσουμε ότι δεν πρέπει να τις εμπιστευόμαστε), υπάρχουν άνθρωποι κάτω από την ηλικία των 78 ετών που πεθαίνουν από την ασθένεια επίσης, αν και σε πολύ μικρότερους αριθμούς. Και, σύμφωνα με τα «μοντέλα» των «εμπειρογνωμόνων» (που, ας θυμηθούμε, έχουν δίκιο για όλα), θα μπορούσαν να υπάρξουν εκατοντάδες χιλιάδες περισσότεροι θάνατοι προτού η πανδημία αυτή ολοκληρώσει την πορεία της.

Λοιπόν, αυτό μας φέρνει στην τελική εγκληματική σκέψη μας:

5 – Η ιδέα ότι η ασθένεια και ο θάνατος είναι αφύσικα ή μπορούν να αποφευχθούν είναι αντι-ανθρώπινη.

Οι άνθρωποι πεθαίνουν.
Μερικές φορές πεθαίνουν από τροχαία ατυχήματα. Μερικές φορές πεθαίνουν από ατυχήματα που σχετίζονται με την εργασία. Μερικές φορές πεθαίνουν από γηρατειά. Μερικές φορές πεθαίνουν κάτω από εξαιρετικά αμφιλεγόμενες περιστάσεις, ενώ προσπαθούν να ρίξουν φως σε πληροφορίες που είναι δυσάρεστες για τη βαθιά κατάσταση. Και, ναι, μερικές φορές πεθαίνουν από αναπνευστικές νόσους κατά τη διάρκεια ιικών πανδημιών. 

Θα πάμε ένα βήμα παραπέρα: η θνησιμότητα μας μας κάνει αυτό που είμαστε. Οι άνθρωποι είμαστε ευλογημένοι και καταραμένοι με τη γνώση της δικής μας μοίρας. Κανείς δεν βγαίνει από αυτή τη ζωή ζωντανός. Και έτσι το ζήτημα του τι κάνουμε με τη ζωή μας είναι πρωταρχικής σημασίας.

Αλλά όλο και περισσότερο, ο θάνατος αφαιρείται από τη ζωή. Οι ηλικιωμένοι μας αποστέλλονται στα νοσοκομεία για να πάνε μακριά, έτσι ώστε να μην χρειαστεί να αντιμετωπίσουμε τη γήρανση. Η ταφική βιομηχανία είναι καθαρή και αντισηπτική. Ο θάνατος έχει γίνει κάτι αφηρημένο. Κάτι που συμβαίνει κάπου εκεί έξω, σε άλλους ανθρώπους. Όχι για εμάς, ασφαλώς.

Όμως αυτή η πανδημία της τρέλας φαίνεται να βασίζεται στην αντίληψη ότι η ασθένεια και ο θάνατος μπορούν να αποφευχθούν. Ότι έχουμε καταλάβει τέτοια πράγματα. Ή, τουλάχιστον, ότι δεν θα μπορούσε ποτέ να προκύψει μια νέα ασθένεια (βιοτεχνολογία ή όχι) για να ανατρέψει την τέλεια ισορροπία μας με τη φύση. Όντως πολλοί άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο από τη γρίπη, αλλά αυτό δεν μετράει. Αυτό δεν είναι κάτι νέο.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να εργαστούμε για τη θεραπεία ασθενειών και τη βελτίωση της υγείας μας. Το αντίθετο. Είναι ακριβώς ότι αυτή η τρέχουσα περίοδος της υστερίας που φαίνεται σχεδόν αντι-ανθρώπινη? σαν να μπορούσαμε να ξεπεράσουμε τη θνητή μας ανθρωπότητα.

Ο CJ Hopkins, με τον χαρακτηριστικό χιουμοριστικό του τρόπο, επισημαίνει τον παραλογισμό αυτού του «πολέμου στον θάνατο» στο τελευταίο του άρθρο:
«Δεν μπορούμε να αφήσουμε να μας συγχέουν αυτές οι ρωσικές διαταραχές διαφωνίας, οι νεοναζιστές επιταχυντές και οι συμπονετικοί του κοροναϊού.

Θέλουν να μας πείσουν ότι ο θάνατος είναι, ναι, τρομακτικό και λυπηρό, αλλά αναπόφευκτο και φυσικό. Πόσο εντελώς άκαρδο και παράλογο είναι αυτό ;! Όχι, πρέπει να κλείσουμε το μυαλό μας σε αυτές τις ανοησίες. Οι άνθρωποι πεθαίνουν! Αυτό δεν είναι φυσιολογικό! Ο θάνατος είναι ο εχθρός μας! Πρέπει να το νικήσουμε! Πρέπει να κυνηγήσουμε και να εξουδετερώσουμε τον θάνατο! Ξεριζώστε το από την τρύπα του και κρεμάστε το όπως κάναμε με τον Σαντάμ! »

Σταματήστε την τρομολαγνία! Έτσι ίσως διαφωνείτε μαζί μας. Ίσως να προβάλλεστε από αυτά που λέμε. Ίσως να έχετε τα δικά σας μυστήρια που φοβάστε να εκφράσετε. Αλλά αν δεν αρχίσουμε να συζητάμε για αυτές τις ιδέες τώρα, ποιες είναι οι πιθανότητες ότι αυτές οι πληροφορίες θα είναι ευκολότερες να μοιραστούν στο μέλλον;

Τωρινή τάση

Η Google δρομολόγησε έναν ιστότοπο ο οποίος χρησιμοποιεί ανώνυμα δεδομένα τοποθεσίας για να δείξει πού οι άνθρωποι παίρνουν την κοινωνική αποστασιοποίηση πιο σοβαρά από άλλες.

Συλλέγονται από τα διάφορα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, ο ιστότοπος COVID-19 Community Mobility Reports θα παρουσιάσει αλλαγές στις συμπεριφορές – όπως τα ψώνια και η αναψυχή, από την κορυφαία εμφάνιση σε ολόκληρες χώρες – σε μεμονωμένα κράτη.
Ο ιστότοπος θα παρακολουθεί τις αλλαγές σε αρκετές εβδομάδες – για χρονικές περιόδους τόσο πρόσφατες όσο 48 έως 72 ώρες πριν, και θα περιλαμβάνει 131 χώρες και ορισμένες χώρες σε διάφορες πολιτείες. 

Song for social distance 2

https://www.youtube.com/watch?v=WwQW4bSyS3

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwitterlinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *