Ντροπή – Οι τράπεζες κόβουν τις μισές από τις αιτήσεις προστασίας της πρώτης κατοικίας…! ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΑΡΧΗΓΙΣΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΜΑΣ……. ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ…. Η ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΑΣ, Ή ΑΛΛΙΩΣ ΒΑΛΕΤΕ ΦΕΡΕΤΖΕ, ΨΕΤΟΠΑΤΡΙΩΤΕΣ….

==π.Δ .. Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΤΟΥΣ….ΤΑ ΟΠΛΑ… 

==π.Δ.… ΑΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΧΟΥΝΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ,,,,, Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΜΕΣΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 120 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ….. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ – ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΕΛΛΗΝΑΣ, ΑΣΘΕΝΗΣ, ‘Ή ΑΝΙΚΑΝΟΣ, – ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ…..ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΤΟΝΩΣΗΣ,ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ………ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ…. ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΚΑΠΕΤΑΝΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΧΗΓΗΛΙΚΙΑ…. ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ…. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ, ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΜΕ ΦΑΝΕΡΕΣ ‘Ή ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ….. ΕΔΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΕΠΙΔΟΞΟΙ <ΚΑΠΕΤΑΝΕΟΙ> ΕΧΟΥΝΉ ……….ΠΟΙΟ ΕΥΓΕΝΙΚΑ, ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΧΑΝΟΥΜΑΚΙΑ ΤΟ ΦΕΡΕΤΖΕ ΣΑΣ, ΜΑ ΓΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΜΑ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ…………

Όχι στην επαναφορά των χουντικών διατάξεων για την απαγόρευση των διαδηλώσεων!……

Ανακοίνωση του Συλλόγου ΠΕ Αμαρουσίου ενάντια στην επαναφορά της διάταξης για διαδήλωση κατόπιν αδείας.

Οι κυβερνώντες μας της Ν. Δ. αυτό που δεν πέτυχαν κατά τη διάρκεια της καραντίνας, να σταματήσουν τις διεκδικήσεις και τους αγώνες των εργαζόμενων, επιδιώκουν να το κάνουν με έναν χουντικής έμπνευσης νόμο που προωθεί νέα μέτρα περιορισμού, καταστολής και διάλυσης των διαδηλώσεων και του βασικού εργατικού και κοινωνικού δικαιώματος του συνέρχεσθαι, που κατακτήθηκε με πολλούς, διαχρονικούς κι αιματηρούς αγώνες.

Με νομοσχέδιο για τις δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις που φέρνει η Κυβέρνηση της ΝΔ επιχειρείται μια αντιδραστική τομή στην ύπαρξη και ανάπτυξη των κοινωνικοπολιτικών και εργατικών αγώνων και  αντιστάσεων και στην ουσία καταλύεται το δικαίωμα του συνέρχεσθαι.

Είναι φανερό ότι πρόκειται για ένα “νομοσχέδιο”, αντιγραφή του χουντικού νόμου του 1971, που ορίζει την αστυνομία και τους μηχανισμούς της ως ανώτατη αρχή καθώς της αναθέτει διευρυμένο και επιτελικό ρόλο στην “ερμηνεία του νόμου”.

Θα μπορεί να καθορίζει τους περιορισμούς που πρέπει να επιβληθούν σε μια διαδήλωση, να επινοεί δικούς της, να έχει τη διακριτική ευχέρεια να αποφασίζει εκ των προτέρων αν θα επιτραπεί μια δημόσια συνάθροιση, αν αυτή είναι αυθόρμητη, ποιοι περιορισμοί θα επιβάλλονται.

Φέρνουν ξανά το χωροφύλακα μέσα στα σωματεία, στους φοιτητικούς συλλόγους, στις διαδηλώσεις, στις συνελεύσεις.

Οι βασικές αλλαγές που επιφέρει το νομοσχέδιο αφορούν τα άρθρα 2, 3 και 9 που εισάγουν τις εξής «καινοτομίες»:

1. Υποχρεωτική γνωστοποίηση εκ των προτέρων και εγκαίρως προς την αστυνομία, εγγράφως ή ηλεκτρονικά μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας της Ελληνικής Αστυνομίας για τη σκοπούμενη πραγματοποίηση της δημόσιας υπαίθριας συνάθροισης.

Η γνωστοποίηση περιλαμβάνει οπωσδήποτε τα στοιχεία ταυτότητας και επικοινωνίας του οργανωτή, τον ακριβή τόπο, τον χρόνο έναρξης και τον εκτιμώμενο χρόνο λήξης, τον σκοπό καθώς και το προτεινόμενο δρομολόγιο της συνάθροισης.

Αυτή η υποχρέωση αφορά το σύνολο των υπαίθριων συναθροίσεων, σταθερών (συγκεντρώσεων) ή κινούμενων (πορειών), με την εξαίρεση των διαδηλώσεων της Πρωτομαγιάς και της 17ης Νοεμβρίου.

2. Καταρχήν απαγόρευση των αυθόρμητων υπαίθριων συναθροίσεων, ενώ δύνανται κατ’ εξαίρεση να επιτραπούν από την αστυνομική αρχή εφόσον δεν διαφαίνονται κίνδυνοι διασάλευσης της δημόσιας ασφάλειας ή σοβαρής διατάραξης της κοινωνικοοικονομικής ζωής, με την επιβολή των ειδικά προβλεπόμενων περιορισμών (περιορισμός σε συγκεκριμένο τμήμα του οδοστρώματος, αλλαγή δρομολογίου κ.ά.).

3. Υποχρεωτικός ορισμός Οργανωτή, δηλαδή υπεύθυνου προσώπου για την πραγματοποίηση εκάστης διαδήλωσης ο οποίος φέρει τις υποχρεώσεις της προσήκουσας γνωστοποίησης και αποτελεί το πρόσωπο στο οποίο γνωστοποιούνται οι αποφάσεις της αστυνομίας για απαγόρευση ή εισαγωγή περιορισμών σε δημόσια υπαίθρια συνάθροιση.

4. Πρόβλεψη για αστική ευθύνη στο πρόσωπο του οργανωτή για πράξεις τρίτων που θα λάβουν χώρα στο πλαίσιο της συνάθροισης.



1) Επαναφορά της χουντικής διάταξης για διαδήλωση κατόπιν αδείας



Με την εισαγωγή της προϋπόθεσης προγενέστερης γνωστοποίησης για την πραγματοποίηση συνάθροισης, κατ’ ουσίαν επαναφέρεται δια νόμου η διάταξη του άρθρου 18 του Συντάγματος της χούντας 1968/73 σύμφωνα με την οποία «Αι δημόσιαι συναθροίσεις πρέπει να γνωστοποιούνται δεόντως εις την αστυνομικήν αρχήν τεσσαράκοντα οκτώ ώρας πρό της πραγματοποιήσεώς των.



Αι εν τω υπαίθρω συναθροίσεις δύνανται να απαγορευθούν αν εκ τούτων επίκειται κίνδυνος για την δημόσιαν τάξιν και ασφάλειαν».



Η διάταξη του νομοσχεδίου είναι επανάληψη των §4 και 5 του άρθρου 3 του ν.δ. 794/71 και είναι παράνομη, επαναφέροντας διατάξεις νόμου που ανήκαν στο ρητά καταργηθέν, «ανώμαλο» συνταγματικό καθεστώς που επέβαλε η χούντα με το γνωστό «δημοψήφισμα» παρωδία του 1968 και μάλιστα με πιο αντιδραστικές διατάξεις από το χουντικό εφαρμοστικό νομοθετικό διάταγμα 794/71!



Στη βάση αυτή η υποχρέωση προηγούμενης έγκαιρης γνωστοποίησης της συνάθροισης είναι πρόδηλα παράνομη, καθώς η υπαίθρια δημόσια συνάθροιση δεν μπορεί να τεθεί υπό σύστημα αδείας.



2) Οργανωτής – υπεύθυνος για αποζημίωση για πράξεις αόριστου αριθμού τρίτων προσώπων.



Εξίσου παράνομη είναι και η πρόβλεψη περί υποχρεωτικής ύπαρξης οργανωτή και ο οποίος θα φέρει αστικές – αποζημιωτικές ευθύνες για ενδεχόμενες πράξεις που λαμβάνουν χώρα στο πλαίσιο της συνάθροισης.



Η ισχύουσα διάταξη δεν προβλέπει ως εννοιολογικό στοιχείο της συνάθροισης (που μπορεί να είναι και αυθόρμητη) την ύπαρξη ηγετών ή προέδρων της συνάθροισης.



Συνεπώς, η υποχρέωση γνωστοποίησης στις αρχές του προέδρου ή των οργανωτών της συνάθροισης και η συνακόλουθη πολλαπλή νομική προσωπική ευθύνη αυτών, είναι εκτός των κείμενων διατάξεων.



Πρόκειται για επαναφορά επί τα χείρω των διατάξεων των άρθρων 3 και 9 του ν.δ. 794/71.



Αντίστοιχα ξένη είναι η διάταξη με το ισχύον σύστημα αστικής ευθύνης, που δε γνωρίζει αποζημιωτικές ευθύνες για πράξεις τρίτων και δη για αόριστο αριθμό προσώπων, παρά μόνο σε περιορισμένες περιστάσεις που επουδενί δεν πληρούνται στην συγκεκριμένη περίσταση όπως λχ στη σχέση εργοδότη – εργαζόμενου.



3) Απεριόριστη εξουσία της αστυνομίας για διάλυση διαδηλώσεων με κάθε μέσο.



Με τη συγκεκριμένη διάταξη όχι απλώς θεσμοθετείται η σε κάθε περίπτωση δυνατότητα διάλυσης της συνάθροισης από την αστυνομία, αλλά προβλέπεται επιπλέον η άσκηση κάθε μέσου για τη διάλυσή της.



Έτσι το άρθρο 12 του νομοσχεδίου προβλέπει ότι για την διάλυση δημόσιας συνάθροισης η αστυνομική αρχή μπορεί να χρησιμοποιεί απεριόριστη εξουσία και κάθε μέσο, ενώ ακόμη και το χουντικό νομοθέτημα προσδιόριζε τουλάχιστον συγκεκριμένα ενδεικτικά μέσα διάλυσης συναθροίσεων.



Η εξουσία της αστυνομίας να αποφασίζει για την διεξαγωγή ή μη συναθροίσεων καθίσταται απεριόριστη.



Το νομοσχέδιο προβλέπει δήθεν δυνατότητα προσφυγής στη δικαιοσύνη με αίτηση ακύρωσης και αίτηση αναστολής ενώπιον της Επιτροπής Αναστολών του ΣτΕ κατά αναιτιολόγητων ή εσφαλμένων αποφάσεων απαγόρευσης.



Επαφίεται, δηλαδή η μη εφαρμογή της αστυνομικής απαγόρευσης σε μία χρονοβόρα και δυσκίνητη δικαιοδοτική διαδικασία, καθιστώντας άνευ ουσίας τη σχετική δυνατότητα.



4) Ποινική αντιμετώπιση της διαδήλωσης και ιδιώνυμο αδίκημα



Το νομοσχέδιο εισάγει αυστηρή ποινική μεταχείριση της ανυπακοής, δηλαδή της συμμετοχής σε απαγορευθείσα από την αστυνομία συνάθροιση με φυλάκιση μέχρι ενός (1) έτους.



Μάλιστα εισάγει ιδιώνυμο αδίκημα που κολάζει ποινικά αυτοτελώς την «πρόθεση», με τη διάταξη σύμφωνα με την οποία «Στην περίπτωση που παρεισφρέουν σε αυτήν πρόσωπα με σκοπό να αλλοιώσουν με βιαιοπραγίες τον ειρηνικό χαρακτήρα της συνάθροισης, τιμωρούνται με φυλάκιση μέχρι δύο (2) ετών, εκτός αν οι πράξεις τους τιμωρούνται βαρύτερα με άλλη διάταξη».



Ρητά η διάταξη αποσυνδέει την ποινική τιμωρία από οποιαδήποτε πράξη, προβλέποντας φυλάκιση μέχρι 2 ετών σε περίπτωση απλώς μετάβασης σε διαδήλωση με σκοπό αλλοίωσης του ειρηνικού χαρακτήρα!



Τέτοια διάταξη δεν υφίστατο ούτε στο σχετικό χουντικό νομοθετικό πλαίσιο.



5) Αναγκαία η καταδίκη και αντίσταση ενάντια στην επαναφορά χουντικών διατάξεων!



Το νομοσχέδιο έρχεται σε συνέχεια μια σειράς αντιδραστικών νομοθετημάτων, όπως ο προηγηθείς Ποινικός Κώδικας, οι νέες διατάξεις του οποίου στόχευσαν συγκεκριμένα στην ποινικοποίηση συγκεκριμένων αγωνιστικών συλλογικών δράσεων και πρακτικών, που κατά τα περασμένα έτη πέτυχαν όταν υιοθετήθηκαν μαζικά από το κοινωνικό και εργατικό κίνημα, να ασκήσουν πίεση στις μνημονιακές κυβερνήσεις και να αναδείξουν δρόμους υπεράσπισης και διεύρυνσης των λαϊκών-κοινωνικών, εργατικών δικαιωμάτων και συμφερόντων (όπως οι αγώνες ενάντια στους πλειστηριασμούς, στις εξώσεις, στις διακοπές ρεύματος-νερού- τηλεφώνου κλπ).



Η κυβέρνηση από την αρχή της εκλογής της έχει επενδύσει την «επιτυχία» της διακυβέρνησής της στην αυταρχική θωράκιση του κράτους και των μηχανισμών του με την όξυνση της κρατικής καταστολής και της αστυνομικής βίας.



Το επιβαλλόμενο δόγμα του «νόμου και της τάξης» εφαρμόζεται με την όξυνση ακραίας κατασταλτικής βίας απέναντι σε εργαζόμενους, φοιτητές και μαθητές και την κανονικοποίηση των αυθαιρεσιών και παραβιάσεων δικαιωμάτων, των μαζικών «προληπτικών» συλλήψεων και ελέγχων που απειλούν κάθε εργαζόμενο.



Όμως, αυτό το νομοσχέδιο επιχειρεί να θεσμοθετήσει την κατάλυση του θεμελιώδους δικαιώματος στη διαδήλωση και την κοινωνική διαμαρτυρία μέσα από την εισαγωγή αποτρεπτικών μηχανισμών, όπως η ποινική αντιμετώπιση της συμμετοχής σε απαγορευμένη διαδήλωση ή η αστική ευθύνη του οργανωτή, αλλά και μηχανισμών «νόμιμης» απαγόρευσης ή διάλυσης κατά το δοκούν, διαδηλώσεων που δεν είναι πολιτικά επιθυμητές.



Με αυτό το νομοσχέδιο η ΝΔ αποκαλύπτει τον πραγματικό, μακροπρόθεσμο, σκοπό της πολιτικής της που είναι να τεθεί εκτός νόμου και προληπτικά το ίδιο το δικαίωμα της διεκδίκησης και της κοινωνικής διαμαρτυρίας.



Επιχειρεί ένα αποφασιστικό χτύπημα στους κοινωνικούς και εργατικούς  αγώνες.



Εφόσον ένα τέτοιο νομοθέτημα περάσει και εφαρμοστεί, θα σημάνει καταλυτικό περιορισμό της δυνατότητας του κοινωνικού και εργατικού κινήματος να συγκροτείται αποφασιστικά και μαχητικά και σε αυτό ακριβώς αποσκοπεί.



Συνεπώς, οι εν λόγω ρυθμίσεις εντάσσονται στην λογική της επιπλέον θωράκισης των κρατικών μηχανισμών, κάτι που αποτελεί ένα μακροπρόθεσμο στοίχημα των κρατούντων και του κεφαλαίου που τα προηγούμενα χρόνια των μεγάλων αντιμνημονιακών και νεολαιίστικων αναμετρήσεων και αγώνων είδαν συχνά να κλονίζονται κυβερνήσεις και στρατηγικές επιλογές του.



Το βάθος του αντιδραστικού χαρακτήρα του νομοσχεδίου πρέπει να βρει απέναντί του όλη την κοινωνία, το σύνολο των συνδικάτων και κάθε εργαζόμενο.



Αυτό το νομοσχέδιο δεν πρέπει να ψηφιστεί..



Παλλαϊκός ξεσηκωμός και πλατιά μαζική ανυπακοή πρέπει να είναι η απάντηση.



Είναι καθήκον μας να υπερασπιστούμε τα κοινωνικά- εργατικά δικαιώματα και ελευθερίας που κερδήθηκαν με τους αντιδικτατορικούς και μεταπολιτευτικούς κοινωνικούς αγώνες οι οποίοι συνεχίζονται μέχρι σήμερα!



Τό είδα>>> ΕΔΩ

Ντροπή – Οι τράπεζες κόβουν τις μισές από τις αιτήσεις προστασίας της πρώτης κατοικίας…!

Μία στις δύο αιτήσεις που υποβάλλονται στην πλατφόρμα για την προστασία της πρώτης κατοικίας «κόβεται» από τις τράπεζες.


Όπως προκύπτει από τα αναλυτικά στοιχεία που δημοσίευσε το υπουργείο Οικονομικών, από συστάσεως της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την προστασία της κύριας κατοικίας, δηλαδή από την 1η Ιουλίου 2019 έως και την 16η Ιουνίου 2020, από τις 4.596 αιτήσεις που έχουν υποβληθεί από τους πολίτες και έχουν διαβιβαστεί στις τράπεζες και στους διαχειριστές δανείων μόνο στις μισές, δηλαδή στις 2.317 αιτήσεις, οι τράπεζες και οι εταιρείες διαχείρισης έχουν δώσει προτάσεις.



Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία που γνωστοποίησε το υπουργείο Οικονομικών, στο διάστημα που αναφέρθηκε, έχουν ρυθμιστεί 67.600.000 ευρώ δανειακών απαιτήσεων με υποθήκη ή προσημείωση στην κύρια κατοικία μέσω της πλατφόρμας, έχει πραγματοποιηθεί διαγραφή οφειλών, ύψους 11,900.000 ευρώ και εγκρίθηκε κρατική επιδότηση μέχρι τη συνολική εξόφληση των δόσεων αποπληρωμής των δανείων που ρυθμίστηκαν, ύψους 25.600.000. ευρώ.



Κατά την τρίτη έκθεση προόδου αναφορικά με την εξέλιξη του ζητήματος της αντιμετώπισης του ιδιωτικού χρέους διαπιστώνεται ότι από τον Ιούλιο 2019 έως τα τέλη Μαΐου 2020 ρυθμίστηκαν επιτυχώς, τόσο από τις τράπεζες όσο και από τις εταιρίες διαχείρισης απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσεις, 252.529 στεγαστικά, καταναλωτικά και επιχειρηματικά δάνεια, συνολικού ύψους 12,33 δισ. ευρώ.



Συγκεκριμένα από τις τράπεζες ρυθμίστηκαν επιτυχώς 200.638 δάνεια ύψους 10,2 δισ. ευρώ, ενώ από τις εταιρίες διαχείρισης απαιτήσεων ρυθμίστηκαν επιτυχώς 51.891 δάνεια, ύψους 2,15 δισ. ευρώ.



Τό είδα>>> ΕΔΩ

www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwitterlinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *