ΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΤΕΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ

5/5 (1)

Διορίστηκε το πρώτο επταμελές διοικητικό συμβούλιο, με τριετή θητεία, που θα αναλάβει τη διαχείριση του μουσουλμανικού τεμένους της Αθήνας.

Ειδικότερα, πρόεδρος διορίστηκε ο Κωνσταντίνος Πιτταδάκης, που είναι προϊστάμενος Διεύθυνσης της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων του υπουργείου Παιδείας. Αντιπρόεδρος ορίστηκε η Σταματίνα Μουρελάτου, αναπληρώτρια προϊσταμένη Διεύθυνσης της Γενικής Γραμματείας Δημοσιονομικής Πολιτικής του υπουργείου Οικονομικών.

Δύο μέλη διορίστηκαν εκ μέρους του Δήμου Αθηναίων συγκεκριμένα, ο Ιωάννης Βακουντούζης, προϊστάμενος Διεύθυνσης του δήμου και η Νέλλη Παπαχελά, αντιδήμαρχος Αθηναίων. Επίσης στο διοικητικό συμβούλιο διορίστηκε ως νομικός σύμβουλος ο Στέφανος Βαζάκας, δικηγόρος παρ ’ Αρείω Πάγω.

Στο Δ.Σ. δύο θέσεις ανήκουν στους εκπροσώπους των μουσουλμανικών κοινοτήτων. Η επιλογή αυτών των ατόμων δεν έγινε τυχαία, αλλά με συγκεκριμένα κριτήρια. Ζουν και εργάζονται εδώ και χρόνια στην Ελλάδα, έχουν την ελληνική υπηκοότητα, είναι οικογενειάρχες και έλαβαν το χρίσμα της εκπροσώπησης των κοινοτήτων τους.

Ο Εχάμπ ελ Σαγιέντ είναι σουνίτης Αιγύπτιος, με αναπληρωτή τον Σουνίτη Σύριο επιχειρηματία που ζει στην Ελλάδα Χαλίντ Μπαντρ. Τακτικό μέλος είναι και ο Γκουλάμ Μουρταζά, ο οποίος εκπροσωπεί τους σουνίτες Πακιστανούς που ζουν στην Αθήνα. Αναπληρωτής του είναι ο Ασίρ Χαϊντέρ Σα-γιέντ, και αυτός με καταγωγή από το Πακιστάν, που εκπροσωπεί τους εν Ελλάδι σιίτες.

Τώρα το πώς θα λειτουργήσει το τζαμί με το δεόμενο τις πολύ μεγάλες διαφορές και αντιπαραθέσεις μεταξύ Σουνιτών και Σιιτών. δεν μας το αναφέρει κανένας… «σχετικός».

www.dimokratianews.gr
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

1 Response

  1. Ένας Ισλαμικός χώρος λατρείας δεν μπορεί να διοικείται από μη Μουσουλμάνους. Είναι άκυρος όπως προκύπτει από τα Κορανικά χωρία 9:17-18. Δεύτερον, δεν υπάρχει αντιπροσωπευτικό σωματείο για όλους τους Μουσουλμάνους (στην Ελλάδα), μιας και το κάθε τζαμί εκπροσωπεί τον εαυτό του και το δόγμα που πρεσβεύει. Αυτό δεν μπορεί να σταθεί ως δείγμα αντιπροσώπευσης. Επίσης, πολλά σωματεία (ως χώροι λατρείας) λειτουργούν όχι με το θεολογικό συναίσθημα αλλά με το εθνικό (τζαμιά Πακιστανών, τζαμιά Αράβων, Τζαμιά Αφγανών, κτλ.) αυτό δυσκολεύει περαιτέρω το στοιχείο της αντιπροσώπευσης. Συνεπώς, πολλοί Μουσουλμάνοι θα υποχρεωθούν, δίχως την θέληση τους, να αντιπροσωπεύονται από φωνές τις οποίες απορρίπτουν ως Ισλαμικές. Αυτό, με μαθηματική ακρίβεια, θα οδηγήσει σε συνέπειες (συγκρούσεις, λεκτικές διαμάχες, κτλ).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *