Κορωνοϊός: προστασία με βιταμίνη D (βιντεο)

(…) Ακόμη και από τις αρχές Μαρτίου φέτος ξεκίνησαν οι πρώτες αναφορές ότι τα άτομα που έχουν επάρκεια βιταμίνης D στο αίμα τους φαινόταν ότι ακολουθούσαν μια πιο ήπια πορεία όταν έκαναν εισαγωγή στο νοσοκομείο με λοίμωξη από κορωνοϊό.

(…) Πάντως, στην συνέχεια ήρθαν και οι πιο συγκεκριμένες μελέτες, δηλαδή οι μελέτες που ξεκαθάριζαν ότι η επάρκεια σε βιταμίνη D βοηθάει και αυτό μάλιστα επιβεβαιώθηκε από πολλά κέντρα υποδοχής κρουσμάτων κορωνοϊού. 
Επίσης, ακολούθησαν μελέτες που μας αποκάλυψαν τον μηχανισμό με τον οποίο γίνεται αυτό και τέλος πρόσφατα, μόλις πριν μερικές εβδομάδες δημοσιεύθηκαν και μελέτες που έδειξαν ότι τα συμπληρώματα με βιταμίνη D φαίνεται ότι βοηθούν στην προστασία από τον κορωνοϊό. 
Αυτό κατέληξε σε μια πανηγυρική νίκη της βιταμίνης D που υποχρέωσε ακόμα και τον «Τσιόδρα» της Αμερικής, τον Δρα Φάουτσι, όχι μόνο να συστήσει σε όλους να παίρνουν βιταμίνη D για τον κορωνοϊό, αλλά δήλωσε ότι και αυτός κάνει το ίδιο πράγμα. Άρα, αν το παραδέχεται μία από τις σημαντικότερες αυθεντίες παγκοσμίως για τον κορωνοϊό, σημαίνει ότι έχουμε αρκετά στοιχεία! 
Στο παρελθόν, έχω εξηγήσει γιατί η βιταμίνη D είναι χαμηλή σχεδόν σε όλους μας και συστήνω εξέταση των επιπέδων βιταμίνης D και συμπλήρωμα με τροφές και συμπληρώματα, αν δεν επαρκεί. Από την άλλη, αν δεν θέλετε να παίρνετε βιταμίνη D σήμερα θα σας συστήσω τις τροφές που είναι πιο πλούσιες σε βιταμίνη D για να τις επιλέγετε και να τις καταναλώνετε συχνά. Φυσικά, μπορείτε να κάνετε και τα δύο.
Πάντως, υπολογίστε ότι την ημέρα πρέπει να καταναλώνετε πάνω από 800 διεθνείς μονάδες βιταμίνης D, αλλά, επειδή το πιθανότερο είναι να έχετε ήδη έλλειψη, καλύτερα να στοχεύσετε στις 2000 μονάδες την ημέρα μέχρι να μπείτε στην ασφαλή ζώνη. 
Πάμε όμως να δούμε τις τροφές:(…) (…) Σαρδέλες: Η σαρδέλα αποτελεί το αγαπημένο μου ψάρι γιατί είναι πάρα πολύ νόστιμο, πολύ θρεπτικό, αλλά και εξαιρετικά οικονομικό. Οι περισσότεροι γνωρίζετε ότι η σαρδέλα είναι πολύ πλούσια σε ωμέγα 3, σήμερα όμως θα σας πω ότι είναι πολύ πλούσια και σε βιταμίνη D, φτάνοντας τις 500 διεθνής μονάδες ανά 200 θερμίδες. Συνυπολογίζοντας ότι δεν έχει σχεδόν καθόλου τοξίνες και κοστίζει τόσο λίγο, θα πρέπει να φροντίσετε να την τρώτε τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα.
Ρέγκα: Η ρέγκα προσφέρει 400 διεθνής μονάδες βιταμίνης D ανά 200 θερμίδες ψαριού, είναι επίσης μια πολύ καλή λύση. Δυστυχώς, συχνά στο εμπόριο την βρίσκουμε παστή, που είναι μια κακή ιδέα, γιατί στα παστά συχνά δημιουργούνται καρκινογόνες ουσίες, άρα συστήνεται μόνο φρέσκια ή κατεψυγμένη. 
Σκουμπρί: Το σκουμπρί είναι ψάρι συγγενικό στην σαρδέλα και μοιράζεται πολλά από τα καλά της σαρδέλας, όσο και την χαμηλή τιμή. Τα επίπεδα της βιταμίνης D είναι λίγο πιο χαμηλά στο σκουμπρί, γύρω στις 350 μονάδες, αλλά συνυπολογίζοντας τα υπόλοιπα θρεπτικά του συστατικά, μπορεί να καταναλωθεί εύκολα, ως εναλλακτικό της σαρδέλας.

seferou.blogspot.com

Μάσκες ακόμα και στην γέννα

ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ, ΑΠΛΑ ΖΕΙΣ ΣΕ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ Η ΜΑΦΙΑ ΤΩΝ ΓΑΜΨΟΜΥΤΗΔΩΝ. ΑΘΉΝΑ 500 π.Χ. = ΧΡΥΣΟΥΣ ΑΙΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΓΩΓΏΝ.

 Το πρώτο βήμα προς την νίκη…Νίκος Αντωνιάδης: “Η Εισαγγελία Αθηνών διέταξε προκαταρκτική εξέταση για τα ψευδή κρούσματα, τις νοσηλείες και τους θανάτους λόγω “Covid-19””

ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝΟΥΝ ΑΡΟΝ ΑΡΟΝ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΓΡΙΠΗΣ. ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ. Ο ΔΡΑΚΟΥΛΗΣ ΠΗΡΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. «ΜΑΣΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ» ΣΗΜΑΙΝΕΙ LOCKDOWN, ΠΑΛΙ, ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΑΗ ΓΙΑΝΝΙΟΥ. ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΠΟ 12μιση ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΕΩΣ ΤΙΣ 5 ΤΟ ΠΡΩΙ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ «ΘΑ ΒΑΛΩ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ ΣΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΆΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΑΜΕ, ΤΑ 3 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΙΣΛΑΜΟ-ΕΙΣΒΟΛΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΆΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ». ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΙΣΩΣ ΖΟΥΝ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΑΣ ΤΟ ΧΩΝΕΨΟΥΜΕ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΙΚΗ ΧΩΡΑ..

diodotos-k-t.blogspot.com

www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwitterlinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *