Θα υπάρξει επιβολή μάσκας στο ναό; Θα δούμε παπάδες μασκαράδες όπως στον Π. Τάφο;Καζάνι που βράζει η Ιεραρχία – H μάσκα είναι πρωταρχικό στοιχείο του αρχαίου θεάτρου και των ανιμιστικών, σαμανικών θρησκευμάτων…….

5/5 (4)

Η μάσκα είναι πρωταρχικό και πανάρχαιο στοιχείο θεάτρου. Στην αρχαία Ελλάδα οι ηθοποιοί πάντα έφεραν μάσκα ….

Η μάσκα είναι πρωταρχικό στοιχείο αφρικανικών και μη προ-θησκευτικών συστημάτων όπως ο ανιμισμός, ο παγανισμός, ο σαμανισμός…. Αλλά δυστυχώς φέτος μπορεί ν΄ακυρώθηκαν τα καρναβάλια αλλά φευ είδαμε μασκαράδες παπάδες στον Πανάγιο τάφο και μασκαράδες παπάδες και πιστούς ανά τον Ορθόδοξο κόσμο…τώρα και στην Ελλάδα μια από τις προϋποθέσεις για το άνοιγμα των εκκλησιών θα είναι η μάσκα;;; Η Ορθοδοξία είναι μια μυσταγωγική,αναγωγική θρησκεία η εισαγωγή της μάσκας αλλοιώνει παραποιεί κι ακυρώνει το χαρακτήρα της δραματικά ο απόλυτος ευτελισμός… To ότι το πρωτεύον για την Πολιτεία δεν είναι η υγεία αλλά ο καρναβαλισμός των Ιερών Μυστηρίων αποδεικνύεται από το γεγονός ότι Υπουργός είπε φτιάξτε και φορέστε μια χάρτινη μάσκα την ώρα που η αποτελεσματικότητα ως κι αυτών των συνηθισμένων υγειονομικών μασκών είναι ελέγχομενη σύμφωνα με ειδικούς….

”To Πρόσωπο της μάσκας .. Ενσάρκωση σύμφωνα με την αφρικανική παράδοση της Δύναμης, της Εξουσίας, της Σοφίας, η μάσκα λέει δεν είναι έργο τέχνης αλλά μια δημιουργία του Θεού.Η λειτουργία της είναι ιερή εξοπλισμένη με μια θεία φύση..Αθάνατη ποτέ δεν θα δούμε τον τάφο μιας μάσκας…Η μάσκα παίζει ένα ρόλο μεγαλειώδη στο πνευματικό,συμβολικό, νομολογικό ή ακόμη διπλωματικό πεδίο.Οι μάσκες, στην αφρικανική σύλληψή τους, δεν περιορίζονται σε ένα κομμάτι ξύλου. Αυτά τα γλυπτά είναι μόνο το ορατό πρόσωπο ενός άγνωστου θεσμού.

Τα 3 δομικά στοιχεία της μάσκας:αυτός ο οποίος την φέρει (κανάλι/δίαυλος μέσω του οποίου η μάσκα εκφράζεται στον κόσμο ,κρατάει αυτή τη λειτουργία κατά τη διάρκια όλων των τελετουργιών και σ΄όλη της τη ζωή), το πρόσωπο της μάσκας (αυτό που είναι γλυπτό αυτό καθ΄εαυτό) και το κοστούμι της (καπέλο, μανδύας, φούστες από raphia,ραβδί ζωγραφισμένο ή γλυπτό κλπ) (σσ. από αυτό προκύπτει ότι ο φέρων μάσκα εσνσωματώνεται στη μάσκα είναι ένα με αυτή)

H μάσκα δεν υπάρχει παρά μόνο όταν είναι μαζεμένα αυτά τα 3 στοιχεία. Αυτός που τι φέρει οφείλει μα είναι εν ζωή και υποβάλλεται στο καθεστώς της ανωνυμίας κατά τη διάρκεια της ύπαρξή του,δανείζει το σώμα του και τη φωνή του στη μάσκα κατά τη διάρκεια τελετουργιών, στις γιορτές αλλά επίσης στις αποφάσεις της δικαιοσύνης ή ακόμη στις πολιτικές διαμεσολαβήσεις Συγγραφέας και χορογράφος.”Alphonse Tierou lemonde 15/4/11, Le Monde des Religions n°29, 1/5/2008

Ο συγγραφέας Φ. Καγγελάρης έχει ταξιδέψει σε όλο τον πλανήτη για να καταφέρει να έχει σήμερα τη μεγαλύτερη συλλογή με μάσκες στην Ελλάδα. Ως ειδήμονας πλέον αναφέρει:

Το ζητούμενο είναι σταθερό. Υπάρχει ένας άξονας καλού-κακού και πάντοτε η μάσκα προσπαθεί να διώξει το κακό και να φέρει το καλό. Η μάσκα είναι μια τρανς κατάσταση: κάποιος προσπαθεί είτε να εισχωρήσει στις δυνάμεις που επικαλείται είτε να κάνει τον ενδιάμεσο για να τις διώξει. Μπορεί να λειτουργήσει και ως ένα είδος πανοπλίας, φυλαχτού ή ακόμα και ως ξόρκι. Λειτουργούν με τον ίδιον ακριβώς τρόπο που μεταχειριζόμαστε κι εμείς τις θρησκευτικές εικόνες όταν προσευχόμαστε σε αυτές ώστε να κάνουν το θαύμα τους στις λιτανείες. Ουσιαστικά, είναι η παλιά ευχή του ανθρώπου να επιβάλει την επιθυμία του, να επιβληθεί στις δυνάμεις της φύσης, αλλά με πιο πρωτόγονο τρόπο. Πηγή: www.lifo.gr

Ο χριστιανός δεν φέρει μια μάσκα αλλά αυτός είναι η πραγματοποίηση και η αποκάλυψη του ενωμένου προσώπου στο Θεό κι είναι η έκφραση της αλήθειας και της ζωής σε όλες τις διαστάσεις και σε όλους τους τομείς.” Αρχιμανδρίτης Βασίλειος Κραραγιάννης 1/1/86 από την Εισαγωγή στην ”La Divine Liturgie de Saint Jean Chrysostome” εκδ. Tertios

Οι εκκλησίες ανοίγουν υπό όρους, είπε η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων.Τόνισε ότι είναι πολύ πιθανόν οι μάσκες να είναι υποχρεωτικές..

Δηλ. οδηγούμαστε σε φαινόμενα Αnonymous πιστούς κι Αnonymous παπάδες…διακωμώδηση.

ὅτι θέατρον ἐγενήθημεν τῷ κόσμῳ, καὶ ἀγγέλοις καὶ ἀνθρώποις. ἡμεῖς μωροὶ διὰ Χριστόν, ὑμεῖς δὲ φρόνιμοι ἐν Χριστῷ· ἡμεῖς ἀσθενεῖς, ὑμεῖς δὲ ἰσχυροί· ὑμεῖς ἔνδοξοι, ἡμεῖς δὲ ἄτιμοι. διωκόμενοι ἀνεχόμεθα, βλασφημούμενοι παρακαλοῦμεν· ὡς περικαθάρματα τοῦ κόσμου ἐγενήθημεν, πάντων περίψημα ἕως ἄρτι.

Καζάνι που βράζει η Ιεραρχία – Ένα βήμα πριν την «ανταρσία» πολλοί μητροπολίτες





Αδυνατώντας πλέον να απαντήσουν στις κυριολεκτικά χιλιάδες οχλήσεις από την πλευρά των πιστών που σε καθημερινή βάση «βομβαρδίζουν» τα email των Μητροπόλεων ζητώντας πράξεις, οι μητροπολίτες έχουν στρέψει πλέον τον βλέμμα τους προς τον πρώτο όροφο του αρχιεπισκοπικού μεγάρου.

Το κύμα της αντίδρασης εντός των κόλπων της Εκκλησίας διαγράφει την πορεία μιας πυραμίδας, αφού οι πιστοί πιέζουν τους ιερείς και τους αρχιερείς, οι ιερείς τους μητροπολίτες τους και όλοι μαζί καταλήγουν στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο ο οποίος βρίσκεται ενώπιον της γένεσης της σημαντικότερης ίσως εσωτερικής κρίσης στον χώρο της Εκκλησίας από την ημέρα που ανέλαβε τον θρόνο των Αθηνών.

Ανδρέας Λουδάρος – Δημοσιογράφος


Με καζάνι έτοιμο να εκραγεί ομοιάζει τις τελευταίες ώρες η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος με τη συντριπτική πλειονότητα των μελών της να ξεκαθαρίζει πως ο χρόνος της υπομονής τελείωσε.  

Αδυνατώντας πλέον να απαντήσουν στις κυριολεκτικά χιλιάδες οχλήσεις από την πλευρά των πιστών που σε καθημερινή βάση «βομβαρδίζουν» τα email των Μητροπόλεων ζητώντας πράξεις, οι μητροπολίτες έχουν στρέψει πλέον τον βλέμμα τους προς τον πρώτο όροφο του αρχιεπισκοπικού μεγάρου.

Το κύμα της αντίδρασης εντός των κόλπων της Εκκλησίας διαγράφει την πορεία μιας πυραμίδας, αφού οι πιστοί πιέζουν τους ιερείς και τους αρχιερείς, οι ιερείς τους μητροπολίτες τους και όλοι μαζί καταλήγουν στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο ο οποίος βρίσκεται ενώπιον της γένεσης της σημαντικότερης ίσως εσωτερικής κρίσης στον χώρο της Εκκλησίας από την ημέρα που ανέλαβε τον θρόνο των Αθηνών.

Οι πληροφορίες που έχουν κυκλοφορήσει περί προγραμματισμού ανοίγματος των ναών των Ιούνιο σε συνδυασμό με την φόρτιση που προκάλεσε η αυστηρότητα στην τήρηση των μέτρων κατά την διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας, έχουν δημιουργήσει μια ασφυκτική ατμόσφαιρα στην Εκκλησία την οποία έκανε ακόμη πιο δύσκολη η χθεσινή πρωτοβουλία της εν κινήσει συναυλίας της κας. Άλκηστις Πρωτοψάλτη.

Σήμερα σε αρκετές Μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος αρκετοί ναοί ως απάντηση ενεργοποίησαν τα εξωτερικά τους ηχεία και επέτρεψαν σε πιστούς που προσήλθαν να προσευχηθούν ενώ οι μητροπολίτες ο ένας μετά τον άλλο διαμηνύουν πως αλλάζουν γραμμή πλεύσης.


Είναι ενδεικτικό πως αρκετοί από αυτούς που διαμαρτύρονται έντονα και δηλώνουν αποφασισμένοι ακόμη και να συγκρουστούν εάν χρειαστεί δεν προέρχονται από τις τάξεις των λεγόμενων «σκληρών» της ιεραρχίας αλλά από αυτές των μετριοπαθών…

«Όταν Λοιπόν οι επιτάφιοι δεν βγήκαν, όταν οι λιτανείες των ιερών εικόνων ακόμα και με μεμονωμένους με ιερείς δεν βγαίνουν και γίνονται αυτά μέσα στην Αθήνα τότε εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε το ίδιο. Άρα λοιπόν και τις πόρτες ανοίξαμε και τα μικρόφωνα ανοίξαμε και τις καμπάνες χτυπάμε και είμαστε εδώ για να απολογηθούμε σε όποιον έχει το παράπονο του», είπε σήμερα ο μητροπολίτης Σταγών και Μετεώρων Θεόκλητος ένας εκ των πλέον μετριοπαθών που ξεκαθάρισε δημόσια τη στάση του, ακυρώνοντας στην πράξη μέρος των κυβερνητικών αποφάσεων.



Ένας επίσης μετριοπαθής μητροπολίτης, ο Λαρίσης Ιερώνυμος, αν και δεν προχώρησε σε μονομερείς ενέργειες δεν έκρυψε τη δυσφορία του  

«Δεν μπορεί μία αγαπημένη κατά τα άλλα τραγουδίστρια, να περιδιαβαίνει με μεγάφωνα την Αθήνα και να ανεβαίνει πάνω σε πλατφόρμα έξω από το Μαξίμου και να συγκεντρώνει πλήθος γύρω από τον πρωθυπουργό, για να εμψυχώσει τους Έλληνες και να απαγορεύεται αυτό από τις ενορίες, να βάλουν μεγάφωνα για να ακούν οι πιστοί στη συνοικία το θείο λόγο, από τους ιερείς και τους ψαλτάδες τους. Η εκκλησία στις μέρες του εγκλεισμού δεν εμψύχωνε τους πολίτες;», αναρωτήθηκε ζητώντας άμεση άρση μέρους των μέτρων στις εκκλησίες.

Στην άλλη άκρη της χώρας, στην Χαλκιδική, ο εκεί μητροπολίτης Ιερισσού Θεόκλητος, επίσης σπάνιος στις τοποθετήσεις ήταν ακόμη πιο σκληρός. 

«Αν έχουν σκοπό να ταπεινώσουν την Εκκλησία και να ισχύσει στην Εκκλησία, στην Ελλάδα, ο καισαροπαπισμός η επιβολή του κράτους απέναντι στην Εκκλησία, δεν θα περάσει», είπε χαρακτηριστικά αναφέροντας παλιά φράση του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου πως  «Όποιοι άπλωσαν χέρι στην Εκκλησία τους κόπηκε…».

«Εάν έχουν σκοπό να περιφρουρήσουν τη χώρα από τον κορονοϊο μπράβο τους. Εγώ πρώτος θα βγω να τους στηρίξω. Αν όμως έχουν άλλο σκοπό και γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια έναν Αρχιεπίσκοπο, μια Σύνοδο ολόκληρη κι εμάς τους δεσποτάδες και τους παπάδες… φίδι που τους έφαγε. Το χέρι που άπλωσε στην Εκκλησία κόπηκε», τόνισε.

Ενδεικτικό της συγκρουσιακής λογικής που επικρατεί πλέον ήταν και η δήλωση του ίδιου μητροπολίτη πως δεν φοβάται τις συνέπειες… «Θα μου πάρουν το ωμόφορο από τη Χαλκιδική;», αναρωτήθηκε, για να απαντήσει περιπαικτικά: «Τι μου λες;».


Κι αν οι μετριοπαθείς της Ιεραρχίας βρίσκονται σε κατάσταση συναγερμού, οι γνωστοί για τις αντίθετες απόψεις τους, έχουν προχωρήσει ήδη ένα βήμα παραπέρα. 

Όπως ο μητροπολίτης Κερκύρας που όταν ρωτήθηκε από τον Δημήτρη Ριζούλη της εφημερίδας «Δημοκρατία» για το αν τα πρόσωπα στο εσωτερικό της Εκκλησίας «αποτελούν πρόβλημα» είπε με νόημα πως «Για την Εκκλησία ισχύει η ισοβιότητα. Είναι όμως βέβαιο ότι ουδείς μας μπορεί να σταθεί στην συνείδηση του πιστού λαού όταν δεν τον υπερασπίζεται, όταν δεν αναγνωρίζει τα δίκαιά του, όταν δεν βοηθά ώστε η πίστη του λαού να παραμένει ισχυρή».

Πολλοί θεώρησαν τη φράση αυτή ως έμμεσο μήνυμα – αιχμή του μητροπολίτη προς τον Αρχιεπίσκοπο.

ΕΤΟΙΜΑΖΑΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ

Η διαρροή της πληροφορίας πως ο Αρχιεπίσκοπος έχει ήδη αποστείλει επιστολή προς των πρωθυπουργό εκθέτοντάς του τις θέσεις της Εκκλησίας, έβαλε «φρένο» σε μια άλλη πρωτοβουλία ομάδας μητροπολιτών που με κοινή επιστολή τους προς τον αρχιεπίσκοπο του ζητούσαν να αναλάβει δράση.

Μέχρι χθες είχαν συνυπογράψει την επιστολή περίπου 15 αρχιερείς από όλες τις ιδεολογικές διαστρωματώσεις της Ιεραρχίας οι οποίοι μόλις ενημερώθηκαν πως η επιστολή έχει ήδη αποσταλεί «πάγωσαν» τη διαδικασία αναμένοντας την απάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Αν ο Αρχιεπίσκοπος δεν είχε ήδη προνοήσει να συντάξει την επιστολή του προς τον πρωθυπουργό, θεωρείται βέβαιο πως οι 15 θα ήταν υπερπολλαπλάσιοι.

Το ζητούμενο πλέον είναι το σήμα που θα δώσει το Μέγαρο Μαξίμου από το οποίο θα κριθούν και οι εξελίξεις που θα ακολουθήσουν. 

ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΤΗΣ «ΙΕΡΑΣ ΑΝΤΑΡΣΙΑΣ»

Στην περίπτωση που η κυβέρνηση δεν λάβει άμεσα πρωτοβουλίες ώστε να δημιουργηθεί μια «βαλβίδα αποσυμπίεσης» επαναφέροντας τουλάχιστον την ατομική προσευχή και δίνοντας την ευκαιρία στους πιστούς να παρακολουθούν υπό προϋποθέσεις και με μέτρα αυτοπροστασίας τις ιερές ακολουθίες, θεωρείται μαθηματικά βέβαιο πως οι εστίες της αντίδρασης θα «φουντώνουν» η μια μετά την άλλη.

Η πίεση των πιστών από την μια και η σχεδόν εμπεδωμένη αντίληψη πως στην Εκκλησία εξαντλείται η αυστηρότητα των μέτρων από την άλλη, είναι ο κρίσιμος συνδυασμός που θα οδηγήσει τον έναν μετά τον άλλον τους μητροπολίτες σε διαφοροποίηση από την κεντρική γραμμή της Συνόδου. 

Σε μια τέτοια περίπτωση το συνολικό οικοδόμημα της Εκκλησίας θα δεχθεί εξαιρετικά ισχυρό πλήγμα το οποίο θα μπορέσει να ανασχεθεί μόνο με έναν τρόπο… την ολοκληρωτική άρνηση.

Σε μια τέτοια περίπτωση ακόμη και ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος που δεν έχει κρύψει τις μετριοπαθείς θέσεις του, θα αναγκαστεί να ηγηθεί αυτού του «κινήματος» αφού σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται βέβαιο πως αυτοί που θα αναλάβουν τα ηνία θα είναι οι πλέον σκληροί της Ιεραρχίας.

Είναι ενδεικτικό πως η φράση «ας έρθουν να μας συλλάβουν όλους» ακούγεται όλο και περισσότερο από χείλη αρχιερέων ενώ είναι χαρακτηριστική η στιχομυθία μητροπολίτη με αστυνομικό διευθυντή της περιοχής του στον οποίο είπε «Εγώ θα κάνω τη δουλειά μου κι εσύ κάνε τη δική σου».

Το τι θα ακολουθήσει από την πλευρά της Εκκλησίας θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τις πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης.



Πηγή: Orthodoxia.info

Πηγή

Η επιστροφή της Κρατικής Εκκλησίας.

Εχθές ο Μητσοτάκης έκανε την κάτωθι δήλωση για την Εκκλησία «Επιτρέψτε μου, εδώ, μία αναφορά στην Εκκλησία: Ευχαριστώ τον Αρχιεπίσκοπο και τον κλήρο για την κατανόηση και τη συνεργασία μας. Δεν ήταν εύκολη για κανέναν μας η εμπειρία του φετινού Πάσχα. Αποδείχθηκε, όμως, ότι ήταν αναγκαία για όλους. Από τις 4 Μαΐου οι εκκλησίες θα είναι ανοιχτές για ατομική λατρεία. Και από την Κυριακή 17 Μαΐου οι πιστοί θα μπορούν να συμμετέχουν και στη Θεία Λειτουργία και στις υπόλοιπες ακολουθίες. Πάντα όμως με αυστηρούς κανόνες που θα συμφωνηθούν με την Ιερά Σύνοδο και την επιστημονική κοινότητα.»
Ομίλησε για «κατανόηση» και «συνεργασία» με τις πλάτες των Επισκόπων που δημοσίως επαίνεσαν το κλείσιμο των Ναών και τα μέτρα της κυβέρνησης. Με τις πλάτες των Επισκόπων που παρακολούθησαν άπραγοι τον διωγμό και τον διασυρμό των πιστών από τα βοθροκάναλα των 20 εκατομμυρίων.   Όσοι αντιστάθηκαν είναι για αυτούς τους Επισκόπους κακό παράδειγμα διότι τους εκθέτουν ανεπανόρθωτα. Γι’ αυτόν τον λόγο συνεχίζουν και μας λένε ότι μόνο η υπακοή στον Επίσκοπο είναι ευλογημένη από τον Θεό. 
Ένας τσοπάνης ποτέ δεν θα άφηνε τα πρόβατά του εκτεθειμένα στους λύκους. Από το 2016 και μετά ζούμε ακριβώς αυτό.  Οι Επίσκοποι μας άφησαν εκτεθειμένους στους αιρετικούς, μετά μας άφησαν εκτεθειμένους στους σχισματικούς και μετά μας πέταξαν έξω και από τους Ναούς, αφήνοντάς μας αλειτούργητους και ακοινώνητους. Μας γνωστοποίησαν με τον πιο κραυγαλέο τρόπο ότι τα πάντα μέσα στην Εκκλησία, από την Ορθόδοξη Θεολογία μέχρι και την εκκλησιαστική μας ζωή, καθορίζονται από τις κοσμικές εξουσίες.
Ποιός ο λόγος λοιπόν να συνεχίσουμε να μιλάμε για Εκκλησία και όχι για Κρατική Εκκλησία, υποκατάστημα του εκάστοτε πολιτικού κυβερνήτη;  Είναι ο καισαροπαπισμός μόλις τωρινό φαινόμενο των ημερών μας σεβαστέ π. Σαράντη Σαράντο;  Η ψευδοσύνοδος τί ήταν;  Το ουκρανικό τί ήταν;  Δεν μας επιβλήθηκαν και στις δύο αυτές περιπτώσεις ταπεινωτικές και βλάσφημες υποχωρήσεις στα της Πίστεώς μας από κοσμικά κέντρα που έχουν συνάψει αμαρτωλούς δεσμούς με εκκλησιαστικά πρόσωπα; Είναι δυνατόν ποτέ η στρατευόμενη Εκκλησία να ελευθερωθεί όταν λέμε μισές αλήθειες;
Ο Μητσοτάκης κατέστησε σαφές ότι ο δρόμος είναι μακρύς και ότι το σχέδιο της κυβέρνησης ενδέχεται να αναθεωρηθεί σε περίπτωση αναζωπύρωσης (του κορωδοϊού). Η ζωή μας πάντως μέσα στην Κρατική Εκκλησία δεν θα είναι η ίδια, άλλωστε, «δεν υπάρχει επιστροφή στην «προ κορωνοϊού πραγματικότητα». Ζούμε, ήδη, αλλιώς.», είπε ο Μητσοτάκης. 
Τι θα κάνει λοιπόν ο πιστός όταν του πει ο Μητσοτάκης που παίρνει εντολές από τους Σιωνιστές οι οποίοι προωθούν τη νέα τάξη ότι θα πρέπει να εκκλησιάζεται με μάσκα;  Ότι δεν θα πρέπει να προσκυνά τις Ιερές Εικόνες αλλά να κάνει υπόκλιση από μακρυά; (το είχε προτείνει ο Δημητριάδος).  Ότι δεν θα πρέπει να ασπάζεται το χέρι του ιερέα και ότι θα πρέπει να παίρνει το αντίδωρο μόνος του;  Ότι θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας;  Ότι τον εν Χριστώ αδελφό στην Εκκλησία θα πρέπει να τον βλέπει ως ένα δυνητικό μικρόβιο από το οποίο πρέπει να κρατά αποστάσεις;  Καταλαβαίνουμε τις προεκτάσεις όλων αυτών; Δεν ξέρω για ποιον λόγο συνεχίζουμε να έχουμε τους Επισκόπους. Τουλάχιστον ας τους ονομάσουμε αλλιώς, θρησκευτικούς υπουργούς του Κράτους φερ’ ειπείν ή κάτι άλλο, διότι αλλιώς ξεφτιλίζουμε τη λέξη «Επίσκοπος».  Δεν μπορεί να λέγεται «Επίσκοπος» αυτός ο οποίος είτε σιωπά, είτε ντύνει με οικουμενιστική αγαπολογία τα προτάγματα του Καίσαρα. Δεν μπορεί να ζει εις βάρος των αιμάτων των Μαρτύρων και των Ομολογητών. Ούτε μπορεί να λέγεται Εκκλησία μία οντότητα η οποία έχει ως κεφαλή τον Καίσαρα.
Στο παραπάνω απόσπασμα, όπου ο υπουργός συμπεριέλαβε εσκεμμένως στο κάλεσμα της κυβέρνησης και την κοινωνία των (τρομοκρατημένων και κακοπληροφορημένων) πολιτών, για να μην φαίνεται ότι η κυβέρνηση ενεργεί μονομερώς, δικτατορικά και εφαρμόζει στρατιωτικού τύπου πολιτικές, ξεχωρίζουν δύο ιδιαίτερα σημεία:  Πρώτον, ότι για τον πολιτικό κόσμο ο ρόλος της Εκκλησίας είναι κοινωνικός. Δεύτερον, ότι ο υπουργός περιέγραψε περιληπτικά αυτό το οποίο μας πάσαρε με αγαπουλίστικο και ψευτοθεολογικό μανδύα η ΔΙΣ και μας μετέφεραν και αρκετοί Αρχιερείς (που και αυτοί διαστρέβλωσαν την Θεολογία της Εκκλησίας) στην προσπάθειά τους να υποστηρίξουν το κλείσιμο των Ναών. «Η Εκκλησία κενώνεται και ταπεινώνεται για το πλησίον» (το κάλεσμα όλων μας, και της κυβέρνησηςκαι της ίδιας κοινωνίας των πολιτών), «Κινδυνεύετε εσείς οι πιστοί και όχι η πίστη σας» (για να είμαστε όλοι γεροί, υγιείς και ασφαλείς του χρόνου), «Κάντε κατ’ οίκον εκκλησίες» (θα δείξουμε την πίστη μας με έναν δικό μας εσωτερικό τρόπο).
Χαρακτηριστικές όμως ήταν και οι πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Επικρατείας Γεωργίου Γεραπετρίτη, ο οποίος καθ’ ότι φαίνεται αντιλήφθηκε το κενό και εκστόμισε εκείνος θεολογικό λόγο εκ μέρους της Εκκλησίας. Αφού τόνισε το σταδιακό άνοιγμα των Ναών υπό όρους και προΰποθέσεις, είπε: «Ἀντιλαμβάνομαι ὅτι ἔγιναν πολὺ μεγάλες παραχωρήσεις σὲ σχέση μὲ ζητήματα ποὺ ἔχουν νὰ κάνουν καὶ μὲ τὴ δογματικὴ ἀκεραιότητα τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῆς πίστης, …»
Άκουσε κανείς έστω και έναν Αρχιερέα που υποστήριζε το κλείσιμο των Ναών να παραδεχτεί ότι έγιναν μεγάλες παραχωρήσεις σε σχέση με την δογματική ακεραιότητα της Εκκλησίας; Όχι μόνο δεν είδαμε κάτι τέτοιο αλλά φρίξαμε από την προσπάθειά πολλών Αρχιερέων να αλλοιώσουν την Θεολογία της Εκκλησίας και το βίωμά Της για να υποστηρίξουν την προδοτική τους στάση.
Την ίδια ώρα ο εκπρόσωπος Τύπου της Εκκλησίας Μητροπολίτης Ναυπάκτου έθετε ερωτήματα στην κυβέρνηση τα οποία θα έπρεπε να είχε θέσει στον εαυτόν του τόσον καιρό: «Τελικά τι είναι γι’ αυτούς η Εκκλησία. Τι είναι η Εκκλησία, είναι ένα σωματείο, είναι ένα σουπερ μάρκετ;» «Είναι χειρότερο από το σουπερ μαρκετ είναι χειρότερο από το κομμωτήριο; Τι είναι η εκκλησία δεν είναι ένας θείος οργανισμός ο οποίος έχει παράδοση 20 αιώνων;»
Διότι ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου όλον αυτόν τον καιρό έβγαινε εδώ κι εκεί για να υποστηρίξει το σύνθημα «μένουμε σπίτι» και να δώσει «ψυχολογική» υποστήριξη στους μένουμεσπίτιδες. Δεν δίστασε μάλιστα σε συνέντευξή του να υποστηρίξει ότι οι Ναοί θα πρέπει να παραμείνουν κλειστοί και μετά το Πάσχα! Και το «στήριξε» μάλιστα και «θεολογικά» το πράγμα! Γιατί κλαίγεται τώρα; Έμεινε λοιπόν στον Γεραπετρίτη να ασχοληθεί και με τα θεολογικά της Εκκλησίας αφού οι ταγοί Της συναγωνίζονταν όλον αυτόν τον καιρό ποιος θα παρουσιάσει καλύτερο πιστοποιητικό φρονημάτων στους κυβερνώντες. Από την στιγμή όμως που ενημερώθηκαν ότι η κυβέρνηση θα χαλαρώσει λίγο τα μέτρα έγιναν όλοι τους παλληκαράδες. 
Αν όλα αυτά μας καταδεικνύουν κάτι είναι ότι η συμβίωση του Κράτους και της Εκκλησίας έχει γίνει δηλητηριώδης και επικίνδυνη, σε τέτοιο σημείο όπου δεν μπορείς πια να ξεχωρίσεις ποιός είναι ο υποτιθέμενος επίσκοπος και ποιος ο πολιτικάντης. Είναι τραγικές οι στιγμές που ζούμε εμείς οι πιστοί όταν ακούμε τους άθεους πολιτικούς να δηλώνουν ανοιχτά πια ότι θα συνδιαμορφώνουν με αυτήν την ανύπαρκτη ιεραρχία την εκκλησιαστική ζωή και την συμπεριφορά μας μέσα στην Εκκλησία. «θὰ ὑπάρξει ἰσόρροπο μεῖγμα ἐκ μέρους τῆς Πολιτείας καὶ στὸ πλαίσιο τῶν καλῶν σχέσεων ποὺ ὑπάρχουν μὲ τὴν Ἐκκλησία, γιὰ τὸ πῶς θὰ λειτουργήσουν οἱ ἐκκλησίες τὶς κυριακάτικες Λειτουργίες τους», είπε ο Γεραπετρίτης. Εάν μας λυπηθεί ο Θεός και διώξει το ψευτορωμαίικο, τότε μόνο θα γλιτώσουμε και από την Κρατική Εκκλησία.


http://trelogiannis.blogspot.com/

Η ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ

Ο Ελβετός Jean-Dominique Michel ο παγκοσμίως διακεκριμένος Aνθρωπολόγος της Ιατρικής και δημόσιας υγείας: o covid δεν είναι πιο επικίνδυνος από τις τρέχουσες επιδημίες.Το lockdown είναι ο χειρότερος χειρισμός για μια επιδημία.Οι θάνατοι από Covid είναι πολιτικοί θάνατοι.Τα μίντια ενέσπειραν τον τρόμο…

Στη Γενεύη στις 25/4/2020 ο Jean-Dominique Michel Aνθρωπολόγος της Ιατρικής και δημόσιας υγείας παραχώρησε μια συνέντευξη σε ATHLE.ch et PHUSIS.ch Philosophie που μπορεί να σοκάρει που δημοσιεύθηκε σήμερα..Ο Jean-Dominique Michel εδώ και 30 χρόνια είναι από τους πιο μεγάλους ειδήμονες παγκοσμίως στην δημόσια υγεία. ”Σύμφωνα με όσα ξέρουμε ως σήμερα τα χαρακτηριστικά της επιδημίας covid η λοιμωξικότητα η επικινδυνότητα η θνησιμότητα είναι ακριβώς τα ίδια με τις επιδημίες που έχουμε κάθε χρόνο τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο. Η μιντιακή του αντιμετώπιση από την αρχή ήταν φαντασιακή σαν μια καταστροφή κάπως αποκαλυπτική,… ενέσπειραν τον τρόμο .Όλη η επιδημιολογία λοιμωξιολογική μας μαθαίνει ότι έπρεπε να κάνουμε το αντίθετο από αυτό που κάναμε να μην βάλουμε σε καραντίνα όλον τον πληθυσμό αλλά να κάνουμε πολύ γρήγορα τεστ και ν΄απομονώσουμε μόνο τους θετικούς όσο θα είναι μολυσμένοι. Aν ενεργούσαμε κατ΄αυτόν τον τρόπο η επιδημία δεν θα ήταν παρά κάποιες εβδομάδες χωρίς απώλειες (σημαντικές) κάναμε το αντίθετο με αποτέλεσμα μαζικές απώλειες κι αυτό που είναι ουσιαστικό είναι ότι οι θάνατοι από Covid είναι θάνατοι πολιτικοί ως συνέπεια μιας ανάλγητης και θανατηφόρας υγειονομικής πολιτικής που σκότωσε χιλιάδες.. και τώρα έρχονται οι πολιτικές αρχές με σκανδαλώδη τρόπο να ισχυριστούν κοιτάξτε τι επικίνδυνος είναι ο ιός της γρίπης …”Aνέντιμη χαρακτήρισε αυτή τη στάση…Επέρριψε ευθύνες σε κυβερνήσεις που σε προγενέστερο χρόνο είχαν ακυρώσει στοκ για μάσκες και την κατάλληλη στιγμή δεν υπήρχαν …..” Κατήγγειλε τη διαπλοκή των ιδιωτικών κεφαλαίων και φαρμακοβιομηχανιών τόσο με ΠΟΥ όσο και εθνικά κρατικά επί μέρους θεσμικά όργανα για Υγέία.. Οι δυτικές μας χώρες απέδειξαν μια κραυγαλέα ανικανότητα ν΄απαντήσουν σε μια κρίση Το 2012 στην Ελβετία εκτιμάται ότι το 60% των ατόμων που εργάζονταν στην Swissmedic το επίσημο όργανο της Ομοσπονδίας για αναλύσεις φαρμάκων είχε άμεσους δεσμούς συμφέροντος με φαρμακευτικές βιομηχανίες… «O επίσημος λόγος που μεταδίδεται από τα médias είναι ένα είδος προπαγάνδας »« Βλέπω εδώ μια παρακμή/ αποσύνθεση ηθική του πολιτισμού μας αλλά και επίσης φιλοσοφική και σε επίπεδο διανόησης. Υπό αυτή την οπτική θα έλεγα ότι ο Covid είναι αποκαλυπτικός της μη συνάφειας μας της μοιραίας ασυνέπειάς μας »« Αφότου δημιουργείς μια κατάσταση πανικού […], είναι πολύ δύσκολο για μας ν΄αλλάξουμε μια λανθασμένη γνώση »« Είδαμε έναν συμπλέκτη να ενεργοποιείται, πηγαίνοντας προς την στείρωση της σκέψης και σε μια άρνηση της πραγματικότητας»« Η μαζική έκθεση του πληθυσμού στους πραγματικούς παράγοντες κινδύνου του πρόχειρου φαγητού, της ρύπανσης, του άγχους και ενός καθιστικού τρόπου ζωής […] κατέληξε στο Covid »«Αφήσαμε την ευθύνη της διακυβέρνησης[…] σε μια ομάδα μαθηματικών-μοντελιστών – geeks – που περνούν τη ζωή τους μπροστά από υπολογιστές για να δομήσουν κόσμους που δεν υπάρχουν. »« Το lockdown , […]αυτή είναι η χειρότερη περίπτωση για την ανάφλεξη μιας επιδημίας »« Μια σειρά έξυπνων απαντήσεων είναι :πολλαπλασιασμός ικανότητας τεστ, να υποβάλεις σε τεστ όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα, να τεθούν σε καραντίνα αυτοί που είναι μολυσμένοι και να χρησιμοποιηθεί η θεραπεία με βάση την hydroxychloroquine »« Οι παρεμβάσεις στους κοινωνικούς δεσμούς είναι πιο αποτελεσματικές παρά οι υγειονομικές απαντήσεις. Κι αντ΄αυτού απομονώσαμε εκατοντάδες χιλιάδες άτομα με τρόπο διαρκή ».. dimpenews

Another Mask In The Wall…..

We don’t need no thought control…

….

ένα υγειονομικό THE WALL

μάσκες …..

”ο κόσμος σου δίνει ένα πρόσωπο για το κρύψεις και χίλιες μάσκες για να ζεις”….

ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ…..αυτοπειθαρχία

μαθητή φτιάξε τη μάσκα σου….

dimpenews.com

www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwitterlinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *