Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ : ΝΥΦΗ …ΕΞΗ ΕΤΩΝ

4.33/5 (6)

ΝΥΦΗ 6 ΕΤΩΝΓράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Η παιδεραστία στο Ισλάμ έχει την μορφή του γάμου, ενός ισλαμικού γάμου όπου παρατηρείται συχνά το άθλιο φαινόμενο η νύφη να είναι πολύ μικρής ηλικίας, μέχρι και… έξη ετών, όπως το περιστατικό που παρουσιάστηκε πριν από λίγες μέρες στο μουσουλμανικό Σουδάν. Άλλωστε, όπως κηρύττει το Κοράνι, (το οποίο τελευταία έχει αποκτήσει πολλούς θαυμαστές στην Ελλάδα), οι γυναίκες θεωρούνται σαν τα «χωράφια» του άντρα και όποτε αυτοί γουστάρουν, τα σπέρνουν σύμφωνα με τις ορέξεις τους.

Αλλά και πολύ πιο κοντά μας στην σημερινή Τουρκία του ισλαμιστή Ταΐπ Ερντογάν, «ακμάζουν» οι γάμοι με ανήλικα μικρά κορίτσια στο σημείο σε κάθε τρεις γάμους που γίνονται στην γειτονική χώρα ο ένας είναι με νύφη ανήλικο μικρό κορίτσι. Σύμφωνα με αποκαλυπτικό δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας, Aydınlık, τα τελευταία τρία χρόνια, 134 χιλιάδες 629 ανήλικα κορίτσια οδηγηθήκαν από τους γονείς τους σε αναγκαστικό γάμο, συνήθως με ηλικιωμένους οι οποίοι στην ουσία αγοράζουν τα μικρά κορίτσια από τους γονείς τους διαπράττοντας ουσιαστικά φανερή αλλά νόμιμη παιδεραστία. Με επίσημα στοιχεία από το τουρκικό υπουργείο Εσωτερικών, μέσα στα τελευταία είκοσι χρόνια έχουν γίνει 20 χιλιάδες αιτήσεις για γάμους όπου οι νύφες ήταν κάτω των 16 ετών. Μάλιστα σε μια σχετική μελέτη του πανεπιστημίου του Gaziantep, της ανατολικής Τουρκίας, το 82% των μικρών κοριτσιών που οδηγούνται σε γάμο δεν γνωρίζουν ούτε ανάγνωση ούτε γραφή και φυσικά είναι τελείως άπειρα από το τι συνεπάγεται η γαμήλια τελετή με ένα συνήθως πολύ μεγαλύτερο τους και η οποία καταλήγει σε ένα εν ψυχρώ βιασμό τους. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα καθώς σύμφωνα με την έρευνα του τουρκικού πανεπιστημίου, οι γαμπροί είναι συνήθως 20 χρόνια και πάνω μεγαλύτεροι από τις ανήλικες νύφες.

8fb356cb-a57e-40d5-898f-c2f6af7c0ed1

Η κατάσταση αυτή έχει πάρει τα τελευταία χρόνια ανησυχητικές διαστάσεις  καθώς το ισλαμικό καθεστώς του Ταΐπ Ερντογάν, τον οποίο πολλοί άσχετοι τον θεωρούν σαν εκσυγχρονιστή της Τουρκίας, επιτρέπει βάσει ισλαμικών εθίμων αυτό το όργιο νομότυπης παιδεραστίας . Σε ορισμένες περιοχές, όπως στην περιοχή της Şanlıurfa της ανατολικής Τουρκίας, το ποσοστό των ανηλίκων κοριτσιών που οδηγούνται σε γάμο φτάνει στο 60% του συνολικού αριθμού των γάμων, ενώ σε άλλες πιο δυτικές περιοχές, όπως στην υποτίθεται εκσυγχρονισμένη Σμύρνη, το ποσοστό ανέρχεται στο 17% του συνόλου των γάμων. Πρόκειται δηλαδή για άλλο ένα αίσχος της ισλαμικής Τουρκίας το οποίο πολλοί, ακόμα και καθηγητές τουρκικών πανεπιστημίων, το έχουν χαρακτηρίσει σαν νόμιμη αγορασμένη παιδεραστία

Μάλιστα για την… καλύτερη εκπαίδευση αυτών των μικρών κοριτσιών που οδηγούνται στο γάμο το ίδιο το τουρκικό υπουργείο Παιδείας, όπως αποκάλυψε η τουρκική εφημερίδα, Taraf, προχώρησε στην θέσπιση μαθήματος στα τουρκικά σχολειά για μικρές νύφες από 11 ετών με την χαρακτηριστική προτροπή, «Πως να γίνετε καλές μικρές νύφες». Το μάθημα θα διδάσκεται στην πέμπτη τάξη του πρώτου σχολείου, (αντίστοιχο με το δικό μας δημοτικό σχολείο), έτσι ώστε τα μικρά κοριτσάκια από 11 ετών να μαθαίνουν τους βασικούς κανόνες μιας νύφης, πως δηλαδή θα εκπληρώνουν τα συζυγικά τους καθήκοντα από αυτή την ηλικία. Το μάθημα αυτό που θα αρχίζει από την πέμπτη τάξη, θα διδάσκεται και σε άλλες πέντε τάξεις έτσι ώστε να ολοκληρώνεται η «ειδική» εκπαίδευση για τις μικρές νύφες και να είναι έτοιμες για την νέα τους συζυγική ζωή από τόσο μικρή ηλικία. Σύμφωνα με τις πληροφορίες της τουρκικής εφημερίδας, το μάθημα θα διδάσκει τα βασικά καθήκοντα της νύφης και το πώς θα οδηγείται το μικρό κορίτσι στη τελετή του γάμου, όπου θα πρέπει να καλύπτει το κεφάλι της με ένα μακρύ κόκκινο πέπλο σύμφωνα με τις ισλαμικές παραδόσεις της Ανατολίας. Είναι χαρακτηριστικό πως, όπως αναφέρει η τουρκική εφημερίδα, σύμφωνα με τις διδαχές του μαθήματος, η μικρή νύφη θα πρέπει να είναι έτοιμη να γίνει θυσία, (kurban ol), για τον σύζυγο της και να υπακούει σε όλες τις ορέξεις του και τις παρορμήσεις του ενώ θα πρέπει να τον στηρίζει στο νέο της σπίτι όπου ο άντρας θα είναι ο μεγάλος αφέντης !!! Το όνομα του μαθήματος θα έχει τον χαρακτηριστικό συμβολικό τίτλο, «Adım Adım Türkiye», δηλαδή, «Τουρκία Βήμα προς Βήμα», που δείχνει και την μεγάλη σημασία που προσάπτουν οι εμπνευστές αυτού του μαθήματος στην διδασκαλία του.

Αλήθεια πως σχολιάζουν όλοι αυτοί που στηρίζουν την ελεύθερη διακίνηση και προβολή των θρησκευτικών σύμβολων των εκατοντάδων χιλιάδων μουσουλμάνων που έχουν εισβάλει απροσκάλεστοι στην χώρα μας το μάθημα αυτό ; Μήπως συμφωνούν να αρχίσουμε και εδώ να εκπαιδεύομαι τα μικρά κορίτσια να είναι έτοιμα να υπακούουν στους υποτιθεμένους συζύγους τους από την ηλικία των… 11 ή ακόμα και των 6 ετών ; Και για να είμαστε πιο σαφείς, άραγε τι έχουν να πουν όλοι αυτοί οι «προοδευτικοί» που κηρύττουν την ανοχή στην παράνομη έλευση των μουσουλμάνων στην χώρα μας, για το μάθημα του «βιασμού» των μικρών κοριτσιών με το πρόσχημα του γάμου ;
Και εις ανώτερα!

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Αξιολογήστε Το

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

5 Σχόλια

  1. Νάστε καλά κ. Χειλαδάκη για τους δημοσιογραφικούς αγώνες σας στις σκοτεινές εποχές μας.

  2. Γιατί ο Ισλαμισμός είναι αθεϊσμός.Όλα τα χαρακτηριστικά και οι εκφάνσεις του Ισλαμισμού στα οποία αποδεικνύεται κυριολεκτικά η αθεΐα του.

    Βασικές πίστεις του Ισλάμ είναι ότι το Κοράνιο είναι άκτιστο. Έχει χαρακτηριστεί το Ισλάμ ως η δήθεν θρησκεία ενός ιερού βιβλίου. Το Κοράνιο σύμφωνα με τους Μουσουλμάνους είναι άκτιστο.Οι Μουσουλμάνοι πιστεύουν ότι το Κοράνιο έπεσε από τον ουρανό και ότι είναι άκτιστο.

    Μπορεί να βρει κανείς επίσης στοιχεία που δικαιολογούν τον ισχυρισμό ότι στον Σουφισμό έχουμε κατά κάποιον τρόπο προδρόμους της λεγομένης Νέας Εποχής και ιδιαίτερα των απόψεων της Νέας Εποχής για την αυτοθέωση. Χαρακτηριστικά διαβάζω ότι ο σούφι Χουσεΐν Ιμπν Μανσούρ Αλ Χαλλάτζ, ο οποίος έζησε από το 857 έως το 922 διεκήρυσσε «εγώ ειμί η αλήθεια» (το έλεγε για τον εαυτό του), δηλαδή «εγώ ειμί θεός»· και άλλος, ο Αλ Μπισταμί που πέθανε το 874, έλεγε: «Δόξα στον εαυτό μου! Τι μεγάλη που είναι η μεγαλειότητά μου». Σαν να διαβάζει κανείς νεοεποχίτικα εγχειρίδια που εκστασιάζονται και ναρκισσευόμενοι αυτοθαυμάζονται μπροστά στη μεγαλειότητα του Εαυτού με έψιλον κεφαλαίο.Αυτές οι δηλώσεις αυτοθέωσης μπορούν να θεωρηθούν προδρομικά στοιχεία της λεγομένης Νέας Εποχής του Υδροχόου.

    Επίσης, στον Ιμπν Αλ Αραμπί έχουμε την άποψη ότι ο Θεός είναι ο μόνος που υπάρχει πραγματικά μέσα από την ανέκφραστη υπερβατικότητά του, αλλά ο Θεός – ακούστε, λέει ο Ιμπν Αλ Αραμπί ο οποίος κατά τα άλλα θεωρείται σπουδαίος θεολόγος του Ισλάμ – λέει ότι ο Θεός, ο Αλλάχ, έχει ανάγκη της δημιουργίας για να τον εξυπηρετήσει σαν καθρέφτης όπου θα αντικρύσει και θα γνωρίσει τον εαυτό του. Αυτά μας θυμίζουν τις απόψεις του Ινδουισμού για την μη εκδηλωμένη θεότητα σε αντίθεση με την εκδηλωμένη, και βέβαια εδώ έχουμε την άποψη του ευρύτερου αποκρυφιστικού χώρου ότι η δημιουργία είναι ένα αποτέλεσμα ανάγκης.

    Σύμφωνα με τους ακόλουθούς του ο Σούφι είναι αιώνιος.Χαρακτηριστικά εξετάζοντας τον Σούφι και τον Νεωπλατωνισμό βρίσκουμε στενές ομοιότητες αναφορικά με την φύση του Θεού, την ψυχή, το σώμα και τις αφηρημένες έννοιες όπως η καλοσύνη, το κακό, ο θάνατος, η δημιουργία. Στο Σούφι ο κόσμος είναι ακριβώς μια εμφάνιση του Θεού. Στην πραγματικότητα, ο Θεός και ο κόσμος είναι «Ένα». Δεν είναι δυνατό να υπάρξουν ο Θεός και ο κόσμος ως χωριστές οντότητες.

    Οι Σηίτες πιστεύουν οτι ο Ιμάμης είναι αλάθητος.Και οτι υπάρχουν μάλιστα και δώεδεκα Ιμάμηδες οι οποίοι προφανώς είναι κα εκείνοι αλάθητοι.Ότι είναι και ο Πάπας στην Καθολική Εκκλησία.

    Επομενως για το θέμα της ακτίστου φύσεως του Κορανίου βγαζουμε το εξης συμπερασμα.Η αναφορά των μουσουλμάνων για την άκτιστη φύση του Κοράνιου είναι λάθος,γιατί για να είναι κατι ακτιστο πρεπει να μην έχει σχημα και ορια στο μεγεθος Του.Εδω βλεπουμε ενα Κοράνιο το οποιο έχει πεπερασμένο μεγεθος.Και οτι είναι πεπερασμένο έχει αρχή.Επομενος είναι αδύνατο ένα πεπερασμενο αντικειμενο είτε το Κοράνιο είτε οτιδήποτε άλλο να είναι άκτιστο και άναρχο.

    Παρα το ότι εχουμε σουφιστές που δηλωνουν οι ίδιοι οτι είναι »Θεοί» με την έννοια του απείρου Θεού βλέπουμε και αναφορες ακολούθων του Σουφι οι οποιοι και αυτοί ισχυρίζονται οτι ο Σουφι είναι αιωνιος.
    Οτι ο Σουφι είναι άναρχος.Συνεπως βλέπουμε οτι όχι μονο το Κοράνι είναι άκτιστο αλλα και ο Σούφι είναι αιώνιος και άκτιστος.Επομενως εδω έχουμε αθεϊσμό,γιατί αποδιδουμε χαρακτηριστικά Ακτιστου και Απείρου σε πεπερασμένα απρόσωπα αντικείμενα.

    Εχουμε και άλλες ποικιλες εκφάνσεις του Σουφισμου οι οποίες εκφραζουν εξισου αθεϊστικο χαρακτήρα.Συμφωνα με αυτές τις ποικίλες εκφάνσεις του Σουφισμού ο Θεός και ο κόσμος είναι ένα και οχι χωριστές οντοτητες.Αν ο Θεός όμως είναι ένα με τον κοσμο,τοτε εφοσον ο κόσμος είναι ατελής είναι και ο Θεός ατελής.Αλλη εκφανση του Σουφισμου λεει οτι ο Θεός δημιουργησε τον κόσμο απο ανάγκη.Και εφόσον το σύμπαν είναι κτίσμα,Ο Θεός συνεπως εχει αναγκη απο τα κτίσματα.Η αναγκη ωστοσο είναι πάθος και χαρακτηρίζεται απο έλλειψη και ατέλεια.Ενας Θεός που είναι ενα με τον κόσμο και άρα ατελής ή εχει αναγκη τα κτίσματα τοτε δεν μπορεί να είναι Θεός.

    Συμφωνα με αυτο το παραδοξο βλεπουμε οτι η ατέλεια και η ελλειψη είναι χαρακτηριστικο της πεπερασμένης φύσης.Εδω πάλι εχουμε αθεϊσμό γιατί πρωτον ενω μιλαμε για Θεο ατελή και με αναγκες,στην ουσία αναφερομαστε σε πεπερασμενα οντα στα οποία τελικα αποδίδουμε πάλι χαρακτηριστικά του Ακτιστού και Απειρου.

    Πέρα απο τον Σουφισμο και τον Σηϊτισμο υπάρχει και μια άλλη πλευρα του Κορανιου η οποια μιλαει για ένα Θεό απρόσιτο και απερίγραπτο ο οποιος όμως δεν επεμβαίνει.Εδω εχουμε και πάλι αθεϊσμο.

    Εχουμε εναν Θεό ο οποίος είναι απομακρος και ακοινωνητος με τα πλάσματα Του.Αυτο δείχνει οτι πρωτον οτι ένας τέτοιος Θεός είναι εγωιστής,γιατί δεν επεμβαίνει και δεν φανερώνεται στο πλασμα του.
    Δευτερον ένας Θεός που είναι απροσιτος εχει την αδυναμία να θεώνει.Ενω στην Ορθοδοξία ο Θεός δια των ακτιστων ενεργειών Του ενωνεται με τον ανθρωπο και ο άνθρωπος γίνεται κατα χαριν θέος στον Ισλαμισμό δεν ισχυει κατι τέτοιο.Δεν έχει την δυνατότητα ο Αλλαχ να θεώσει το πλάσμα του και να το κάνει κατα χαριν Θεό.Ετσι διαπιστώνουμε αδυναμία στον Αλλαχ να θεώσει το πλάσμα Του και να το απαλλαξει απο τα πάθη.Και εφοσον ο απρόσιτος και ακοινώνητος Αλλαχ δεν εχει την δυνατότητα να θεωσει τον ανθρωπο και να τον απαλλαξει απο τα παθη,τοτε μιλαμε για έναν Άπειρο Θεο ο οποιος εξαρχής δημιουργεί τον άνθρωπο με πάθη.

    Συνεπως ένας Απειρος θεός οπως ο Αλλαχ ο οποιος είναι εγωιστής,αδυναμος και δημιουργει εξαρχής ανθρωπους με παθη δεν είναι Θεός,αλλά πεπερασμενη οντοτητα στον οποιο αποδίδονται χαρακτηριστικα Ακτίστου και Απείρου.Ετσι και σε αυτην την περίπτωση έχουμε αθεϊσμό.

  3. Μουσουλμάνοι μετανάστες : Ντουφέκι ! Άγριο ξέσκισμα της κωλοτρυπίδας τους ! Κλωτσιές μες τα μούτρα ! και Ουστ κλωτσίδι πίσω απ΄εκεί που ‘ρθανε !

  1. 28 Δεκ. 2014

    […] Πηγή NikosXeiladakis […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *