Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ…ΜΠΟΥΡΚΑΣ (4 βίντεο)

φοτο1Γράφει η Σουλτάνα Χειλαδακη

Αν το Ισλάμ είναι τόσο ειρηνικό και οι πιστοί του το προτιμούν σαν τρόπο ζωής, γιατί θα πρέπει αυτοί οι άνθρωποι να έρθουν μαζικά στην Ευρώπη; Γιατί η Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να είναι υπεύθυνη γι’ αυτούς ;

Ποιος έχει υποχρέωση να είναι υπεύθυνος γι’ αυτούς τους μουσουλμάνους την ίδια ώρα που αυτοί οι ίδιοι ρίχνουν τους χριστιανούς μετανάστες στη θάλασσα μόνο και μόνο επειδή είναι χριστιανοί ? Πως μπορεί να περιμένει κανείς από αυτούς με όλα τα ζωώδη ένστικτα τους που προβάλλουν σε κάθε ευκαιρία, να συμβάλλουν σε κάτι ωφέλιμο σε χρστιανικές κοινωνίες ;

Αυτά που συμβαίνουν σήμερα στην Ευρώπη δεν είναι μια απλή έλευση προσφύγων, αλλά μια εισβολή με κύριο στόχο την δημιουργία μιας πολυπολιτισμικής Ευρώπης. Αλλά αυτοί δεν είναι πρόσφυγες, είναι εισβολείς. Αυτοί οι άνθρωποι που «φορτώνονται» στην Ευρώπη είναι κατά το μεγαλύτερο μέρος τους εγκληματίες. Έρχονται στην Ευρώπη με τις έντονες αντιχριστιανικές διαθέσεις τους.

Αυτό το βλέπουμε ήδη και στα παιδιά τους. Ακόμα και σε παιδιά μουσουλμάνων μεταναστών τα οποία είναι δεύτερης ή τρίτης γενιάς. Για παράδειγμα στη Γερμανία ενώ τα παιδιά της Γερμανίας διδάσκονται να αγκαλιάζουν την πολυπολιτισμικότητα, από την άλλη οι μετανάστες στα σχολεία δεν ξέρουν ούτε τι σημαίνει η λέξη «ενσωμάτωση».
φοτο
Στο παρακάτω βίντεο σε μια τάξη κάθονται παιδιά «ενσωματωμένοι» μετανάστες μαζί με μια δασκάλα. Όταν ρωτούνται από τη δασκάλα τι πιστεύουν για τους Γερμανούς, απαντούν ότι τους θεωρούν… «αηδιαστικούς κρεατοφάγους» οι οποίοι τρώνε χοιρινό κρέας και.. «ξένους». Ούτε ένας από αυτούς δεν έχει Γερμανούς φίλους. Μέχρι και ειρωνεύονται έναν συμμαθητή τους ο οποίος υπονοεί ότι έχει έναν Γερμανό φίλο. Μάλιστα, ένα κορίτσι μετανάστρια συνεχίζει λέγοντας ότι αν όλοι οι μετανάστες έμεναν στη Γερμανία και όλοι οι Γερμανοί έστω για μια μέρα εξαφανίζονταν κανένας δεν θα το πρόσεχε!

Πολλές ευρωπαϊκές χώρες έχουν κατακλυστεί από ξένους μετανάστες και μουσουλμάνους σε τέτοιο βαθμό ώστε πλέον οι κάτοικοι των χωρών αυτών, ειδικά αυτοί που έχουν λείψει και μερικά χρόνια από την πατρίδα τους, όταν γυρνάνε πίσω διαπιστώνουν με έκπληξη και μεγάλη απογοήτευση ότι κυριολεκτικά οι ξένοι να έχουν καταλάβει την πατρίδα τους. Εκτός αυτού όλοι αυτοί οι ξένοι, ιδίως οι μουσουλμάνοι οι οποίοι είναι πολυπληθέστεροι, όχι μόνο δεν αφήνουν τους κατοίκους πλέον να συμπεριφέρονται όπως θέλουν στην δικιά τους την πατρίδα, αλλά έχουν μάλιστα το θράσος να τους επιβάλλουν να ακολουθούν τα δικά τους ήθη και έθιμα, μη διστάζοντας μάλιστα και να τους απειλούν.
eurabia_2_0
Αυτό διαπιστώνει με λύπη της και μια Βρετανίδα, (στο παρακάτω βίντεο), η οποία γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αγγλία. Αφού έλειψε για λίγα χρόνια για δουλειές στον εξωτερικό, γυρίζει πίσω στην πατρίδα της για να τη βρει πλημμυρισμένη από μουσουλμάνους στους δρόμους οι οποίοι φωνάζουν συνθήματα κατά των Βρετανών όπως «Αγγλία να πας στο δ**λο», «Αστυνομία να πάτε στο δ**λο», κ.α.

Καθώς προχωρούν άντρες και γυναίκες κρατούν πανό φωνάζοντας «Κάτω τα χέρια από τους μουσουλμάνους!». Η κοπέλα θεωρεί πως καθένας έχει το δικαίωμα να διαδηλώνει εφόσον έχουμε δημοκρατία, παρόλα αυτά την συγκεκριμένη διαδήλωση την βρίσκει αρκετά προκλητική και ακραία. Μια γυναίκα μουσουλμάνα της λέει ότι αυτό είναι ένα μήνυμα για να σταματήσουν την καταπίεση κατά των μουσουλμάνων. Δεν διστάζει μάλιστα να την προσβάλει για τον τρόπο ντυσίματος της λέγοντας της ότι μπροστά στα μάτια της φαίνεται σαν να είναι γυμνή και θα πρέπει να καλυφτεί, δηλαδή να φορέσει και αυτή μπούρκα όπως οι λοιπές μουσουλμάνες.

Από πίσω διακριτικά φαίνεται ένας μουσουλμάνος διαδηλωτής, (2:42) ο οποίος κρατάει προκλητικά ένα πανό στο οποίο αναγράφεται χαρακτηριστικά : «Ο νόμος της Σαρίας, η λύση για το Ηνωμένο Βασίλειο». Στη συνέχεια όταν η κοπέλα αρχίζει να συζητάει με κάποιους μουσουλμάνους σχετικά με το Ισλάμ, της εξηγούν ότι κάθε μη μουσουλμάνος στο τέλος θα καεί στην φλόγα της κολάσεως εκτός αν μεταστραφεί. Ακόμη, λένε πως σύμφωνα με τους δικούς τους νόμους οποιοσδήποτε μη-μουσουλμάνος δεν αξίζει το σεβασμό τους, επομένως δεν είναι υποχρεωμένοι να σέβονται οποιαδήποτε μη μουσουλμανική χώρα στην οποία βρίσκονται.

Εκτός αυτού, όσοι προσπαθούν να αντισταθούν σε αυτή την επιβαλλόμενη πλέον μουσουλμανική δικτατορία μέσα στις χώρες τους, δέχονται επιθέσεις όχι μόνο από τους μουσουλμάνους, αλλά και από τους ίδιους τους συμπατριώτες τους οι οποίοι τους αποδοκιμάζουν σαν…ρατσιστές.

Πριν από λίγα χρόνια στο Σίνδεϊ της Αυστραλίας μια ομάδα διαδηλωτών, στην πλειοψηφία τους άντρες, είχαν φορέσει επίτηδες μπούρκα με σκοπό να διαμαρτυρηθούν προκειμένου η Αυστραλία να απαγορέψει να φοριέται η μπούρκα δημόσια από γυναίκες καθώς προσβάλλει τα πολιτιστικά πρότυπα της χώρας. Αποτέλεσμα ήταν κάποιοι άλλοι «προοδευτικοί» να φωνάξουν την αστυνομία επειδή προκλήθηκε φασαρία από την διαδήλωση αυτή έξω από τη Βουλή. Οι Μουσουλμάνοι άρχιζαν να τους φωνάζουν, να τους απειλούν και ήταν έτοιμοι να τους επιτεθούν. Ακόμα, κάποια άτομα από το πλήθος είχαν «προσβληθεί» από αυτό το σκετς που το χαρακτήρισαν ρατσιστικό. Εμπρός λοιπόν για μια… Αυστραλία της ισλαμικής Μπούρκας!

Ακόμα και τα περίφημα φεμινιστικά γκρουπ φοβούνται να σηκώσουν φωνή διαμαρτυρίας από φόβο μην τους κολλήσουν την ετικέτα του ρατσιστή. Οι υποστηρικτές αυτής της ενδυμασίας αρέσκονται στο να προσποιούνται ότι είναι ένα καλοδεχούμενο σύμβολο της πολυπολιτισμικότητας και της φιλοσοφίας της ανεκτικότητας. Αλλά στην πραγματικότητα η μπούρκα είναι ένα αρχαϊκός φυλετικός τύπος υφάσματος ο οποίος επιβάλλεται από φονταμενταλιστές ζηλωτές για να προωθήσουν μια τοξική θεολογία άσχετη με το Κοράνι. Αυτή η θεολογία αιχμαλωτίζει τις γυναίκες, απειλεί την κοινωνική αρμονία, τροφοδοτεί την δυσπιστία, έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία και αποτελεί σοβαρό κίνδυνο ασφάλειας.

Είναι γνωστό ότι η μπούρκα δεν είναι θρησκευτική απαίτηση για τους Μουσουλμάνους, ούτε καν χαρακτηριστικό της κουλτούρας του Πακιστάν εφόσον ακόμα και εκεί το 90% των γυναικών δεν την φοράνε. Πάνω σε αυτό το θέμα μια Πακιστανή μουσουλμάνα δημοσιογράφος, συγγραφέας και αντιρατσιστική ακτιβίστρια ονόματι Raheel Raza, λέει ότι το να επιτρέπουμε μουσουλμάνους να φοράνε την μπούρκα δεν έχει καμία σχέση να κάνει με προσωπική ελευθερία του να φορά ο καθένας ό,τι θέλει αλλά είναι απόφθεγμα ιδεολογιών φανατικών ομάδων όπως ISIS, Al Nusra κ.α.

Αλλά το πιο ενδιαφέρον είναι ότι δηλώνει ξεκάθαρα πως η έντεχνα καλλιεργούμενη «ισλαμοφοβία» είναι μια «βιομηχανία» η οποία εφευρέθηκε από τους Ισλαμιστές για να επιβληθούν στην Δύση στο όνομα του αντιρατσισμού . «Η όλη υπόθεση βασίζεται σε μια απάτη». Προσθέτει και ότι όποτε προσπαθεί να ανοίξει δημόσια συζήτηση επί του θέματος δεν βρίσκει καμία γυναίκα πρόθυμη να μιλήσει παρά μόνο άντρες.

 

Τέλος σε αυτό το βίντεο έχουμε ένα δημόσιο πείραμα στις ΗΠΑ. Ένας τύπος κτυπάει σε ένα πολυσύχναστο δημόσιο δρόμο μια κοπέλα. Αμέσως υπάρχει αντίδραση από περαστικούς που τρέχουν και τον ρίχνουν κάτω για να προστατέψουν την κοπέλα. Τι γίνεται όμως όταν η κοπέλα φορά την κλασική μουσουλμανική μπούρκα ? Την μαλώνει δημόσια στα αραβικά και στη συνέχεια την σπρώχνει βίαια και την χτυπά. Κανένας δεν πήγε να την προστατέψει. Τι κάνει τις δυο περιπτώσεις διαφορετικές ? Τελικά ένας θαρραλέος επεμβαίνει και τον προειδοποιεί ότι αν την ξαναχτυπήσει θα καλέσει την αστυνομία. Καμία γυναικά δεν αξίζει δημόσια τέτοια συμπεριφορά όπως και κανένας άντρας. Εδώ όμως φαίνεται πως ένα γεγονός διαφοροποιείται από δυο διαφορετικές πολιτιστικές εμφανίσεις.

Ο πολυπολιτισμός είναι μια πονηρή εφεύρεση της Νέας Τάξης για να χτυπήσει κυρίως τις χριστιανικές αρχές σε πολλές χώρες. Ακόμα και ιερείς του χριστιανισμού έχουν γίνει προπαγανδιστές αυτής της πολτοποίησης των λαών μέσω του πολυπολυτισμού και της καταρράκωσης κάθε χριστιανικής αξίας. Το πρόβλημα της αθρόας εισβολής των εκατομμυρίων μουσουλμάνων λαθρομεταναστών που εισβάλλουν κυριολεκτικά στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, είναι μέρος αυτού του σατανικού σχεδίου.

Η τυραννία του σκότους επιβάλλεται σταδιακά και αύριο θα είμαστε σε ένα κόσμο χωρίς καμία ταυτότητα. Αυτός ο τρόπος κουλτούρας δεν έχει καμία θέση σε μια χριστιανική κοινωνία και πολυ περισσότερο σε μια Ορθόδοξη χώρα όπως η χώρα μας. Αυτοί που θέλουν να μας τον επιβάλλουν με το έτσι θέλω, ας πάνε από εκεί που ήρθαν.

«Και θα συναχθούν εμπρός του όλα τα έθνη της γης από της δημιουργίας του Αδάμ μέχρι της συντελείας του κόσμου και θα χωρίση αυτούς μεταξύ των με όσην ευκολίαν χωρίζει ο ποιμήν τα πρόβατα από τα ερίφια. Και θα θέση τα μεν πρόβατα εις τα δεξιά του τα δε ερίφια εις τα αριστερά.» (Ματθ. 25,32-33)

ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

3 Σχόλια

  1. οι μουσουλμανοι ειναι ο καταλυτης για την €παικη ολοκληρωση!!ενας κοινος εχθρος που θα ενωσει το €παικο μπαχαλο!!!

  2. Ο Μουσουλμάνος σε μη Ισλαμική χώρα

    Ο Σέιχ Μουχάμμεντ ιμπν Σάλιχ ιμπν Αλ-Ουθαημήν (1925 – 2001), κορυφαίος λόγιος και θεολόγος, είχε τονίσει στο παρελθόν μερικά σημαντικά πράγματα για τους Μουσουλμάνους που βρίσκονται στην Ευρώπη στην Αμερική και γενικά σε μη Μουσουλμανικές χώρες. Είπε τα εξής:

    «Σας συμβουλεύω να δείχνετε σεβασμό στα άτομα που έχουν δικαίωμα τον σεβασμό σας. Στα άτομα που υπάρχει μεταξύ σας και μεταξύ τους συμφωνία. Διότι στο έδαφος το οποίο βρίσκεστε είναι τέτοιο όπου υπάρχει συμφωνία μεταξύ σας και μεταξύ τους. Αν δεν υπήρχε συμφωνία μεταξύ σας τότε θα σας σκότωναν η θα σας έδιωχναν. Γιαυτό φυλάξτε αυτή την συμφωνία και μην την προδώσετε, διότι η προδοσία είναι σημάδι υποκρισίας και δεν είναι ο τρόπος των πιστών. Και πρέπει να ξέρετε ότι υπάρχει αυθεντική ρήση από τον Προφήτη Μουχάμμεντ που λέει:

    «οποιοσδήποτε σκοτώσει κάποιον που βρίσκετε κάτω από συμφωνία και συνθήκη μαζί μας τότε δεν θα μυρίσει το άρωμα του παραδείσου»

    Μην σας ξεγελάσει κανείς από τους ανόητους λέγοντας σας «Αυτοί δεν είναι Μουσουλμάνοι, να τους σκοτώσουμε, είναι άπιστοι κτλ.» Γιατί ορκίζομαι στον ΑΛΛΑΧ αυτό είναι ψέμα. Ένα ψέμα για την πίστη του Ισλάμ και ένα ψέμα για τις Ισλαμικές κοινωνίες.

    Έτσι λοιπόν δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι νόμιμη η προδοσία στους μη Μουσουλμάνους που έχουν συμφωνία μαζί μας.

    Αδέλφια μου, νέοι και Μουσουλμάνοι. Να είστε τίμιοι και φιλαλήθεις στις αγορές σας, στις πωλήσεις σας, στα ενοίκια σας, και γενικά σε όλες τις συναλλαγές σας. Γιατί η εντιμότητα και φιλαλήθεια είναι το χαρακτηριστικό του πιστού. Ο Αλλάχ ο Ύψιστος διέταξε εντιμότητα και τη φιλαλήθεια λέγοντας:

    «Εσείς που πιστεύετε φοβηθείτε και κάντε το καθήκον σας απέναντι στον Αλλάχ και να είστε από αυτούς που λένε αλήθειες.»

    Ο Προφήτης είπε: «Να είστε οπαδοί της φιλαληθείας γιατί η αλήθεια οδηγεί στο καλό και το καλό οδηγεί στον παράδεισο. Ένας πιστός λέει αλήθειες και αγωνίζεται για την αλήθεια μέχρι που καταγράφετε ως φιλαλήθης.»

    Και ο Προφήτης προειδοποίησε για το ψέμα και την απάτη.

    «Προσέξτε την ψευτιά, γιατί η ψευτιά οδηγεί στο κακό, και το κακό οδηγεί στην κόλαση. Ένα άτομο που ψεύδεται, και αγωνίζεται να ψεύδεται έως ότου γραφτεί για αυτόν ότι είναι από τους ψεύτες.»

    Αδέλφια μου Μουσουλμάνοι και νέοι. Να λέτε την αλήθεια στα αδέλφια σας και ακόμα με τους μη Μουσουλμάνους που ζείτε μαζί έτσι ώστε να είστε αυτοί που προσκαλούν στη πίστη του Ισλάμ με τα έργα σας και το παράδειγμα σας»

    Πηγή: από το συνέδριο της «Μακτάμπα Σαλαφία», Παρασκευή, 28 Ιουλίου, 2000.

    από το ιστολόγιο ahmadeldin

  3. Η μπούρκα πράγματι είναι ένα έθιμο, αρχαίο έθιμο, που δεν έχει άμεση σχέση με το Ισλάμ. Η μπούρκα εισήχθη στο Αφγανιστάν στις αρχές του 20ου αιώνα, επί εποχής Χαμπίμπουλλάχ (1901-1919) που επέβαλλε τη χρήση της στις συζύγους του. Ήταν φτιαγμένη από μετάξυ και λεπτό κέντημα και οι πριγκήπισες του Χαμπίμπουλλάχ φορούσαν τη μπούρκα, κεντημένη με χρυσές κλωστές’ ήταν δηλαδή στην ουσία (η μπούρκα) ένα ένδυμα πολυτελείας. Πιστεύεται ότι προέρχεται και χρονολογείται από τη δυναστεία των Αχαιμενιδών της Περσίας που ιδρύθηκε τον 6ο αιώνα π.Χ. από τον Κύρο τον 2ο σύμφωνα όμως με κάποιες γραφές που ανακαλύφθηκαν στην Ασσυρία (και χρονολογούνται από τον 13ο αιώνα π.Χ.) ήδη από τότε αναφέρεται η χρήση της μπούρκας.

    Άρα λοιπόν, η μπούρκα είναι ένα προ-ισλαμικό έθιμο, μια προ-ισλαμική συνήθεια που εισχώησε στο Ισλάμ. Ναι μεν δεν είναι αντίθετη με τις αρχές του Ισλάμ, ωστόσο δεν επιβάλεται και δεν είναι υποχρεωτική (σε αντίθεση με όσα επέβαλλαν οι Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν). Εσύ ωστόσο κυρία Χειλαδάκη ποιά είσαι που μας λες ότι το κάλυμα του προσώπου δεν έχει καμία σχέση με το Ισλάμ; Μήπως είσαι μουσουλμάνα θεολόγος; Έχεις σπουδάσει το Ισλάμ; Σου δίδαξε κάποιος το Ισλάμ; Ποιός σου δίνει το δικαίωμα να μας πεις τι διδάσκει και τι δεν διδάσκει το Ισλάμ;

    Το κάλυμα του προσώπου είναι σαφώς κομμάτι του Ισλάμ. Σύμφωνα με τους μεγαλύτερους μουσουλμάνους λόγιους και ιμάμηδες, η κάλυψη του προσώπου είναι υποχρεωτική. Σύμφωνα με κάποιους άλλους, η κάλυψη είναι μεν προαιρετική, αλλά καθίσταται υποχρεωτική όταν η γυναίκα βάφει το πρόσωπο της ή σε στιγμές που μπορεί να δημιουργηθεί φίτνα (πρόκληση) κ.α.

    Μία μουσουλμάνα αδερφή από την Αυστραλία, η Γιασμίν, δήλωσε: “Το σώμα μου είναι κάτι που μου ανήκει και δεν έχω να δώσω σε κανέναν λογαριασμό για το τι φοράω. Η μπούρκα είναι κομμάτι της θρησκείας μου και το ότι τη φοράω δεν με κάνει λιγότερο άνθρωπο.” (Ms. Yasmin, 21, Australia)

    Η Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) είπε: “Ο Θεός ας δείξει έλεος στις γυναίκες των Μουχατζιρίν. Όταν αποκαλύφθηκε το εδάφιο: «..και να ρίχνουν το πέπλο πάνω από τα στήθη τους…», έκοψαν κομμάτια από τα ρούχα τους και έφτιαξαν βέλα/καλύματα του προσώπου από αυτά” (Abu Dawood, Book 32, no. 4091). Ο μουχχάντιθ Ιμπν Χάτζαρ αλ-Ασκαλάνι (ραχίμαχουλλάχ) που ήταν γνωστός ως ‘Αμίρ αλ-μουμινίν’ (Ηγέτης των πιστών) στον τομέα των χαντίθ είπε ότι με τη λέξη ‘καλύφθηκαν με βέλα’ στο χαντίθ αυτό, εννοείται ότι κάλυψαν τα πρόσωπα τους με αυτά. (Fathu’l-Bari;)

    Κάποιοι ωστόσο το μεταφράζουν και ως κάτι που δεν καλύπτει το πρόσωπο, αλλά το πλησιάζει χωρίς να το καλύπτει. (λεξικό ‘al-Mufradaat‘ του ar-Raghib al-Asbahani)

    Λέγεται στο Άγιο Κοράνι:

    “Ω εσύ ο προφήτης! Να πεις στις συζύγους σου, στις κόρες σου και στις γυναίκες των πιστών ότι πρέπει να ρίχνουν πάνω τους τα τζαλάμπιμπ τους. Αυτό είναι πιο κατάλληλο για να αναγνωρίζονται (ως πιστές) και να μην ενοχλούνται. Ο ΑΛΛΑΧ είναι Σπλαχνικός, Ελεήμονας.” (Κοράνι, 33:59)

    “Τζαλάμπιμπ” είναι ο πληθυνιτκός της λέξης “τζιλμπάμπ”. Τί είναι το τζιλμπάμπ; Είναι ένα εξωτερικό ρούχο που καλύπτει τα ρούχα και το σώμα μιας γυναίκας απ’ το κεφάλι μέχρι τα πόδια.

    Ο Αμπντουλλάχ ιμπν Μασούντ (ραντιγιαλλάχου άνχου) θεωρούνταν ως αυθεντία στα θέματα τα σχετικά με τη Σαρία. Έγινε μουσουλμάνος όταν ήταν μικρό παιδί και έμαθε το Κοράνι από τον ίδιο τον Προφήτη. Ο Όμαρ ιμπν αλ-Χαττάμπ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είχε πει: “Μα τον ΑΛΛΑΧ! Δεν γνωρίζω κανέναν πιο ικανό στα θέματα της ερμηνείας του Κορανίου από τον Αμπντουλλάχ ιμπν Μασούντ”. Ο Ιμπν Μασούντ λοιπόν είχε πει ότι το ‘τζιλμπάμπ’ είναι το κάλυμα εκείνο που καλύπτει όλο το σώμα – συμπεριλαμβανομένου του προσώπου και των χεριών – μιας γυναίκας. (‘Fatawa’, Ibn Taymiyyah, vol. 2, page 110; & ‘Hijaab’, Ibn Uthaimin, page 15;)

    Ο Ιμπν αλ-Χαζμ – ο οποίος να σημειώσουμε ωστόσο ότι ήταν αιρετικός – ήταν κατά της κάλυψης του προσώπου και είπε: “Η λέξη τζιλμπάμπ υποδηλώνει εκείνο το ρούχο το οποίο καλύπτει το γυναικείο σώμα ολόκληρο. Ένα ρούχο – κάλυμα μικρότερο απ’ αυτό (που καλύπτει όλο το σώμα), δεν μπορεί να θεωρηθεί τζιλμπάμπ.” (al-Muhallah,Vol 3. Pg. 217)

    Ο Μουχάμμεντ ιμπν Σιρίν, είπε ότι το τζιλμπάμπ είναι αυτό το ρούχο που καλύπτει όλο το σώμα μιας γυναίκας εκτός από τα μάτια της. (Commentary by Ibn Jarir & Ahkam-ul-Quran, Vol.III, p .457)

    Όμως ο αλ-Μπαγάουι στο ομόνυμο Ταφσίρ του είχε πει ότι ‘τζιλμπάμπ’ είναι το ρούχο εκείνο που καλύπτει από το κεφάλι μέχρι τα πόδια, χωρίς απαραιτήτως να καλύπτει το πρόσωπο. (al-Baghawi, vol. 3, p. 518)

    Όλες οι γυναίκες πρέπει να φοράνε τζιλμπάμπ ανεξάρτητα αν έίναι όμορφες ή άσχημες, πλούσιες ή φτωχές. Η Ουμ Ατίγια (ραντιγιαλλάχου άνχα) είπε ότι μία γυναίκα ρώτησε τον Προφήτη: “Ω απεσταλμένε του Θεού, τί σχετικά με αυτές που δεν έχουν τζιλμπάμπ;” και ο Προφήτης απάντησε: “Ας δανειστούν ένα.” (Sahih al-Bukhari, Vol. 1, Book 8, Hadith #347)

    Ο σέιχ Μουχάμμεντ ιμπν Σάλιχ αλ-Ουθάιμιν είπε σχολιάζοντας το παραπάνω χαντίθ: “..απ’ τη στιγμή που ο προφήτης είπε ότι οι γυναίκες να φοράνε το τζιλμπάμπ μπροστά σε ξένους άντρες, πώς τότε μερικοί επιτρέπουν στις γυναίκες να κυκλοφορούν στις αγορές και έξω σε μέρη που τα δύο φύλα αναμειγνύονται, χωρίς να καλύπτουν το πρόσωπο ;” (Ibn Uthaimin, “Hijaab”, p. 11;)

    Ο Άνας (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε: “Αν μία από τις γυναίκες του Παραδείσου επρόκειτο να κοιτάξει προς τη γη, θα γέμιζε το διάστημα ανάμεσα τους στη γη και στον ουρανό με φως, ό,τι είναι ανάμεσα τους με άρωμα και το βέλο του προσώπου της θα ήταν καλύτερο από όλο τον κόσμο και ό,τι υπάρχει σ’ αυτόν.” (Sahih Al-Bukhari, Vol. 8, Book 76, no. 572)

    Το παραπάνω χαντίθ μας δείχνει ότι ακόμα και τα ‘Χουρ αλ-Αίν’ (οι γυναίκες του Παραδείσου) θα καλύπτουν τα πρόσωπα τους με βέλο/νικάμπ.

    Επίσης η Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) είπε ότι μια φορά που μια γυναίκα (που δεν ήταν καλυμμένη) θέλησε να δώσει κάτι στον Απεσταλμένο του Θεού, του το έδωσε πίσω από μια κουρτίνα. (Sunan Abu Dawood, Book 33, Hadith #4154)

    Η Ουμ Σαλάμα (ραντιγιαλλάχου άνχα) είπε: “Ήμουνα με τον Απεσταλμένο του Θεού, όταν και η Μαϊμούνα ήταν μαζί του. Τότε ήρθε και ο Ιμπν Ουμ Μακτούμ. Αυτό έγινε τότε που διαταχτήκαμε να φοράμε βέλο (κάλυμα). Ο Απεσταλμένος του Θεού τότε μας είπε: {Να φορέσετε βέλο (να καλυφθείτε) μπροστά του}. {Μα δεν είναι τυφλός; Δεν μπορεί ούτε να μας δει, ούτε να μας αναγνωρίσει} είπαμε εμείς και ο Απεσταλμένος του Θεού τότε μας είπε: {Είστε και οι δύο τυφλές; Εσείς δεν τον βλέπετε;}” (Sunan Abu Dawood, Book 32, no. 4100;)

    Ο Ιμπν Τζαρίρ είχε πει ότι οι γυναίκες πρέπει να καλύπτουν τα πρόσωπα τους εκτός από τα μάτια τους….(Tabari, Jamiul-Bayan, Vol. 22, pg. 29;), το ίδιο είπε ο σέιχ Ιμπν Ταϊμίιγια (ραχίμαχουλλάχ) στο βιβλίο του “Hijaab wa Safur” στη σελίδα 11, το ίδιο είχε πει ο σαχάμπι Άμπου Ουμπάιντα Σαλμάνι (Tafsir Al-Qurtubi), όπως και ο Αμπντουλλάχ ιμπν Μασούντ. (Tabari, Jamiul-Bayan)

    Ο Άμπου Ουμπάιντα Σαλμάνι (ραντιγιαλλάχου άνχου) είχε πει ότι: “Τον καιρό του Προφήτη, οι γυναίκες συνήθιζαν να φοράνε τα τζιλμπάμπ τους με τέτοιον τρόπο, έτσι ώστε να μένουν ακάλυπτα μόνο τα μάτια τους για να βλέπουν τον δρόμο.” (‘Hijaab‘, Ibn al-Uthaimin, page 9;)

    Ο Ουμπάιντα ιμπν Άμπου Σουφιάν ιμπν αλ-Χάριθ (ραντιγιαλλάχου άνχου) ήταν ακόμα ένας από τους Σαχάμπα (Συντρόφους) του Προφήτη, γνωστός για τη γνώση του. Ο ιμάμ Μουχάμμεντ ιμπν Σιρίν (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε: “Όταν ρώτησα τον Ουμπάιντα ιμπν Άμπου Σουφιάν ιμπν αλ-Χάριθ πώς πρέπει να φοριέται το τζιλμπάμπ, εκείνος έκοψε ένα μέρος από τα ρούχα του και το προσάρμοσε πάνω του, έτσι ώστε κάλυπτε όλο το σώμα και άφηνε ακάλυπτα μόνο τα μάτια..” (Ahkam-ul-Quran, Ibn Jarir, vol.3, p.457;)

    Ο Χασάν αλ-Μπάσρι (ραχίμαχουλλάχ) είπε σχολιάζοντας το εδάφιο 24:31 ότι οι γυναίκες πρέπει να καλύπτουν ολόκληρο το σώμα τους και αυτό που επιτρέπεται στους ξένους άντρες να βλέπουν απ’ αυτές, είναι τα εξωτερικά ρούχα τα οποία φοράνε για να καλύψουν την ομορφιά τους. (Quoted in the book “Purdah” P. 194) .

    Η ίδια θέση υποστηρίζεται στα ‘Tafsir al-Baidawi’, ‘Tafsirul-Kabir’, ‘Al-bahrul-muhit’, ‘Ruh al-Ma’ani fi Tafseer al-Quran al-Azim was-Sabul-Mathan‘ κ.α.

    Ο αλλάμα Μουχάμμεντ ιμπν Μούσα αλ-Νταμίρι είπε ότι είναι ίτζμα (συναίνεση) των μουσουλμάνων ότι οι γυναίκες απαγορεύεται να βγαίνουν έξω αποκαλύπτοντας το πρόσωπο τους. (al-Najmu’l-Wahhaj fi sharh al-Minhaj, vol. 7, page 19)

    Ο Μεγάλος Μουφτής της Σαουδικής Αραβίας σέιχ Αμπντουλ-Αζίζ ιμπν Αμπντουλλάχ ιμπν Μπαζ (ραχίμαχουλλάχ) είπε: “Είναι υποχρεωτικό για μια γυναίκα να καλύπτει το πρόσωπο της μπροστά από ξένους άντρες.” (Shaikh Bin Bazz, Hijab; ‘Islamic Fatwas regarding Women’; & ‘hijaab Wa Safur‘, p.51;).

    Ο μούφτι Ανουάρ Αλή Άνταμ αλ-Μαδάχιρι από το Τρινιντάντ, είπε: “Οι σέιχ Μάλικ, Άχμεντ ιμπν Χάνμπαλ και ο σέιχ Σάφιι (ραχίμαχουμουλλάχ), είπαν ότι το νικάμπ (το κάλυμα που καλύπτει το πρόσωπο εκτός από τα μάτια) είναι υποχρεωτικό για μια γυναίκα να φοράει μπροστά σε ξένους άντρες ενώ ο ιμάμ Άμπου Χανίφα (ραχίμαχουλλάχ) είπε ότι μπορεί μια γυναίκα να δείξει το πρόσωπο και τα χέρια, αρκεί να μην υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να προκληθεί κάποιος, διαφορετικά απαγορεύεται σε μια γυναίκα να δείξει το πρόσωπο της.” .

    Αυτό είναι από τη φάτουα του μουφτή Ανουάρ Αλή Άνταμ αλ-Μαδάχιρι, στις 13/9/1999. Ανέφερε τις θέσεις των τεσσάρων μεγάλων ιμάμηδων του Ισλάμ, έτσι όπως έχουν καταγραφεί στα Tafseer Ibn Kathir, Tafseer Ma’rifatu’l-Qur’aan, Durru’l-Mukhtaar, Fatawa Shami, Al-Mabsoot & Fathu’l-Qadeer.

    Το ίδιο είπαν και άλλοι scholars όπως ο Ιμπν αλ-Μανδούρ, ο Abu Βakr Jassas, ο ιμάμ Γαζάλι, ο Ιμπν Χάτζαρ αλ-Ασκαλάνι και ο Κατάντα. Στο γνωστό βιβλίο “Fiqh Durrul-Mukhtar” λέγεται ότι απαγορεύεται στις γυναίκες να δείχνουν το πρόσωπο τους μπροστά σε ξένους άντρες. Επίσης ο σέιχ Άχμεντ ιμπν Χάνμπαλ είπε ότι η μουσουλμάνα γυναίκα δεν πρέπει να αποκαλύπτεται ούτε μπροστά σε μία αλλόθρησκη γυναίκα (Ibn Kudama, al-Mughni;)

    Ο σέιχ Ιμπν Τζιμπρίν (ραχίμαχουλλάχ) είπε: “..να εξηγήσεις στη σύζυγο σου ότι δεν επιτρέπεται να δείχνει το πρόσωπο της μπροστά από ξένους άντρες που δεν είναι μάχραμ γι’ αυτήν…ακόμα και αν αυτό πηγαίνει κόντρα στα έθιμα των ανθρώπων σας” (Islamic Fatwas regarding Women). .

    Εδώ ωστόσο πρέπει να πω ότι αυτό δεν είναι απόλυτο. Σύμφωνα με το ταφσίρ του Ibn Abbas (το οποίο ωστόσο αμφισβητείται) όταν αποκαλύφτηκε το εδάφιο «33:59» (από τη Σούρα Αχζάμπ), καθιερώθηκε ως υποχρέωση για τις γυναίκες να καλύπτουν ολόκληρο το σώμα τους εκτός από τα μάτια τους ενώ αργότερα (μετά τη μάχη εναντίον των «Μπενί αλ-Μουστάλικ») που αποκαλύφτηκε το εδάφιο «24:31» (από τη Σούρα αλ Νουρ) επιτράπηκε οι γυναίκες να δείχνουν το πρόσωπο και τα χέρια (μετά από τον καρπό). Αυτό υποστηρίζουν και κάποιοι Σαχάμπα, Ταμπιίν και ουλεμά (λόγιοι) του Ισλάμ όπως ο Άτα, ο Ιμπν Τζουμπέιρ, ο Αουζάι κ.α. (Qurtubi, Jami li ahqamul-Quran).

    Ο Ιμπν Τζαρίρ (ραχίμαχουλλάχ) είπε ότι ο Ιμπν Αμπ’μπάς – από τους εξπέρ στην ερμηνεία του Κορανίου – είχε πει ότι: “..οι γυναίκες πρέπει να καλύπτουν τα πρόσωπα τους, εκτός από τα μάτια τους..” (Ma’riful Qur’an). Ο Αλή ιμπν Άμπου Τάλχα (ραχίμαχουλλάχ) – που ήταν ένας από τους Ταμπιίν – εξήγησε ότι αυτή ήταν η τελική θέση του Ιμπν Αμπ-μπάς (ραντιγιαλλάχου άνχου) και ότι οι προηγούμενες ερμηνείες του ήταν πριν την αποκάλυψη του εδαφίου 59 της Σούρας ‘αλ-Αχζάμπ’.

    Από τις τέσσερις μεγαλύτερες νομικές σχολές στο Ισλάμ, η Νομική Σχολή των Χάνμπαλι (επικράτησε κυρίως στην αραβική χερσόνησο) καθιέρωσε το νικάμπ (κάλυμα του προσώπου) ως υποχρεωτικό. (Maqdisi, al-Iqna)

    Η Σχολή (μάδχαμπ) των Σάφιι ως ‘ουάτζιμπ’ (κάτι που πρέπει/υποχρέωση). Όμως στο μάδδχαμπ των Σάφιι το ‘φαρντ’ (υποχρέωση) και το ‘ουάτζιμπ’ (κάτι που πρέπει/καθήκον) ταυτίζονται. Ωστόσο και στο μάδχαμπ των Σάφιι σε περίπτωση ανάγκης επιτρέπεται η γυναίκα να δείξει το πρόσωπο και τα χέρια της. (Kalyubi; Sarkawi, Hashiya;)

    Οι υπόλοιπες δύο μεγάλες Νομικές Σχολές (μαδάχιμπ) των Χάναφι και Μάλικι, θεωρούν ότι η γυναίκα πρέπει να καλύπτει όλο το σώμα της εκτός από το πρόσωπο και τις παλάμες των χεριών (Serahsi, al-Mabsut; Mawardi, al-Hawil-Kabir;). Το νικάμπ κατά τις δύο αυτές Σχολές Νομολογίας είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ για μία γυναίκα όταν η ίδια της βρίσκεται ανάμεσα σε ξένους άντρες και φοβηθεί ότι ίσως προκαλέσει φίτνα (διχασμό) κ.α. (Ibn Abidin, Hashiya; At-Tahawi, Hashiya; al-Bahr ar-Raqiq; al-Hidaya; al-Fiqh ‘ala al-mathahib al-arba’ah, p.12;)

    Ο Ιμπν Χουμπάιρα αλ-Χάνμπαλι είπε ότι το πρόσωπο της γυναίκας δεν θεωρείται ‘άουρα’ (κάτι που πρέπει να καλύπτεται) από τα τρία μεγάλα μαδάχιμπ (νομικές σχολές) του Ισλάμ. (Ibn Hubayrah, al-Ifsah;)

    Όμως η Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) είπε:

    “Όταν ήμασταν με τον απεσταλμένο του Θεού, οι καβαλάρηδες πέρναγαν από κοντά μας. Όταν μας πλησίαζαν, ρίχναμε το ρούχο μας πάνω στο πρόσωπο μας και όταν έφευγαν, το αποκαλύπταμε.” (Sunan Abu Dawood, Book 10, Hadith #1829)

    Ο αλλάμα Μουχάμμεντ ιμπν Σάλιχ ιμπν Ουθάιμιν (ραχίμαχουλλάχ) είπε:

    “Το χιτζάμπ είναι για τις γυναίκες να καλύπτουν ό,τι είναι απαγορευμένο γι’ αυτές να αποκαλύπτουν. Καλύπτουν ό,τι πρέπει να καλύπτουν.

    Το πρώτο από τα σημεία του σώματος που πρέπει να καλύπτουν είναι το πρόσωπο. Είναι η πηγή του πειρασμού και η πηγή των ανθρώπων να την επιθυμούν. Έτσι λοιπόν πρέπει να καλύπτει η γυναίκα το πρόσωπο της μπροστά στους άντρες που δεν της είναι μάχραμ (π.χ. ο πατέρας, ο σύζυγος, ο αδερφός κ.α.).

    Όσο γι’ αυτούς που λένε ότι το χιτζάμπ είναι να καλύπτουν το κεφάλι, τους ώμους, τη μέση, τα πόδια, κ.α. ενώ επιτρέπεται να αποκαλύπτουν το πρόσωπο και τα χέρια τους, είναι ένας πολύ παράξενος ισχυρισμός. Και αυτό επειδή είναι γνωστό ότι η πηγή του πειρασμού και του κοιτάγματος είναι το πρόσωπο. Πώς μπορεί κάποιος να λέει ότι η Σαρία απαγορεύει την αποκάλυψη των ποδιών των γυναικών ενώ τις επιτρέπει να αποκαλύπτουν το πρόσωπο τους;

    Είναι αδύνατον να υπάρχει στην Σοφή Σαρία μία τέτοια αντίφαση. Όλοι γνωρίζουν ότι ο πειρασμός από την αποκάλυψη του προσώπου είναι πολύ μεγαλύτερος απ’ ότι στην αποκάλυψη των ποδιών. Όλοι επίσης γνωρίζουν ότι το πιο βασικό για έναν άντρα να δει σε μία γυναίκα, είναι το πρόσωπο. Εάν λέγατε σε κάποιον υποψήφιο γαμπρό ότι μία γυναίκα έχει ωραία πόδια αλλά άσχημο πρόσωπο, (προφανώς) δεν θα έκανε πρόταση γάμου σ’ αυτή τη γυναίκα.

    Παρ’ όλα αυτά αν του λέγατε ότι το πρόσωπο της είναι όμορφο αλλά τα χέια της ή οι γάμπες της όχι και τόσο, θα ήθελε ακόμα να την παντρευτεί. Από αυτό μπορεί κάποιος να συμπεράνει ότι το πρόσωπο πρέπει να καλύπτεται.

    Υπάρχουν επίσης στοιχεία από το Βιβλίο (Κοράνι) του ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα και τη Σούννα (Παράδοση) του προφήτη Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ). Υπάρχουν δηλώσεις από τους Σαχάμπα (Συντρόφους) του προφήτη, τους ιμάμηδες και τους μεγάλους ουλεμά (λογίους) του Ισλάμ που δείχνουν ότι είναι υποχρεωτικό για μία γυναίκα να καλύπτει όλο το σώμα της μπροστά σε άντρες που δεν είναι μάχραμ. Αυτό λοιπόν δείχνει ότι είναι υποχρεωτικό για μία γυναίκα να καλύπτει το πρόσωπο της μπροστά τους.”

    Τα ρούχα λοιπόν τα οποία θα φοράει η γυναίκα, δεν πρέπει να είναι λεπτά, διάφανα ή στενά. Η γυναίκα πρέπει να φοράει τέτοια ρούχα που να μη δείχνουν τη γραμμή του σώματος ούτε στο ελάχιστο. Κάποτε κάποιες γυναίκες απ’ τη φυλή Μπενί Ταμίμ επισκεφτήκαν την Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) και όταν τις είδε να φοράνε λεπτά στενά ρούχα, τις είπε: “Αν είστε πιστές γυναίκες, αυτά δεν είναι ρούχα για πιστές γυναίκες.” (Tafsir al-Qurtubi;)

    Ο σέιχ Σάλιχ ιμπν Φάουζαν αλ-Φάουζαν (χάφιδαχουλλάχ) είπε: “Δεν επιτρέπεται να φοράνε λεπτά ρούχα τα οποία δείχνουν τα μέλη και το σχήμα του σώματος της γυναίκας. Τα λεπτά ρούχα δεν επιτρέπονται για τους άντρες ή τις γυναίκες αλλά ιδιαίτερα για τις γυναίκες, επειδή η φίτνα (πρόκληση) στην περίπτωση τους είναι μεγαλύτερη.” (Al-Muntaqa min Fataawa al-Shaykh Saalih al-Fawzaan, 3/454;)

    Επίσης ο Προφήτης είχε πει ότι δεν θα μεσολαβήσει κατά την Ημέρα της Κρίσης για δύο κατηγορίες ανθρώπων και δήλωσε ότι η μια αυτή κατηγορία ήταν γυναίκες γυμνές (Sahih Muslim), εννοώντας σημερινές γυναίκες (προφανώς) οι οποίες φοράνε λεπτά και στενά ρούχα όπως κολάν, παντελόνια, μίνι φούστες, ντεκολτέ ή φοράνε μαντίλα στο κεφάλι τους αλλά από κάτω φοράνε κολητά παντελόνια, μίνι φούστες, στενά παντελόνια, τακούνια, βάφονται με έναν τόνο make-up κ.τ.λ.

    Ο Ιμπν Αμπνταλ-Μπαρρ (ραχίμαχουλλάχ) εξήγησε ότι ο Προφήτης εννοούσε γυναίκες που φοράνε διάφανα ρούχα που περιγράφουν και δεν κρύβουν το σώμα και χαρακτήρισε αυτές τις γυναίκες ως ντυμένες κατ’ όνομα αλλά όχι στην πραγματικότητα. (al-Suyooti, Tanweer al-Hawaalik, 3/103;)

    Ρώτησαν τον σέιχ Μούκμπιλ (χάφιδαχουλλάχ) εάν επιτρέπεται η γυναίκα να φοράει φαρδιά παντελόνια μέσα στο σπίτι της και είπε: “Δεν βλέπω κάτι κακό σε αυτό και όσο κανένας ξένος δεν την βλέπει, τότε δεν υπάρχει κάτι κακό σε αυτό ιν σάα ΑΛΛΑΧ.” (Qom’ al-Mu’aanid, vol. 2, p. 560;)

    Ρώτησαν όμως τον σέιχ Σάλιχ ιμπν Φάουζαν αλ-Φάουζαν (χάφιδαχουλλάχ) αν μπορεί ο σύζυγος να απαιτήσει από τη σύζυγο του να φορέσει παντελόνι όταν είναι οι δυο τους και ο σέιχ απάντησε: “Όχι, δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Το παντελόνι δεν είναι ρούχο για τις γυναίκες και ιδιαίτερα για την κοινωνία μας. Αν (ο σύζυγος) την κάνει (τη σύζυγο) να το συνηθίσει, τότε αυτή θα το φοράει και σε άλλες περιστάσεις. Θα το θεωρήσει ως ένα ασήμαντο ζήτημα. Δεν θα πρέπει να προτρέπει τη σύζυγο του στην αμαρτία αλλά σε ό,τι είναι καλό.” (www.sahab.net/forums/index.php?showtopic=127853)

    Ο αλλάμα Ράμπι ιμπν Χάντι αλ-Μάδχαλι (χάφιδαχουλλάχ) απάντησε σε μία γυναίκα που τον ρώτησε σχετικά με το παντελόνι: “Ναι, τα παντελόνια που μοιάζουν με τα παντελόνια των απίστων, είναι χαράμ (απαγορευμένα). Ο Προφήτης είχε πει ότι οποιοσδήποτε ομοιάζει με έναν λαό, είναι ένας από αυτούς. [Abu Dawud, 431; Ahmad, Musnad, 4/52; Ibn Abi Shaybah, 313/5;] Έχω δει σε μερικές αραβικές χώρες ορισμένες γυναίκες που δεν μπορείς να τις ξεχωρίσεις αν είναι Χριστιανές ή μουσουλμάνες, εξαιτίας των ρούχων που φοράνε χωρίς ντροπή. Και βλέπεις έναν Χριστιανό, έναν μουσουλμάνο, έναν Εβραίο και έναν Κομμουνιστή. Βλέπεις έναν απ’ αυτούς να έχει ξυρίσει τη γενειάδα του, να έχει ακάλυπτο κεφάλι, να φοράει γραβάτα και παρόλα αυτά να σου λέει: {Είμαι μουσουλμάνος}. Και η γυναίκα ντύνεται έτσι χωρίς ντροπή, χειρότερα ακόμα και από μία Εβραία και μία Χριστιανή και δεν μπορείς να την αναγνωρίσεις (ως μουσουλμάνα) μέχρι να σου πουν: {Αυτή η γυναίκα είναι μουσουλμάνα}. Τί λές γι’ αυτό; Είναι χαλάλ (επιτρεπτό) ή χαράμ (απαγορευμένο);” (Fataawa Fadheelatu Ash-Shaykh Rabee Al-Madkhalee, vol. 2, p. 455;)

    Ο σέιχ Αλμπάνι (ραχίμαχουλλάχ) είχε πει ότι ένας μουσουλμάνος δεν επιτρέπεται να φοράει παντελόνι, ότι είναι ένας ξένος τύπος ρούχου για το Ισλάμ, ότι δείχνει το σχήμα των γεννητικών οργάνων (ιδιαίτερα στους άντρες), ότι δείχνει το σχήμα των μηρών κ.α. (al-Haawee min Fataawa as-Shaykh Albaani, p. 335, print: Mussasah sumaa;)

    Επίσης τα ρούχα δεν πρέπει να είναι φανταχτερά, λαμπερά και δεν πρέπει να τραβάνε την προσοχή. Οι γυναίκες σαχάμπα είναι γνωστό ότι προτιμούσαν το μαύρο και σκούρα χρώματα. Ωστόσο και άλλα χρώματα, δεν απαγορεύονται, αρκεί να μην είναι έντονα ώστε να μην τραβάνε το βλέμμα.

    Θα υπενθυμίσω ένα παράδειγμα ευσέβειας μιας γυναίκας η οποία φορούσε την ισλαμική ενδυμασία, πριν αυτή γίνει υποχρεωτική. Ο Θάμπιτ ιμπν Κάις (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι μία γυναίκα, η Ουμ Χάλιντ πήγε στον Προφήτη καλυμμένη για να ρωτήσει για τον γιο της που είχε σκοτωθεί σε μία μάχη. Τότε ακόμα η ισλαμική ενδυμασία δεν είχε γίνει υποχρεωτική. Όταν λοιπόν οι Σαχάμπα (Ακόλουθοι) του προφήτη την είδαν καλυμμένη, της είπαν: “Ερχεσαι εδώ να ρωτήσεις για τον γιο σου ενώ καλύπτεις το πρόσωπο σου;” και εκείνη απάντησε: “Μπορεί να έχω χάσει τον γιο μου αλλά δεν έχασα την ηθική μου…” (Sunan Abu Dawood, Book 14, Hadith #2482)

    Ωστόσο, όπως είπα και παραπάνω, σε στιγμές ανάγκης επιτρέπεται η γυναίκα να δείξει το πρόσωπο και τα χέρια της, όπως έχουν πει οι Ιμπν Μούφλιχ, ο αν-Νάουαουι, ο Κάντι Ιγιάντ, ο Ιμπν Κουντάμα, ο σέιχ Αλμπάνι και άλλοι.

    Επομένως, μια κοινωνία (π.χ. σαν την Γαλλία), που αποβάλλει από τα σχολεία τα κορίτσια εξαιτίας της σεμνής τους αμφίεσης, τελικά βλάπτει τον ίδιο της τον εαυτό. Είναι σήμερα μια από τις μεγαλύτερες ειρωνείες του κόσμου μας ότι η ίδια αυτή καλύπτρα του κεφαλιού θεωρείται σημείο ‘αγιότητας’, όταν τη φοράνε οι Καθολικές Καλόγριες αποσκοπώντας στην ένδειξη της κυριαρχίας του άντρα και σημείο ‘καταπίεσης’ όταν το φοράνε οι Μουσουλμάνες γυναίκες για προστασία.

    Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω την απάντηση μιας μουσουλμάνας ιατρού σε δύο ανόητους δημοσιογράφους που την κορόιδευαν για την αμφίεση της. Είδαν οι δημοσιογράφοι μια Μουσουλμάνα γιατρό που φορούσε την μαντήλα, με απορία της επισήμαναν ότι το φόρεμά της δεν αντικατοπτρίζει την έκταση της γνώσης της, υπονοώντας ότι η μαντήλα και γενικά η κάλυψη του κορμιού της γυναίκας είναι σύμβολο της καθυστέρησης και οπισθοδόμησης. Τους απάντησε απλά και έξυπνα, λέγοντας:

    “Ο άνθρωπος στην πρώιμη εποχή ήταν σχεδόν γυμνός και με την ανάπτυξη της σκέψης δια μέσου των αιώνων άρχισε να φοράει ρούχα, έτσι αυτό που κάνω εγώ σήμερα πιστεύω ότι είναι η αποκορύφωση της ανθρώπινης σκέψης και το σύμβολο της πρόοδου στην οποία έχει φθάσει ο άνθρωπος δια μέσου των αιώνων και όχι οπισθοδομικότητα! Αντίθετα, ο γυμνισμός είναι το σύμβολο της καθυστέρησης και επιστροφής του ανθρώπου στις πρώιμες εποχές! Και αν ο γυμνισμός ήταν η απόδειξη της προόδου, τότε τι να πούμε για τα ζώα” !!!

    Θα πρέπει λοιπόν η γυναίκα να καλύπτει όλο το σώμα της, τα ρούχα της θα πρέπει να μην είναι στενά, να μην είναι αρωματισμένα, να μην είναι διάφανα, να μην μοιάζουν με τα ενδύματα των απίστων και να μην είναι μέσα στολισμού ή πολυτελή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *