ΕΧΕΙ Η ΣΟΥΗΔΙΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ; ΤΩΡΑ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ(Βίντεο)

5/5 (6)

Γράφει Συντακτική Ομάδα Χειλαδάκη

ΕΧΕΙ η ΣΟΥΗΔΙΑ τρελαθεί εντελώς; Τώρα εκπέμπουν τηλεοπτικές διαφημίσεις στις μητρικές γλώσσες των μουσουλμάνων μεταναστών (χωρίς σουηδικούς υπότιτλους)

Ένα σουηδικό τηλεοπτικό διαφημιστικό που δείχνει έναν άνδρα, θεωρείται ότι είναι μουσουλμάνος μετανάστης, φαίνεται διαβάζοντας την κόρη του ένα παραμύθι στη μητρική του γλώσσα αντί στα σουηδικά, έχει προκαλέσει μια κοινωνική αναταραχή στα μέσα ενημέρωσης.

Πολλοί σουηδικοί τηλεθεατές έμειναν με αμηχανία την περασμένη εβδομάδα μετά από ένα τοπικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα που πρόβαλλε μια εμπορική διαφήμιση σε μια γλώσσα που οι περισσότεροι από τους θεατές δεν θα μπορούσαν να αντιληφθούν – και δεν είχε καν υπότιτλους.

Η διαφήμιση, που ξεκίνησε από το τοπικό πολυκατάστημα Ahlens, δείχνει ότι ένας πατέρας διαβάζει μια ιστορία για ύπνο στην κόρη του – ένα κομμάτι από το σουηδικό βιβλίο των παιδιών Pippi Longstocking – προφανώς στο Dari, μια διάλεκτο περσικά που μιλιέται σε μεγάλο βαθμό στο Αφγανιστάν.

Pat Condell Goodbye Sweden

Πολλοί άνθρωποι είχαν πρόβλημα να δεχτούν το πολιτικά σωστό μήνυμα της εταιρείας. Οι χρήστες των κοινωνικών μέσων κατέστησαν σαφές ότι θα προτιμούσαν να παρακολουθήσουν την εμπορική στα σουηδικά. «Νόμιζα ότι μιλούσαμε σουηδικά στη Σουηδία», έγραψε ένα άτομο στη σελίδα Facebook του Ahlens. Ένας άλλος είπε, «αυτοί που έρχονται εδώ πρέπει να μάθουν σουηδικά».

«Είναι μόνο εγώ, ή δεν έχει πάει πολύ μακριά τώρα;» ένα άτομο αναρωτήθηκε.

Ακόμα και όσοι εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την πρόθεση της εταιρείας να προωθήσει την ένταξη και την ενσωμάτωση των κοινοτήτων των μεταναστών είχαν πρόβλημα με τον τρόπο παρουσίασης του μηνύματος. «

Εάν ο Åhléns πιστεύει ότι είναι σημαντικό να εργαστούμε για την ενσωμάτωση / ενσωμάτωση, ένας πατέρας με μεταναστευτικό υπόβαθρο θα μπορούσε να διαβάσει καλά τον Pippi για το παιδί του στα σουηδικά «, ανέφερε ένα άτομο. «Δεν θα ήταν καλύτερα οι μετανάστες από τη Μέση Ανατολή να μάθαιναν σουηδικά», έγραψε ένας άλλος χρήστης.

Sweden – Ship of fools

Πολλοί άνθρωποι ζήτησαν από το διαδικτυακό κατάστημα να μποϊκοτάρει για έλλειψη σεβασμού των σουηδών ομιλητών. «Ο Ahlens θέλει να με χάσει ως πελάτης. Πέτυχαν», έστειλε ένα τιτίβισμα.

Μερικοί άνθρωποι υπερασπίστηκαν τη διαφήμιση, λέγοντας ότι πολλές διαφημίσεις στη Σουηδία χρησιμοποιούν τα αγγλικά – ειδικά εκείνα που διαθέτουν παγκόσμιες προσωπικότητες όπως ο παίκτης ποδοσφαίρου Zlatan Ibrahimovic – και ότι «στη Σουηδία, η πλειοψηφία μιλούν σουηδικά, αλλά όχι όλα».

Η Ahlens έχει επικριθεί στο παρελθόν για τη χρήση εικόνων γυναικών που φορούν χιτζαμπ στις εκστρατείες μάρκετινγκ και παρουσιάζει εικόνες των παιδιών με μεταναστευτικό υπόβαθρο για τους καταλόγους της.

Sweden Goes Insane

https://pp.userapi.com/c851124/v851124709/e9e4f/I-q-l-emJzI.jpg

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *