ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΝΑΝ ΡΟΜΠΟΤ ΙΕΡΕΑ(Βίντεο)

3.67/5 (3)

Γράφει Συντακτική Ομάδα Χειλαδάκη

«Τα» bots έρχονται αντί των ιερέων «. Ωραία, Θεέ μου ! Τι τώρα;
Ένας μηχανικός ρομποτικός «ιερέας» ξεκίνησε πρόσφατα να εκτελεί βουδιστικές προσευχές στην Ιαπωνία. Δεν είναι η πρώτη προσπάθεια να παραδώσει θρησκεία, να κηρύξει θρησκευτικές διδασκαλίες και συμβουλές από προγραμματισμένη μηχανή. Όλα με την έννοια της  NWO!
Απλά σκεφτείτε τα ερχόμενα ηθικά διλήμματα.

https://sun9-10.userapi.com/c854128/v854128778/f7114/MLXOMJg9b8E.jpg


Εδώ είναι ένα, για παράδειγμα:

1. Η κυρία Kopf ομολογεί τις αμαρτίες της μοιχείας της με ρομπότ σεξ σε έναν ιερέα ρομπότ που υποτίθεται ότι την απαλλάσσει από την αμαρτία;


2. Είναι η υπόθεση με τη μοιχεία των ρομπότ, διάλυση γάμου;

Japan’s buddhist robot preacher | DW Stories

Και οι καθολικοί χριστιανοί μπορούν σύντομα να βρουν πνευματική συμβουλή από ένα μικροσκοπικό ρομπότ SanTO 40 εκατοστών, το οποίο ανέπτυξε ο Gabriele Trovato, ρομποτικός και επίκουρος καθηγητής στο Ιαπωνικό Πανεπιστήμιο Waseda, αφού ο Trovato τελειώσει τελειοποιώντας τη συσκευή του στο Περού.

4K KYOTO [viewTV-99] 高台寺 アンドロイド観音 マインダー ”Android Kannon Mindar in Kodaiji Temple»

Στη Γερμανία, υπάρχει ένα ρομπότ BlessU-2 που μοιάζει με υβρίδιο μεταξύ ενός τερματικού ATM και της μαριονέτας του αμερικανικού κωμικού Jeff Dunham του Ahmed the Dead Terrorist. Το ρομπότ έχει σχεδιαστεί για να συμμετάσχει σε φιλοσοφικές συζητήσεις σχετικά με το μέλλον της θρησκείας και τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης. – Sputnik International.

Robot Priest Unveiled In Germany To Mark 500 Years Since Reformation

Απλά σκεφτείτε την ερχόμενη καταιγίδα στα ηθικά διλήματα.

Εδώ είναι ένα, για παράδειγμα.

Μήπως η εξομολόγηση  αμαρτίας της  μοιχείας με ρομπότ του σεξ σε ρομποτικό ιερέα να σας απαλλάξει από την αμαρτία;

Είναι η σχέση με το ρομπότ μοιχεία;

Επιστήμη και Θρησκεία

Αυτοί οι μικροί συνειδητοί σβώλοι στην επιφάνεια ενός μικροσκοπικού πλανήτη φαντάστηκαν κάποτε ότι είναι ο σκοπός του σύμπαντος κόσμου. Ήσαν τόσο ευχαριστημένοι με τον εαυτό τους ώστε σκέφτηκαν ότι μόνο ένας παντοδύναμος Θεός θα μπορούσε…

«Έλληνας θα πει να σταθείς μπροστά στη στήλη του Κεραμεικού και να διαβάσεις το επιτύμβιο: στάθι και οίκτιρον Σταμάτα και δάκρυσε, γιατί δεν ζω πια. Και όχι να σκαλίζεις πάνω σε σταυρούς κορακίστικα λόγια και νοήματα:προσδοκώ ανάσταση νεκρών. Έλληνας θα πει το πρωί να γελάς σαν παιδί. Το μεσημέρι να κουβεντιάζεις φρόνιμα. Και το δείλι να δακρύζεις περήφανα. Και όχι το πρωί να κάνεις μετάνοιες στα τούβλα. Το μεσημέρι να γίνεσαι φοροφυγάς στο κράτος και επίτροπος στην ενορία σου.

Και το βράδυ να κρύβεσαι στην κόχη του φόβου σου, και να ολολύζεις σαν βερέμης. Ακόμη και ο Ελύτης, καθώς εγέρασε το ρίξε στους αγγέλους και στα σουδάρια. Τι απογοήτεψη. Έλληνας θα πει όσο ζεις, να δοξάζεις με τους γείτονες τον ήλιο και τον άνθρωπο. Και να παλεύεις με τους συντρόφους τη γη και τη θάλασσα. Και σαν πεθαίνεις, να μαζεύονται οι φίλοι γύρω από τη μνήμη σου, να πίνουνε παλιό κρασί και να σε τραγουδάνε». Δ. Λιαντίνης

Το σημαντικό για τον Χριστιανισμό, δεν είναι ο Χριστός, αλλά η Εκκλησία

Η άποψή μου για τη θρησκεία είναι ίδια μ’ αυτή του Λουκρήτιου. Τη θεωρώ ως μια ασθένεια που γεννήθηκε από τον φόβο και ως πηγή ανείπωτης δυστυχίας στην ανθρώπινη φυλή. Δεν μπορώ, ωστόσο, ν’ αρνηθώ ότι έχει κάνει κάποιες συνεισφορές στον πολιτισμό. Βοήθησε τον πρώτο καιρό για τον καθορισμό του ημερολογίου, και αυτό προκάλεσε τους Αιγύπτιους ιερείς στο να καταγράψουν τις εκλείψεις με τόση προσοχή, ώστε με την πάροδο του χρόνου έγιναν ικανοί να τις προβλέπουν. Αυτές τις υπηρεσίες, είμαι έτοιμος να τις αναγνωρίσω, αλλά δεν ξέρω οποιεσδήποτε άλλες.

Η λέξη «θρησκεία» χρησιμοποιείται σήμερα με μια πολύ χαλαρή αίσθηση. Μερικοί άνθρωποι, κάτω από την επίδραση του ακραίου Προτεσταντισμού, χρησιμοποιούν τη λέξη για να υποδηλώσουν οποιεσδήποτε σοβαρές, προσωπικές πεποιθήσεις ως προς το ήθος ή τη φύση του σύμπαντος. Αυτή η χρήση της λέξης είναι μάλλον ανιστόρητη. Η θρησκεία είναι πρωτίστως ένα κοινωνικό φαινόμενο. Οι εκκλησίες μπορούν να έχουν την καταγωγή τους σε διδασκάλους με ισχυρές ατομικές πεποιθήσεις, αλλά πολύ σπάνια αυτοί είχαν επηρεάσει τις εκκλησίες που είχαν ιδρύσει, ενώ οι εκκλησίες είχαν τεράστια επιρροή επί των κοινοτήτων στις οποίες άνθησαν.

Να πάρουμε την περίπτωση που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τα μέλη του δυτικού πολιτισμού: Η διδασκαλία του Ιησού, όπως εμφανίζεται στα Ευαγγέλια, έχει εξαιρετικά μικρή σχέση με την ηθική των χριστιανών. Το πιο σημαντικό πράγμα για τον Χριστιανισμό, από κοινωνικής και ιστορικής απόψεως, δεν είναι ο Χριστός, αλλά η Εκκλησία, και αν κρίνουμε τον Χριστιανισμό ως μια κοινωνική δύναμη, δεν πρέπει να πάμε στα Ευαγγέλια για το υλικό μας. Ο Χριστός δίδαξε ότι πρέπει να δώσετε τα αγαθά σας στους φτωχούς, ότι ΔΕΝ πρέπει να αγωνίζεστε, ότι ΔΕΝ πρέπει να πηγαίνετε στην εκκλησία και ότι ΔΕΝ πρέπει να τιμωρείτε τη μοιχεία.

Ούτε οι καθολικοί, ούτε οι προτεστάντες έχουν δείξει κάποια ισχυρή επιθυμία να ακολουθούν τη διδασκαλία του σε οποιαδήποτε από αυτές τις απόψεις. Μερικοί από τους φραγκισκανούς, είναι η αλήθεια, προσπάθησαν να διδάξουν το δόγμα της αποστολικής φτώχειας, αλλά ο πάπας τους καταδίκασε και το δόγμα τους θεωρήθηκε αιρετικό. Ή, πάλι, λάβετε υπόψιν ότι ένα τέτοιο κείμενο, όπως το «Μην κρίνετε για να μην κριθείτε» και αναρωτηθείτε τι επιρροή είχε, πάνω στην Ιερά Εξέταση και στην Κου Κλουξ Κλαν.

Ό,τι είναι η αλήθεια για τον Χριστιανισμό είναι εξίσου αλήθεια και για τον Βουδισμό. Ο Βούδας ήταν αξιαγάπητος και φωτισμένος· στο νεκροκρέβατό του, γέλασε με τους μαθητές του, που υποστήριζαν την άποψη ότι ήταν αθάνατος. Αλλά η βουδιστική ιεροσύνη -όπως υπάρχει, για παράδειγμα, στο Θιβέτ- έχει γίνει σκοταδιστική, τυραννική, και σκληρή στον μέγιστο βαθμό.

Συνέχεια εδώ

https://terrapapers.com/epistimi-ke-thriskia/

A Final Warning from George Orwell // 1984

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
www.nikosxeiladakis.gr

Αξιολογήστε Το

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail
Loading...

Μπορεί να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *